"yoongiahhhh minyoongi!! အားးး"
"Joon joonie!!! ဟင့် joonie မင်း မင်းငါ့ကိုမှတ်မိသေးလား ဟင် မင်းငါ့ကိုမှတ်မိတယ်မလားလို့!!! ငါမေးနေတယ်လေ မင်းဖြေလေကွာ !!!!အီးဟီးးKim Namjoon!!ငါမင်းအချစ်ဆုံးသူငယ်ချင်းPark Jiminလေးကွာ!!!!!!!Kim Namjoonရဲ့!!!ဗြဲ!!!!!!!"
"ဘာလဲ ဘယ်မှာလဲ Yoon Yoongiရော ဟင့် Yoongi ရောလို့ ငါ ငါဘယ်ရောက်နေတာလဲ မင်းဘယ်သူ Ji Jiminna....."
"ဟုတ် ဟုတ်တယ် ငါjiminလေ ငါမင်းအချစ်ဆုံးသူငယ်ချင်းpark jiminပါလို့ ငါ့ကိုမှတ်မိတယ်မလားဟင်"
" ဟင် ငါ ငါပြန်ရောက်လာတာလား ဒါ ဒါဆိုငါမသေဘူးပေါ့ ဟင့် ဒါ ဒါဆိုYoongiရော ငါ့ရဲ့မင်းကြီး ငါ့ရဲ့မင်းကြီးကရော ဟင့် ငါ ငါ့ကြောင့် အဲ့ဒါတေအကုန်ငါ့ကြောင့်ဖြစ်တာ ငါအဲ့ကိုရောက်သွားလို့ဖြစ်တာ ငါဟင့် ငါ..."
"ဘယ်ကိုရောက်သွားတာလဲ မင်းကြီးဆိုတာရောဘယ်သူလဲ မင်းဘာတွေပြောနေတာလဲ ဟမ် မင်းရထားလမ်းပေါ်ပြုတ်ကျပြီး ရူးသွားတာလားဟမ် မင်း.."
"ဟုတ်တယ် ရထားလမ်း ငါသွားရမယ် ငါပြန်သွားရမယ် "
"ဟေ့ကောင် ဘယ်သွားမှာလဲ အခုမှသတိရတာလေ မင်း"
"ငါ ငါဘယ်လုပ်လုပ်ရမလဲJiminna ငါလေ ငါအဲ့ကိုရောက်သွားပြီး ငါသူ့ကိုချစ်မိခဲ့တယ် ဒါ ဒါပေမဲ့လေ ငါတို့ ငါတို့ ဟင့် Jiminna!!!!ဟင့် မင်း မင်းဂျိုဆွန်းရဲ့မင်မင်းဆက်အကြောင်းသိတယ်မလား ငါ့ကို ငါ့ကိုပြောပြ နော် ဟင့် ငါ့ကိုသိသမျှအကုန်ပြောပြပေးလို့!!"
"အေးပါ မင်းကြီးဝောာ်ပဲ ခွေးသားကလဲ ဖြည်းဖြည်းပြောပါ ငါလဲ အဲ့မင်းဆက်အကြောင်းကတော့ငါမဖတ်ရသေးလို့သိပ်မသိဘူး ဒါပေမဲ့စာကြည့်တိုက်မှာတော့ရှိလောက်တယ် နောက်နေ့ငါဖတ်ပြမယ်လေ"
"ဟင့် ဟင့်အင်း အ အခုလိုက်ပို့ပေးပါနော် ငါ့ကိုအခုလိုက်ပို့ပေးပါလို့ ငါတောင်းပန်ပါတယ် နော်"
"အခုကပို့လို့ရဘူးလေကွာ ဆရာဝန်စီကနေခွင့်ပြုချက်ယူရဦးမယ်လေ ပြီးမှလိုက်ပို့မယ် "
"မရဘူး!!!ငါ့ကိုအခုလိုက်ပို့!!! ငါတောင်းပန်ပါတယ် အခုလိုက်ပို့နော် "
"Yah!!!!!!!!!!!!Kim Namjoon!!!နောက်ရက်မှလို့ပြောနေတယ်လေ အခုမှသတိရလာတဲ့လူကိုသတိပြန်မေ့အောင်မလုပ်ချင်ဘူးနော် တိတ်တိတ်နေစမ်း နားကိုညီးတယ် "
" ဟင့် အဟင့် ငါ ငါအဲ့ကိုမရောက်သွားခဲ့ရမှာ သိလားjimina "
"ကဲ မင်းငြိမ်ငြိမ်မနေဘူးလား ရထားရှေ့ကျပြီးမသေရုံတမယ်ဖြစ်လာတော့ ရူးများနေပြီလားမသိဘူး ကဲအိပ်တော့"
#namjoonနားမလည်နိုင်ပါ အခုအဖြစ်အပျက်တွေကတကယ်ဖြစ်ခဲ့တာလားအိမ်မက်လားဆိုတာကို အိမ်မက်သာဆိုရင်တော့နှလုံးသားနဲ့ရင်းပြီးရင်နာနာနဲ့မက်ခဲ့ရတဲ့အိမ်မက်ပေါ့#
___________________________________________
အခုမှပြန်Upဖြစ်တာဆိုတော့ စာစီနေရသေးတာနဲ့ သိပ်မရှည်ပဲ gomen နောက်ကျဖြည်းဖြည်းချင်းတိုးပြီးupပေးပါ့မယ်နော် အားပေးတဲ့ပူတူတူးလေးတွေကိုလဲကျတော်ကချစ်ပါတယ်နော်
YOU ARE READING
When we meet again [ Wait!!!!🤨What???😦 Ss-2 ]
Fanfiction*ဘဝတွေပြောင်းသွားရင်တောင်မင်းကိုငါဆက်ချစ်နေဦးမှာ မင်းကငါ့ရဲ့နောက်ဆုံးအချစ်မို့ နောက်တစ်ခါထပ်မဆုံးရှုံးချင်ေတာ့ဘူး* Min Yoongi *ဘဝများစွာကြာမှဆုံမယ်ဆိုရင်တောင် မင်းနဲ့အဆုံးထိရှိနေချင်သေးတယ်* Kim Namjoon *နောက်တစ်ကြိမ်သေရမယ်ဆိုရင်တောင်မင်းကိုတော့ရ...