[ 3 ]

71 8 5
                                    

"Namjoona!! YahhhKim Namjoon!!!"

"ဘာလဲငါဒီမှာ"

"မင်းကအဲ့ဒါဘယ်သွားနေတာလဲ"

"ငါလား ငါ....စာကြည့်တိုက်သွားတာ"

"ဘာလဲ ဟိုမင်မင်းဆက်အကြောင်းသွားဖတ်တာလား"

"အွန်း "

"Namjoon"

"ဟင်"

"မင်းဘာဖြစ်နေတာလဲ သတိရလာပြီးတည်းက မဟုတ်မှ မင်း မင်းငါ့သူငယ်ချင်းNamjoonမဟုတ်ဘူးမလား မင်းငါ့သူငယ်ချင်းကိုဘယ်မှာဖွက်ထားလဲဟမ် မင်း ရုပ်ရှင်တွေထဲကလိုများ သက်ပြီ.."

"YahhhhPark Jimin!!!မင်းမဟုတ်တာတွေလျှောက်ပြော‌မနေနဲ့ အပိုတွေ"

"မင်းကလဲ စတာကို နေပါဦး မင်းကအဲ့ရထားအောက်ထဲဘာဝင်လုပ်တာတုန်း ပိုက်ဆံကုန်းကောက်တာလားမင်း"

"ကောက်စရာလားကွ ပြုတ်ကျသွား..အယ် မဟုတ်သေးဘူး တွန်းတာ တွန်းချခံရတာ ငါ့ကိုတစ်ယောက်ယောက်တွန်းချလိုက်တာ"

"ဟမ် ဘယ်သူကတွန်းချမှာတုန်း နေဦး တွန်းချတာလဲဖြစ်နိုင်တယ် မင်းကမိဘမဲ့ဆိုတော့ ဖြစ်နိုင်တာက မင်းကမိသားစုကြီးတစ်ခုရဲ့အမွေခံသား အဲ့ဒါကိုမင်းကမိဘ...."

"မင်းကြီးဝောာ်ပဲ မဟုတ်တာတွေပြောပြန်ပြီ အဲ့ပါးစောက်ပက်က"

"ပါးစပ်ပေါက်ပါကွမင်းကလဲ မိုက်ရိုင်းလိုက်တာ"

"အေးဘာပေါက်ဖြစ်ဖြစ်ကွာ ဒီမှာ ငါ့မိဘတွေကငယ်ငယ်တည်းက‌ေရာဂါနဲ့သေသွားလို့ငါ့ကိုအသိတွေကဂေဟာကိုပို့ပေးတာ ဘာအမွေခံမှမဟုတ်ဘူး"

"မသိဘူးလေကွာ "

"ဘာကိုမသိရမှာလဲ မင်းနဲ့ငါကဂေဟာတစ်ခုတည်းလေ ဒီလူလွန်မသားလေးကတော့"

"ဟေ့ကောင် မင်းမေဂွေးစိကိုလူလွန်မသားလား ငါလုပ်ရင်သေတော့မယ် "

"လုပ်လုပ်သေသေကျေကျေမုန့်မုန့် ဘလာ ဘလာ ဘလာ"

"မင်းနော် မင်း "

"ဘာလဲ"

"ဘာမှမဟုတ်ဘူး မင်းဟိုYoongihyungနဲ့တွေ့ပြီးပြီလား"

"Yoongi "

"ဟုတ်တယ်လေမင်းကိုကယ်တာလဲသူပဲ"

"နေပါဦး အခုမှစဉ်းစားမိတယ် အဲ့လူကMinyoongiနဲ့ရုပ်ရောနမည်ပါတူနေတာအသံကအစ မတူတာကတစ်ခုပဲ "

"ဘာလဲ..."

"အကျင့်လေ ငါ့မင်းကြီးကတည်တည်ကြည်ကြည့်နဲ့ကွ အဲ့ကောင်ကစောက်ပေါ"

"မင်းကိုယ့်အသက်သခင်ကိုအဲ့လိုမပြောစမ်းပါနဲ့ ဒါနဲ့မင်းသတိရတည်းက မင်းကြီးမင်းကြီးတစ်မင်းကြီးတည်းကြီးနေတာ ဘယ်သူလဲအဲ့မင်းကြီးဆိုတာ"

"မင်းကိုပြောပြလဲယုံမှာမှမဟုတ်တာ ငါ့ကိုရူးနေတယ်ပဲထင်မှာ"

"ဟေ့ကောင် ငါမင်းသူငယ်ချင်းပါကွ မင်းအဲ့လိုသူစိမ်းမဆန်ပါနဲ့"

"အမလေး အပိုတွေလာပြောနေပြန်ပြီ ကဲသိချင်လဲပြောပြမယ်နားထောင်"

"အွန်း"

"ငါရထားအောက်ထဲရောက်သွားတော့ အခုခေတ်မဟုတ်ပဲဂျိုဆွန်းခေတ်ကိုရောက်သွားတာ "

"ဟမ် တကယ်လား မင်းကိုကျူးကျော်သူဆိုပြီးမသက်ဘူးလား"

"နေဦးငါပြောတာနားထောင် အစကသက်မလို့ပဲ နောက်ကျတော့....."

"နောက်ကျတော့ဘာဖြစ်လဲ နေဦးငါကြားဖူးတာတစ်ခုရှိတယ် အရင်‌တုန်းကဘုရင်တွေကနယ်မြေကျူးကျော်သူဆိုရင်သက်ရင်သက် မသက်ရင်ဖြတ်ပစ်တယ်တဲ့ မင်း..မငိးအဖြတ်ခံလိုက်ရတာလား..."

"အဲ!!!!!ဂယ်ဆာ်ရ်ဂီ မင်းဘယ်လိုဖြစ်နေတာလဲဒီလူလွန်မသားလေးကတော့"

"ငါလူလွန်မသားမဟုတ်ဘူးလို့!!!!!!!"

"အေး!!!!ပါ အေးပါ ဆက်ပြောမယ်နားထောင်"

"ပြော နောက်တစ်ခါငါ့ကိုလူလွန်မသားလို့ပြောရင် မင်းရဲ့ပါကင်လေးကိုငါခရေဖွင့်ပစ်မယ်"

"ဟီးးးဟီးးး"

"ဘာဟီးဟီးလဲ"

"မင်းကအခုထိငါ့ကိုပါကင်လို့ထင်နေတာပေါ့"

"မဟုတ်ဘူးလားဘယ်တုန်းကလဲ"

"တကယ်တော့လေ ငါ့ရဲပထမဆုံးခရေကိုအဲ့Min yoongiကဖွင့်လိုက်တာ"

"ဘာ!!!!!!!!!!ဒါ ဒါဆို မင်းကအောက်ကပေါ့!!!"

___________________________________________

နောက်ကျသွားလို့Gomen ဒီရက်ပိုင်းတကယ်မအားတာနဲ့မတင်ဖြစ်တာ သင်တန်းလဲရှိသေးတော့လေ အားပေးတဲ့ဒါဒါလေးတွေကိုအများကြီးချစ်ပါတယ်နော်aishiterune

When we meet again [ Wait!!!!🤨What???😦 Ss-2 ]Where stories live. Discover now