SELAM CNM- Normalde kitap bitmişti ama s*k gibi bittiğini düşündüğüm için 3.sezon başlıyor. 😍😍Umarım beğenirsiniz 3.Sezonu 😉🫡
Ela'nın Ağzından:
Uzun zaman önce sıradan bir günde Tom'un hararetli bir şekilde telefon konuşmasına denk gelmiştim.
Tom'a farkettirmeden gizlice saklanıp uzaktan onu dinlemeye karar vermiştim.
Biraz dinledikten sonra Tom'un Marcelo ile konuştuğunu anladım. Laura hakkında konuşuyorlardı.
Tom etrafını kontrol etti. Sanırım benim yokluğumdan emin oldu daha sonra telefonun hoparlörünü açtı.
Telefondan uzaklaşıp ellerini başında birleştirdi ve küfür etmeye başladı. Marceloyu duyma fırsatım olduğu için daha da meraklanmıştım.
"Teklifimi sundum Tom, sıra sende"
Tom giderek sinirleniyordu ayrıca streslenmişti. Dinlemeye devam ettim."Sesini çıkarmayacaksın bu sayede eşini de korumuş olacaksın, bunları zaten duymaman gerekiyordu"
Tom telefona yaklaştı. "Peki Laura Pablo ile geldiğinde ona ne yapacaksın!? Kızla uğraşmaktan sıkılmadın mı! Zorla güzellik olmaz or*spu çocuğu"
Marcelo güldü "Orası bende kalsın ama çok meraklısın Tom. Seçim senin, eşini kurban olarak seçmek istemezsin değil mi?" Dediğinde Marcelo'nun planını zaten anlamıştım.
Marcelo'nun Laura'nın peşini bırakmayacağı belliydi. Laura sonunda kurban gidecekti ve tabiki benimde bir plan yapmam gerekiyordu.
Marcelo'nun Laurayı kandırıp yine kaçıracağını duyunca güzel bir plan kurmuştum ama bunun için büyük bir sorumluluk almam gerekiyordu.
Tom şu günlerde bana daha rahat davranıyordu eskisi gibi sürekli peşime koruma takıp beni sıkmıyordu.
Ayrıca Tom şu sıralar yürüyüş yapmaya çok önem veriyordu çoğu zaman birlikte yürüyorduk.
Tom yine yürüyüş yapmak için giyinmiş ve aşağı iniyordu "Ben çıkıyorum bugün biraz uzağa yürümek istiyorum" dedi. "Tamam canım ben bugün gelmeyeceğim" dedim.
Tom beni öpüp evden çıktı. Uzun bir süre önce Tom'un ikinci, gizli bir telefonu olduğunu öğrenmiştim. Tom çıktığı gibi hemen çalışma odasına uçtum.
Odaya girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
365 GÜN
RomanceLaura Biel, sevgilisi ve iki arkadaşı ile büyüleyici Sicilya'da rüya gibi bir tatile çıkar. Gezilerinin ikinci gününde, yirmi dokuzuncu doğum gününde kaçırılır. Onu kaçıran, Sicilyalı güçlü bir suç ailesinin başı, son derecede yakışıklı genç mafya b...