طلسم کابوس
____________________________________________________________
[○این چپتر به عنوان خلاصه ای از دانش درباره دنیای رمان عمل میکند. اطلاعاتی که به تدریج در داستان مشخص میشود، برای دسترسی آسانتر در اینجا تکرار شده. بدین ترتیب ممکن است دارای اسپویل های جزئی باشد.]
⊙اطلاعات کلی:
▪︎طلسم کابوس:
طلسم کابوس جوانان معمولا حدود 16 تا 18 سال را مبتلا میکند. پس از آلوده شدن، کسانی که توسط طلسم انتخاب میشوند، تمایل شدیدی به خواب دارند. هنگامی که آنها تسلیم این احساس شوند، به اولین کابوس منتقل میشوند.
▪︎کابوس ها:
کابوس ها آزمایش هایی هستند که توسط طلسم ایجاد شدهاند. آنها متشکل از هیولاها و انسان ها هستند که توهم تلقی میشوند. هر کابوس دارای یک مشکل و یا درگیری اصلی و مرکزی استکه باید حل شود تا کابوس پایان یابد. اعتقاد بر این است که این درگیری ها بازسازی رویدادهایی از تاریخ باستانی قلمرو رویا هستند.
▪︎قلمرو رویا:
قلمرو رویا یک دنیای جادویی وسیع و ویران شده است که توسط موجودات کابوس پر شده. همچنین مکانیست که کابوس ها در آن متولد می شوند. انسان ها پس از زنده ماندن از اولین آزمایش خود، توسط طلسم به آنجا آورده میشوند و تنها می توانند از طریق یکی از پورتال های ویژه که به دروازه معروف هستند به دنیای واقعی بازگردند. با انجام این کار بزرگ آنها بیدار میشوند.
▪︎بیدارشدگان:
بیدارشدگان افرادی هستند که اولین آزمایش طلسم کابوس را پشت سر گذاشتند و با قلمرو رویا ارتباط برقرار کردند. هریک از آنها دارای قدرت های ویژه و راهی برای ورود به قلمرو رویا هستند تا قبل از ایجاد یک دروازه، کابوس ها را پیدا کرده، و نابود کنند. بنابراین از دنیای واقعی محافظت میکنند.
▪︎ دروازه ها (The Gates):
اگر دانه (تخم) کابوس قبل از رشد و بلوغ پیدا نشود و از بین نرود، دروازه ای از قلمرو رویا باز میشود و گروهی از موجودات کابوس به دنیای واقعی وارد میشوند. برای از بین بردن هر دانه (تخم)، هر تعداد بیدارشده میتوانند وارد کابوس شوند و تلاش کنند که آن را حل و فتح کنند.
بنابراین، درست است که بگوییم وظیفه همه بیدارشدگان ورود به قلمرو رویا، جستوجو کابوسهای بالغ و بستن آنها قبل از اینکه آسیبی به دنیای واقعی برسد، است.
YOU ARE READING
Shadow Slave
Action.... برده سایه .... خلاصه: سانی در فقر بزرگ شد، و هرگز انتظار خوبی از زندگی نداشت. با این حال، حتی پیشبینی نمیکرد که توسط طلسم کابوس انتخاب و به یکی از بیدارشدگان تبدیل شود - گروهی از افراد نخبه که دارای استعدادهای ماورائی اند.- او به یک دنی...