Гучна музика, оплески гостей і ось пролунали ті заповітні слова: «Оголошую вас чоловіком і дружиною!»
Вони обидва сплелися в поцілунку, не відпускаючи один одного довгий час. Весілля Річарда і Джессіки було воістину казковим - море гостей, рідних та близьких, шикарна зала для одруження. Що може бути ще краще на цьому весіллі?
Після обміну кілець молодята з гостями вирушили до замку для продовження свята та банкету. Ця парочка належала собі і лише собі цього дня. Що було дуже помітно, адже вони просто не відходили один від одного ні на крок, а перший танець молодих просто зачаровував усіх гостей своєю красою та любов'ю.
Річарда з Джессікою навіть прийшла привітати Джулія зі своїм коханим. Вони вручили парочці подарунок, але пробули на весіллі не так довго, як передбачалося. Джулія навіть подякувала Джессіці за те, що та допомагала їй і показала, що любити можна незалежно від свого статусу.
Меган зі своїм майбутнім нареченим теж відривалися цього вечора, а наша наречена із задоволенням танцювала зі своєю подругою під усі граючі пісні цього свята.
Мама розмовляла з королем та королевою Сагара. Напевно, обговорювали майбутнє щастя своїх дітей.
Леонард теж був на весіллі, але особливо не попадався на очі Річарду з Джессікою.Так само найкращий друг нареченого не забув привітати їх із цим чудовим днем. Нехай навіть і однією СМСкою, але було видно, що Адаму все-таки це було досить складно. Він не приїхав на саме весілля і вже навряд чи приїде до Сагара, але він радий за них. Справді радий.
Весілля тривало аж до ночі, поки всі гості не повалилися з ніг. Джессіка з Річардом проводжали всіх гостей до останнього. Залишилися лише їхні рідні, з якими прощання пройшло вже у їхньому будинку, у самому замку.
Молодята також були втомлені та вимотані таким енергійним днем. Вони зайшли в спальню Річарда і з насолодою зітхнули, що залишилися одні. А Джессіка насамперед плюхнулась на ліжко, з радістю знімаючи білі туфлі.
— Нарешті ми самі, я думав, ми від них не відв'яжемося, - жартуючи, заявив Річард.
Джессіка лише усміхнулася. Вона зняла своє взуття і руками сперлася на ліжко.
Чоловік тим часом почав розглядати її, але це було з якоюсь милістю та наївністю. І дівчина це помітила.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Маленьке диво
FanfictionБагатьом не сподобалося закінчення королівської історії. Але що було б далі цього весільного вечора? Чи розповіла Джессіка своєму чоловікові про дитину? Яка була б реакція на це була у Річарда? Все це не дає спокою. Але тепер можна буде уявити...