Jungkook'tan...
Alarmın sesiyle uyandım ve saate baktım.
Eyvah! Geç kaldım. Hızlıca hazırlandım ve koşarak okula gittim. Neyse ki sadece 10 dakika geç kalmışım. Matematik hocamdan özür diledim ve yerime geçtim.Bugün bu sınıftaki son günümdü. Çünkü çok zorbalık görüyordum. Artık dayanamaz hale geldiğim için olanları aileme anlattım. Ailem ise müdür ile konuştu ve evin yakınlarında başka bir okul olmadığı için sınıfımı değiştirmeye karar verdiler. Bunun için çok mutluydum fakat orada da zorbalık görmekten korkuyordum.
"Jungkook bu soruyu da sen çöz"
Duyduğum sesle irkildim. Ne oluyor diye düşünürken soruyu çözmem gerektiğini anladım.
"Tamam hocam"
Tahtaya çıktım ve 10 saniye soruyla bakıştıktan sonra çözmeye başladım, bana zorbalık yapanlar gülüyordu ve benimle dalga geçiyorlardı. Neyse ki 2 dakika sonra soruyu çözdüm ve yerime geçtim.
Yaklaşık 15 dakika sonra zil çaldı ve kitabımı alıp okumaya başladım. Diğerleri ise bana zorbalık yapmaya devam etti. Artık fazla üzülmüyordum çünkü onlardan kurtulacaktım.
ERTESİ GÜN
Bugün erkenden uyandım. Güzelce hazırlanıp evden çıktım. Artık o sınıfta değildim. Bunun verdiği mutlulukla yeni sınıfıma girdim. Boş bir sıraya oturdum. Edebiyat defterimi çıkarttım. Heyecanla hocayı beklerken biri ile göz göze geldim. Çok yakışıklıydı... Sanırım ondan etkilenmiştim. Tam o sırada bana:
"Ne bakıyon mal" dedi.
Hızlıca gözlerimi kaçırdım ve önüme döndüm. O sırada hoca geldi ve beni tahtaya çağırdı. Kendimi tanıttım ve yerime geçtim. Derste birinin bana baktığını hissettim. Korktuğum için bakmadım.
Teneffüste biri yanıma geldi. Beraber konuştuk ve tanıştık. Adı Jimin'miş. Dersin başında göz göze geldiğimiz çocuğun adının Tae olduğunu öğrendim. Birbirimize numaralarımızı verdik. Jimin ile aramız gayet iyiydi. Onu sevmiştim.
Son teneffüs su almaya giderken Tae ile karşılaştım. Bana:
"Sınıfa yeni gelen ezik senmişsin" dedi.
Ona önümden çekilir misin kantine gidiyorum dememe rağmen peşimi bırakmadı. En son beni bir kenara sıkıştırarak hakaret etti. Zar zor elinden kurtulup sınıfa girdim.
Ders bitti ve hızlıca eve gittim. Tae ile bir daha karşılaşmak istemiyordum. Biraz dinlendikten sonra Jimin'e yazdım. Anında cevap verdi. Yaklaşık 20 dakika konuştuk ve daha sonra yemek yedim. Uzun süre düşündüm ve bu sınıfta da mutlu olamayacağımı hissettim...
Bir bölümün sonuna geldik. İlk kez fic yazıyorum bu yüzden çok güzel olmadı. Umarım saygı duyarsınız
Bir sonraki bölümü 2 gün içerisinde atmaya çalışacağım. Görüşmek üzere..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pink Love ~Taekook
FanfictionTae herkese zorbalık yapan, egolu ve okulda en nefret edilen kişi olmasına rağmen Jungkook'u görünce içinde tuhaf hisler yaşamaya başlar...