Beni Affet

4 1 0
                                    

Yazardan...

JİMİN: Şeyy... Bunu nasıl anlatıcağımı bilmiyorum.

JK: Düz anlat işte

JIMIN: Tamam anlatıyorum ama bunlar aramızda sır olarak kalsın. En azından şimdilik

JK: Tamam, hadi anlat

JIMIN: Ben... Tae ile zorba biriyim. Belki benimle arkadaş olmak istemiceksin artık ama doğruları söylemek istiyorum.

JK: GERÇEKTEN Mİ?! BEN SANA GÜVENMİŞTİM

JIMIN: Haklısın, üzgünüm

JK: Bir dakika, kafam karıştı, sen bana zorbalık yapan kişiyle ortaktın ama bana iyi davranıyordun ve şimdi üzgün olduğunu söylüyorsun.

JIMIN: Evet, daha detaylı anlatıyorum. Tae ile ben ortağım. Tae seninle arkadaş olmamı ve senin eksiklerini bulup ona söylememi istedi. Ben bunu bir süre yaptım ama daha sonra seni sevdiğimi anladım. Sana bunu yapmaya devam edemezdim. Bunları anlatmak için seni çağırdım.

JK: Ne diyeceğimi bilemiyorum...

JIMIN: Bana bir şans daha verir misin?

JK: Tabi kii, ama bana bunun için bir söz verir misin?

JIMIN: Söz! Tae ile ortak olmayacağım.

JK: *Gülümser* Hadi gel, vaktin varsa dolaşalım.

JIMIN: Olur.

           *Yaklaşık 45 dakika yürürler*

JK: Ben çok yoruldum.

JIMIN: Bende, artık evlerimize gitsek mi?

JK: Olur, görüşmek üzere.

JIMIN: Bay bay.

Jungkook'tan...

Jimin ile çok eğlendim. Yaptıklarını dürüstçe anlattığı için tekrar yakın olmaya karar verdik. O benim çok iyi bir arkadaşım.

Bugün okul muhteşem geçti. 2 ders boştu. Jimin ile rahat rahat konuştuk. Bu arada Tae'de bir gariplik hissediyorum. Artık bana o kadar ağır zorbalıklar yapmıyor. Sadece bazı günler hakaret ediyor. Niye böyle yaptığını bilmiyorum. Sanırım Tae'den etkileniyorum...

Bir bölümün daha sonuna geldik asklar. Biraz geç attığım için özür dilerim. Derslerim yoğun olduğu için fazla vakit ayıramıyorum.

Bir sonraki bölümü 2 gün içerisinde atmaya çalışıcam. Sizi seviyorum şimdilik görüşmek üzere...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 29, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Pink Love ~TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin