Parta jela na své lodi směrem k poničenému motelu, který určitě nevypadal k světu ani před hurikánem.
"A to jsem si myslel, že Chateau je hnusný." řekl JJ a pozoroval motel. "To je ale mrdník." souhlasila a pokrčila nos z nechutě. "Motel nebo varna perníku?" řekla Kie a neočekávala odpověď. Tu ale dostala. "Posuď sama" řekl John B a nikdo z dětí neodtrhnul pohled od starého zničeného motelu.
"To nevypadá jako místo pro Grady-White" řekla Ophelia a zvedla pohled na JJe, který si stoupnul vedle ní. "Ne, tady by někoho s Grandy-White zabili." odpověděl jí a přišel blíž ke kraji lodi, jak se blížili ke břehu.
JJ začal předstírat že je kapitán lodi, když vyskočil a přivázal loď ke břehu. Všichni pomalu začali seskakovat a když přišla řada na Ophelii, blond chlapec s věčně rozcuchanými vlasy směrem k ní natáhl ruku, aby dívce pomohl slézt. Ophelia se ho chytila a ladně seskočila stejně jako ostatní.
"Děkuju." řekla a usmála se na JJe. "Vždy k službám." řekl svůdně a Ophelia protočila oči. "Radši si to ani nechci představovat." řekla znechuceně a JJ musel mít poslední slovo. "Ani nevíš co by si za to dala, viď Millsová." řekl a odvrátil od ní pohled s malým úšklebkem na tváři.
"Hej" řekl Pope a podíval se na Johna B který byl ještě s JJem a Ophelii na břehu. "Ať neudělají nějakou blbost." Ukázal na JJe s Ophelii a ty se na sebe podívali se stejným výrazem. "Spolehni se." řekla ironicky Ophelia. "Nic neslibuju" Odvětil John B při pohledu na dva teenagery.
"Buďte opatrní." Kiara se podívala na Johna B a podala mu klíče, díký čemuž se na sebe JJ s Ophelii překvapeně podívali. "Vážně." dořekla Kiara, když John B začal odcházet. Zasmál se trochu pod dechem a stejně jako jeho přátelé se vydal směrem k motelu.
"Jo, jdeme." Plácl JJe přes rameno.
"Co ty matrace tady?" zeptal se John B a ukázal na matrace vyskládané před motelovými pokoji. "Po hurikánu je kvůli plísni musí vyhodit." řekli JJ a Ophelia synchronizovaně.
John B, JJ a Ophelia konečně vyšli schody do horního patra budovy, "Jen buď moc opatrný, Johne." JJ chytil Johna B za ramena a začal se po něm sápat. "Seš divnej." odpověděl mu na jeho akce John B a setřásl z něho jeho ruce.
"Co to bylo?" Zeptala se při pomyšlení na Kiařina slova. "Nevím, asi máme být opatrní?" zeptal se nazpátek John B a dělal jako by mu situace nepřišla divná. "Od doby, co slyšela o tvém vyhoštění, zní takhle: Ach, buď tak opatrný, Johne." Řekl JJ a začal Johnovi masírovat ramena. "Jen mi už konečně dej toho tvého Johna D! Kdy se na ní vrhneš?" Zeptal se JJ a Ophelia se lehce zhnusila nad představou Johna B s Kiarou. Ovšem kdyby to chtěla, podporovala by ji.
"Kámo, znáš pravidla! No pogue on pogue macking! Navíc, ty s ní pořád flirtuješ!" řekl John B na jeho obranu. "Já? Já flirtuju tady s Milly." odpověděl mu a ironicky a pověsil svojí ruku přes Ophelii ramena. "Fuj seš nechutnej, slez ze mě." Ophelia, ale jeho ruku setřásla. "Ne, ale fakt. Je to supersexy hippie bohatá holka. Proč je s náma? taky netuším, ale koho to zajímá? Zkusil jsem to a ty dveře jsou zamčený, co ty?"
Ophelia se zhnusila nad větou co dal právě JJ dohromady a zároveň pocítila jakousi tíhu na srdci. Věděla že JJ flirtuje s každou, ale někde uvnitř v ní pořád vládla myšlenka, že by chtěla, aby flirtoval jen sní.
"Potřebuješ pomoc." John B se otočil a podíval na svého kamaráda. "Hodně velkou pomoc, protože za každou holkou, co má tep, chodíš takhle.." John B natáhl ruce před něj a lehce zrychlil svůj krok. "Hlavně tady za Liou." ukázal na svou kamarádku, která stále vedle JJe a sledovala jejich konverzaci. Ta se podívala na JJe s tázacím obličejem a snažila se slova které John B právě vypustil setřást z hlavy. "No a? O nic nejde." JJ se bránil a podíval se na Ophelii.
ČTEŠ
𝙇𝙞𝙩𝙩𝙡𝙚 𝙇𝙞𝙚𝙨 -JJ Maybank-
Romantik"Protože nejsem ten typ člověka do kterého se někdo zamiluje!" JJ Maybank x Ophelia Mills