1.BÖLÜM

27 4 0
                                    

Hayatım yeni başlıyordu. Ünüversite 2.sınıfa gidiyordum.Okulumu değiştirmiş yeni bir başlangıç yapmıştım.Ailem olmadığı için aile kavramını bilmiyordum. Sabah alarmın sesiyle uyanmıştım. Beyaz tenli uzun boylu renkli gözlü bir kızdım.Yatağımdan kalktım dolabımın önüne geçip ne giyiceğime karar veriyordum . siyah mini eteğimi giydim üzerinede şifon fosforlu sarı badimi giydim . banyoya gidip makyajımı yapıp evden çıktım . Ailemden kalan mirasla kendime bir ev birde araba almıştım .Arabama binip okulun kapısına geldim arabamı parkedip okulun bahçesine doğru yürümeye başladım.Okulun açılmasına 1 saat vardı.kiraz ağacının altında bir bankın altına oturdum okulun açılmasını bekliyordum.karşıdan lise arkadaşım mira bana doğru koşarak geliyordu . mutlu bir ses tonuyla seni çok özledim güneş dedi.bende ona sarılarak bende seni dedim. Biraz bankta oturduktan sonra okul kalabalıklaştı.okulun içine girdiğimizde müdür kapıda bekliyordu. Benle birlikte yeni gelen öğrenci sayısı 7 di bize sınıflarımızı söyledi müdür. Sınıfıma doğru çıkmaya başladım bu arada mirayla farklı sınıftaydık. Sınıfımın kapısından içeri geçeceğim zaman derin bir iç çektim.içeriye girdiğimde hiç boş yer yoktu. Arkadan biri bana doğru yanım boş dedi . Yanına oturduğumda ağzım açık kalmıştı çok yakışıklıydı renkli gözlüydü ve sarışındı tam bana benziyordu . ona baktığımı anlamıştı gülümsedi ve çok yakışıyoruz değilmi dedi . ne yapıcağımı şaşırmıştım bir anda hoca içeriye girdi ders boyu hiç konuşmadım.Ders bitiminde ders programında dersler boş gözüküyordu hızlıca kapıdan çıkıyordum ki biri kolumdan tutu arkama baktığımda o çocuktu hızlıca kolumu çekip okuldan çıktım.

BİRAZ UZUN OLDU UMARIM BEĞENİRSİNİZ :D

UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin