Açıklama

429 21 13
                                    


-Önceki Bölümde-

𝘉𝘪𝘳 𝘢𝘯𝘥𝘢 𝘣𝘪𝘳𝘪 𝘦𝘭𝘪𝘺𝘭𝘦 𝘢ğ𝘻ı𝘮ı 𝘬𝘢𝘱𝘢𝘵ı𝘱 𝘣𝘦𝘯𝘪 𝘨𝘦𝘳𝘪𝘺𝘦 𝘥𝘰ğ𝘳𝘶 𝘴ü𝘳ü𝘬𝘭𝘦𝘥𝘪 "𝘚𝘢𝘬𝘪𝘯 𝘰𝘭 𝘓𝘢𝘶𝘳𝘢" 𝘥𝘦𝘥𝘪. 𝘒𝘢ç𝘮𝘢𝘬 𝘪ç𝘪𝘯 𝘥𝘦𝘣𝘦𝘭𝘦𝘯𝘪𝘳𝘬𝘦𝘯 𝘦𝘯 𝘴𝘰𝘯𝘶𝘯𝘥𝘢 𝘢ğ𝘻ı𝘮ı 𝘬𝘢𝘱𝘢𝘵𝘢𝘯 𝘬𝘪ş𝘪 𝘣𝘦𝘯𝘪 𝘬𝘦𝘯𝘢𝘳𝘥𝘢𝘬𝘪 𝘥𝘶𝘷𝘢𝘳𝘢 𝘴ı𝘬ış𝘵ı𝘳𝘥ı.

"𝘔𝘢𝘳𝘤𝘦𝘭𝘰...?"

-Tekrar Bugünde-

Marcelo elini ağzımdan çekince "Ne yaptığını sanıyorsun sen!?" Dedim. "Laura bağırma sadece konuşmamamız gerekiyor ve sen sürekli kaçmayı başarıyorsun!" Dedi.

"Senden kaçmak gibi bir gayretim yok, umrumda değilsin senin için kaçmaya bile uğraşamam" dedim. Marcelo sırıttı. "Öyle mi? Gerçekten onu seviyor musun?" Dedi.

Marceloya acıyarak baktım "Ne istiyorsun?" Dedim. "Seni istiyorum Laura! Massimo sana oyuncaklar almaktan başka ne veriyor!?" Dedi.

Elini yanağıma götürdüğü an elini yanağımdan çektim "Senin bana veremediğin güveni veriyor" dedim.

Duvarın yanındaki çalıların ardından dışarıda deli gibi dolanan Massimoyu gördüm. "Bak o benim için endişeleniyor. Bir an bile yanında olmasam benim için ortalığı yıkıyor en önemlisi beni önemsiyor" dedim.

Marcelo güldü "Timsah gözyaşı nedir bilir misin?" Dedi. Ben Massimoya koşup sarılmak isterken Marcelo lafı uzatıyordu.

"Ne saçmalıyorsun?" Dedim. "Massimo oyuncağı kaybolduğu için ağlayan bir çocuk." Marcelo saçmalarken arabaya binip hızlıca giden Massimoyu izliyordum.

Marcelo'da Massimoyu izliyordu sonra tekrar bana döndü. "Neden gitmiyorsun? bak kocan gidiyor" bir an afallamıştım.

Marcelo güldü "Bak seni burada kalman için zorlayan ben değilmişim" dedi.

Marcelo zevzek zevzek gülerken bir anda kulübün önünde Domenico belirdi. Etrafına bakınıyordu.

Marcelo'dan kurtulmak için sırtına omuz atıp hızlıca yanında geçtim. Domenicoya koşarken Marcelo Domenico'nun onu çok rahatça görebileceği şekilde arkamdan geldi.

Arkamı döndüğüm an Marcelo'nun dibimde olduğunu gördüm. Domenico ise bir anda bize döndü.

Domenico hızlıca bize doğru ilerlerken Marcelo geriye doğru yürüyerek "Bir oğlan çocuğu oyuncak arabasını kaybederse ne olur?" Dedi.

Anlamsızca Marceloya bakıyordum "Ne?" Dedim. Marcelo benden uzaklaşmıştı "Kendine hız yapacak başka bir oyuncak araba alır" dedi.

Ve bir anda gözden kayboldu Domenico sonunda yanıma ulaşmıştı. Ben Marcelo'nun gittiği yöne doğru bakıp kalmıştım.

Son söylediği şeylerde Massimo'dan bahsediyordu. Domenico bir anda karşıma geçti "Laura! O göt sana ne söyledi!?" Domenico şaşkın ve çok endişeliydi.

Artık kimseye yalan söyleyip başıma daha fazla dert açmak istemiyordum ve Marcelo'nun son söylediklerini seçtim.

"Bana bir oğlan çocuğunun oyuncak arabası kaybolursa ne olacağını sordu" dedim. Domenico anında anlamıştı. "Bende ilk önce anlamadım tabi" Domenico merakla beni dinlerken kulübün  önüne bir Vito geldi.

Korumalar araçtan inip arabanın önünde beklemeye başladılar "Benden cevap gelmeyince Marcelo cevap verdi" dedim.

Domenico giderek geriliyordu "Kendine hız yapacak başka bir araba alır dedi" dedim. Bunları anlatırken sinirliydim.

365 GÜN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin