Bölüm 1

77 6 1
                                    

Belki, diyordu zaman sadece...

Bazen hiç olmadığınız yerde ordaymışsınız gibi hissettiren dostlarınız oldu mu hiç yada dost sanıp ta çok yakınken bile çok uzak hissettiğiniz...İşte o zaman duygularınızın derinlerine batmışsınız demektir, peki ya siz? Tek başınıza mısınız...yada en yakınınızda ki dosttan uzak hissedip soyut olarak mı görüyorsunuz...veya mesafeler umurunuzda olmaksızın sadece o bedene ihtiyacınız varmış ve onu bekliyor gibi mi hissediyorsunuz...

Belki de içten içe bir şeyler hissetmiyorsunuz, içinizde bir şeyler kırılmış hatta paramparça olmuş gibi hissediyorsunuz fakat sebebini bilmiyorsunuz değil mi? Düşünsenize kalbiniz tertemiz bir göl hisleriniz ise gölün etrafını saran çamur ve toprak insanlar hayatınıza girdikçe hislerinize zarar verdikçe o çamuru gölünüze atıyor o önceden yüzdüğünüz içinize huzur veren iyi hissettiren temizliği hissedemiyorsunuz...Çamur atıldıkça hareket edemiyorsunuz...O güzel gölünüze bakıyorsunuz artık bataklığa dönmüş halde ve sizde ortasında batıp boğulmaya mahkumsunuz gibi hissediyorsunuz...

Belki de size ip atacak biri vardır sizi o bataklıktan çekip kurtaracak...

Belki de...Zamanda belki demeliydi, zamanın buna izin vermesi gerekirdi, gerekiyordu da...

Yada...diyordu zaman;

Birini beklemektense kendinizin kahramanı olabilirsiniz...

Belki de gerçek kahramanınız aslında sizsinizdir, o bataklıktan çıkabilirsiniz . O bataklığa mahkum olmaktansa kendiniz için bir şeyler yapın...

Belki de o bataklıkta hislerinizle boğulacaksınız ya birini bekliceksiniz yada kendi kahramanınız olup o bataklık olmuş gölden çıkıp denizlere, derinlere dalıcaksınız...                                                          

Eveeettt selam ilk kez bi yazı paylaşıyorum :P                                                                          Umarım kaplerinize dokunabilirim hislerinizi anlamak onlarla başa çıkabilmek sizin elinizde o gölü terk edebilirsiniz yada gölü...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eveeettt selam ilk kez bi yazı paylaşıyorum :P Umarım kaplerinize dokunabilirim hislerinizi anlamak onlarla başa çıkabilmek sizin elinizde o gölü terk edebilirsiniz yada gölünüzü temizlemek için uğraşabilirsiniz :)) Sadece bi çıkış yolu bulmalısınız hikayeyi biraz daha kafamda düzenleyip öyle paylaşacağım seviyorum sizi kalplerinizi, hislerinizi ve gölünüzü :))

Oy kullanmayı unutmayınnn

BelkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin