În urmă cu 24 de ore .
Italia .Michael pov
-Frate ,tu ești sigur că vrei să faci asta ?
Amicul meu Luca , mă trezește din gândurile mele .-Da !
Răspund cu fermitate . Este a 10 oară pe ziua de azi , când mă întreabă acest lucru , iar răspunsul meu este același . De ce nu vrea să înțeleagă , că am un plan , și unul foarte bun ?.Doar sunt cel mai mare senator al organizației italiene din Palermo Michael Black ,întotdeauna am știut ce trebuie să fac , în situațiile acestea fie ele bune sau rele .
-Drace ! Tu plănuiești o nuntă , cu o puștoaică de 16 ani !
-Și unde ar fi problema ?
-Unde ar fi problema ? Omule ai 30 de ani ! Ești un adult în toată firea , iar ea este doar o copilă .
Și iar a început cu reproșurile ,de trei luni încoace ,de când i-am spus că trebuie să mă căsătoresc cu fata lui Styles , îmi face morală încontinuu ,nici mama ,Dumnezeu să o ierte, nu stătea pe capul meu așa cum face el .
-Luca ! Părinții ei au semnat acele acte ,unde sunt de acord, ca fiica lor ,să-mi fie mie soție .Ce nu înțelegi ?Că mă căsătoresc cu o minoră ? Știu foarte bine acest lucru , dar doar așa îmi pot crește funcțiile organizației .
- Bine să spunem că ai dreptate .Dar de ce tocmai cu fata lui Styles ?
-Pentru că Styles are firme ,are putere ,are bani ,și multe altele pe care eu vreau să le dețin .Acum ai înțeles ?
-Da !
-Ohh ,în sfârșit .
-Dar ...
-Serios ,Luca ?
-Ce o să faci după ce ai să deții aceste lucruri ? Doar nu ai să prinzi sentimente pentru o puștoaică ,și ai să-i faci copii pe bandă rulantă , nu ?
Aici încă nu m-am gândit , dar am ceva ,ceva ce cred că o să meargă foarte bine .Iar Styles nu o să aibă ce să facă în privința asta.
- Nu Luca ! După ce o să-mi duc planul la capăt , o să divorțez de ea, și o sa plec .Tot ce vreau este să termin cât mai repede cu asta .
-Atât ?
-Luca, este ora 19 :25, și trebuie să plecăm la aeroport , iar eu mă simt foarte obosit, vreau ca măcar în avion să dorm câteva ore . Mâine trebuie să fiu la Styles acasă , pentru logodnă . Așa că te rog termină cu întrebările . Bine ?
-Ok ! Păi hai să mergem atunci .
⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
Am aterizat acum câteva ore în America . Am trecut pe acasă înainte , am făcut un duș ,m-am schimbat iar acum sunt în drum spre logodnica mea .Sincer să fiu ,habar nu am cum arată ,tot ce știu despre ea este că o chiamă Sophia și are 16 ani ,cel puțin astăzi îi împlinește .
Dacă aș fi în locul lor ,nu mi-aș fi dat fiica unuia ca mine dar chiar am nevoie de ea pentru planul meu .
Tot nu-mi vine să cred, că mă leg la cap cu o puștoai--Hai omule, am ajuns .
Îmi atrage Luca atenția , când ajungem în fața conacului . Ce să vezi ,are gusturi bune Styles
Cobor din mașină însoțit de Luca , și intrăm înăuntru ,în întâmpinarea noastră apare chiar Noah ,cu un zâmbet pe buze, păcat că nu mai este mult și o să il șterg definitiv de pe față ,împreună cu soția acestuia care la fel este toată un zâmbet-Dragul meu Michael ! Bine ai venit ! Îmi ureaza și îmi strânge mana .Ce prefăcut dar ce pot zice nici eu nu sunt vreun sfânt .Îi strâng mâna înapoi și îi răspund .
-Bine te-am găsit Noah !
-Michael , vreau să ți-o prezint, pe soția mea Nora ! Spune iar cu îmi mut atenția spre ea .
Mă aplec și îi sărut mâna .-Imi pare bine să vă cunosc doamnă .
-Oh,te rog dragule spune-mi Nora . Imi zâmbește ,și eu îi zâmbesc înapoi ,fals dar mi-a ieșit .
Cu coada ochiului ,văd două domnișoare blonde vorbind într-o parte a camerei .
Una este îmbrăcată într-o rochie neagră până la genunchi , îi admir corpul din cap până în picioare, are un fund demențial,dumnezeule ,iar cealaltă poarta o rochie albă .În următoarea secundă se întorc
îndreptânduse spre noi . O doamne, blonda în negru chiar are un corp superb și niște ochi pătrunzători .-Dragul meu Micha , aceasta este viitoare ta soție, Sophia !
Îl văd cum o ia pe fata în alb ,și o aduce în fața mea .Ce să zic, este frumoasă ,are părul lăsat pe spate făcut bucle ,un machiaj decent și o privire ,de mi se face milă de ea ,că este doar o jucărie a părinților ei .
Îi sărut mâna și mă prezint-Michael Black !
Este roșie la față ca un rac ,este atât de inocentă și drăguță ,păcat că de pe urma acestui plan o so distrug și pe ea dar și pe familia ei .-Sophia Styles ! Spune ea , cu vocea tremurând și plină de emoție .Sunt destul de sigur că deja este topită după mine . Sunt destul de sigur că la vârsta mea , arăt foarte bine .
-Iar ea este sora ei ! Spune Noah cam aspru . Ciudat .
Îmi mut privirea spre cealaltă blondă .
Întinde mâna spre mine ,și se prezintă .-Katherine Styles ! Spune tăios ea,măi ,măi dar ce înțepată suntem noi blondi .
Fără să spun ceva îi apuc mâna și io strâng .
Se pare că nu ești așa dulceagă hăă ,perfect asta îmi mai trebuia acum .Pun pariu că o să ne înțelegem de minune .Ce o să mai am eu de furcă cu tine pisicuță .
CITEȘTI
Egala lui !
RomanceKatherine a iubit mereu egalitatea ,chiar dacă părinții ei îi explicau mereu că ,femeia trebuie să tacă în fața bărbatului .Că bărbatu este mereu la conducere ,iar femeia este doar o afacere,prin care ei își unesc organizațiile pentru ca puterea l...