3

82 11 21
                                    

Hyunjin
Sonun da dersler bitmişti artık eve gidip rahat rahat oturabilcektim eşyalarımı toplayıp hemen bahçeye doğru koştum ve kapı da Felix'i gördüm sırf Felix'i görmek için hergün okul'a gelebilirdim

H-H
Felix! Beni bekle.

L-F
Tamam bekliyorum!

H-H
Nasılsın Felix okulu arkadaşlarımızı hocaları sevdin mi alışabildin mı?

L-F
Ups soru yağmuruna tutuldum galiba
Wiisjejdj.

H-H
He yok yok sjdbusjd sadece merak ettim.

L-F
Sayılır ama öğrenciler soğuk gibi geldi bana.

H-H
Amaaan boşver sen onları alışırsın zamanla.

L-F
Doğru ya sadece sen arkadaşım olsan yeterli.

H-H
(Hafif seslice söylüyor)evt Felixciğim sadece ben yeterim sana.

L-F
Efendim Hyunjin birşey mi dedin?

H-H
He bişey yok Felix evine davet etmiştin ya numaranı versene konum atarsın bana.

L-F
Doğru ya unutmuşum söylüyorum yaz *** ** **** mesaj yazarsın hazır olduğun da ben de hazırlık yaparım.

H-H
Tamam Felix görüşürüz.

L-F
Görüşürüz:).

H-H
Numarasını bu kadar kolay alacağımı düşünmemiştim of akşama ne giycem ben ya bir sürü hazırlık yapmam gerekicek şimdi acaba Felix benim hakkım da ne düşünüyor.

L-F
Yeni okul da bu kadar yabancılık çekip utanmadım ilk defa Hyunjin sağolsun sayesin de tek kalmadım ve bana yardımcı oldu teşekkür olarak ta evime çağırmış oldum sanki birbirimizi yıllardır tanıyor muşuz gibi.

H-H
Eve geldiğim de hemen üstümü çıkartıp sıcak ve kısa bir duş'a girdim üstümü giyindim ve biraz TV izledim izlerken de uyuya kalmışım telefonumun sesiyle uyandım arayan Bangchan dı.

C-B
Alo hyunjin nerdesin hani geliyordun bugün de fazla takılmadın zaten bizimle.

H-H
Ne oluyor Chan yeni çocuk yani Felix ile ilgileniyordum okul'u tanıttım gezdirdim vesaire neyse boşver sen Felix'i de nereye gelicem ben?

C-B
Unuttun mu Hyunjin bize içki sözün vardı bu gece iddia da kazanmıştım.

H-H
Ah doğru ya ama bu akşam gelemem işim var üzgünüm Chan.

C-B
Hiç üzgün olma Hyunjin'im çünkü her nere de işin varsa sonra ya bırakıyorsun ve birazdan atıcağım konum'a geliyorsun.

H-H
Ama Chan Felix'e sözüm-

C-B
Ben bilmem bize sözün var dı buraya geliyorsun hem zaten sadece ben yokum sevgilim seungmin de var ve minho ile jisung da var sen de kendine eş bul ve gel.

H-H
Ama Chan-

C-B
Aması yok hyunjin bekliyorum en geç 09:00' da burada ol

H-H
Chan-

Hat kesildi Chan suratıma kapatmıştı
Kahretsin kimi bulacağım bu saatte hem Felix'e söz vermiş- aaa Felix'e teklif edeyim saat 08:15 hazırlanır hemen ben de onu alıp Chan lerin yanına giderim

Felix Hyunjin
WhatsApp konuşması

Bilinmeyen
Felix üzgünüm
bu akşam gelemicem

Sarı saçlım
Sen kimsin

Bilinmeyen
Böyle anlatamayacağım Felix

AM I A CAT?-HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin