Bölüm 2

49 2 0
                                    

                                                                                         

Hayattaki en kötü şansım doğmaktı sanırım. Hayatın bana hediye ettiği bu bitmişlik hissiyle 15 yaşımda tanıştım. Babamın vefatıyla yaşadığımı bile unutur olmuştum.                           

Ben Arya Tekin şuan 17
yaşındayım kendi kararlarımı babaannem sayesinde 16 yaşımda vermeye başladım bana yeni bir hayat verdi hayat denilmese de her şeyden uzak olmam beni daha çok rahatlatıyor ve hayatı daha katlanılır yapıyordu 15 yaşımda babamı kaybedince bir ruh misali kalakalmıştım. Hayat diye bir şey yoktu benim için bitmiş gibiydi her şey, bunun üzerine  annem de üstüme fazlasıyla geliyordu. 

Babaannem fark etmiş olacak ki beni önce yanına sonrada tek yaşayabilmem için bir ev ayarladı. Her neyse bugün tekrar okula gidiyordum. Gene aynı sıkıcılıkla ve stabil şeylerin olacağını tahmin ettiğim bıkkınlıkla alarmı susturdum. Yataktan kalkıp banyoya yürüdüm aynada suratıma baktım berbat duruyordu sonrasın da elimi ıslatıp yüzümü yıkadım soğuk su beni titretse de kendime gelmiştim yüzümü kuruttuktan sonra kıyafetlerimi giyip 
saçıma şekil verdim biraz allık sürüp yüzümü toparlamaya çalıştım  masama yönelip saatimi koluma takarak kitaplarımı ve kalemliğimi çantama yerleştirdim, saatin daha erken olduğunu gördüğümde bahçeye çıktım. Çapkın'ın yanına doğru ilerlediğimde beni fark etti ve üstüme atladı, evde tek yaşadığım için sadece onunla vakit geçirebiliyorum ve en yakın arkadaşım o, bu durumdan asla rahatsız olmadım çünkü babamın da küçükken bir köpeği varmış, en azından bu yönümle babama benzediğimi düşünüp mutlu oluyorum.

-Çapkınım bir dur tamam kalkayım...ay bir nefes almama izin ver be bak seni yürüyüşe çıkartmam. dediğimde bir kez havladı ve durdu.

-Aferin otur şimdi mamanı vereyim önce. oturup mamasını beklemeye başladı bende kabını dolduruyordum.

-Gel yakışıklım mamanı ye sonra seni biraz yürüyüşe çıkartayım.

 İştahla mamasını yerken onu izledim çok tatlıydı, mamasını yerken su kabını doldurmak için mutfağa yürüdüm yürürken gözüm çimlere takıldı sulamam gerekiyordu okuldan sonda yaparım dedim fakat üşenirdim, en iyisi çıkmadan önce fıskiyeyi açayım. Çapkın'ın su kabını doldurup tekrar yanına gittim su kabını önüne bıraktığım gibi hızlı hızlı içmeye başladı.

-Çapkın bir dur yavaş içsene, almicam suyunu önünden. hızlı hızlı içerek suyunu bitirdi hiç dinlemiyor beni yaa.

Tekrar eve gelmeye üşeneceğimden Çapkın'ı yol üstünde babaanneme bırakacaktım. Yukarı kata odama çıkıp çantamı ve boş mataramı aldım. Merdivenlerden hızlıca inip mutfağa girdim su içip, bardağımı ve birkaç bulaşığı makineye yerleştirdim, mataramı yıkayıp detoks hazırladım. Matarayı ve masada duran anahtarlarımı ve saatimi alıp, Çapkının da mamasını yanıma alıp bahçeye çıktım. Çapkın topuyla oynarken fıskiyeyi açıp Çapkının yanına gittim.

-Çapkın hadii çıkıyoruz gel,   

-...hadisene.                                                                                                                                                        

dediğimde  odaklandığı topundan bana dönüp koşmaya başladı, ben de tasmasını taktım.  Bahçe kapısından direkt  dışarı doğru çıktık, ben yürürken Çapkın da hızlı hızlı giderek beni çekiştiriyordu.                                                                                                                                                         

Telefonu cebimden çıkarıp babaannemi aradım.                                                         

-Alo... Babaannem günaydın.                                                                                                                                          

  -Arya kuzum sana da günaydın yavrum...                                                                                                              

-Şey babaannem Çapkın'ı sana bırakıp okula geçeceğim 10dakikaya ordayız.                                    

-Tamam kuzum bekliyorum anahtarlar saksının altında gelince direkt girersin kızım.                      

-Tamam görüşürüz babaannem.                                                                                                                                

-Görüşürüz güzel kızım.

dedikten sonra telefonu kapatıp cebime attım. Yaklaşık 10-15 dakikadan sonra babaannemin evinin önündeydik, 4-5 basamak çıktıktan sonra kapının yanındaki saksının yanına eğilirken bi yandan da Çapkın'a öğüt kesiyordum.

- Çapkınım uslu dur babaannemi yorma olur mu? derken anahtarı alıp kalktım.                    

-...eğer uslu durursan sana ödül maması veririm. derkende kapıyı açıp içeri girdik.

- Babaannemmm... ben geldimm. diyerek uzata uzata salona girdim.                            

Babaannemi koltukta oturup su ve ilacını içerken gördüm, üzülsem de belli etmedim, suyunu sehpaya bırakıp ayağa kalktı.                                                                                                                                    

- Hoşgeldin kızım... diyip sarıldı.  

Arkamdan bir ses daha; 

Hoşgeldin güzel kızım. dedi arkamı döndüğümde bu kişinin annem olduğunu gördüm 'hoşbuldum' diyip koltuğa yerleştim.

Diririim selamss Çapkın çok tatlı değil mi ya  bu arada cinsi Golden Retviever.                       

 Hm sizce annesi Arya'yla ne konuşacak veya konuşmak için mi geldi.

Arya'yı bidaki bölümde okulda görebilirizz fakat belli olmaz annesi geldiği için işler ve durumlar değişebilir kendinize iyi bakın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 19, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BelkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin