Resim mira :) iyi okumalar
Hızlıca arabama binip eve gittim.Sinirlidim neden sinirli olduğumu bilmiyorum tamam biliyordum ilk bakışta bende yakışıklı bulmuştum ama birden bu sözleri söyleyince ...
Biraz yatağımda uzanmıştım kapının sesiyle yatağımdan kalktım.Kapıyı açtığmda şaşırmıştım çünkü adını bilmediğim okulda bana saran çocuktu .neden geldin ve benim evimin adresini nerden biliyosun dedim . bana bakarak geldim çünkü komşumun kim olduğunu merak ettim. Yandaki villaya taşındığını anladım ama oraya neden taşınmıştı zengin bir ailenin oğlumuydu?? Neyse bende ona komşumun ismini öğrene bilirmiyim dedim. Ewet öğrene bilirsiniz genç bayan adım ayberk dedi.yüzümde bir gülseme oldu ve içeriye davet ettim.
Komşumun bi kahvesini içmek isterim bunu söyledikten sonra birde espiri yaptı eğer kahvenin içine zehir katmasa dedi yani espiri yapmış oldu.bu espiriyi yaptıktan sonra ona ters bir bakış attım ve kahveyi neyli içeceğini sordum.kahveyi yapmıştım birden bana bu evde tek mi yaşıyorsun dedi bende yaşayamazmıyım diyerek onu susturdum . birden okulda sana öyle demek istemedim espirilerimden biriydi dedi. Bende gülümsiyerek bidaha espiri yapma dedim . Birden ikimizde kahkaha atık. Sonra kalkmam gerek yarın okulda görüşürüz dedi. Bende byby komşu dedim gülerek . o gitikten sonra duş alıp yattım . sabah erken kalkıp kahvaltımı yaptım sonrada ne giyiceğime karar vermek için dolabıma doğru gittim. Kot şortumu giyip üzerinde love yazan siyah badimi giydim arabanın anahtarımı alıp evden çıktım.okula gittim sınıfa çıkarken arkadan mira sesleniyordu dönüp günaydın dedim o da bana dedi sonra kantinin balkonuna çıkıp biraz çay içtik bana eski sevgilim denizi sordu biran içimde burukluk oluştu 2 ay önce ayrıldık dedim arkadan biri omzuma dokunmuştu dönüp baktım ayberkti bana gülümsiyerek 2 ay önce kimden ayrıldın dedi ikimizde susmuştuk.