5. Kapitola

936 18 9
                                    

Zamierila som do izby, ľahla si do postele a zapla telku. V tom mi zazvonil mobil. Skupinový hovor. Zdvihla som a všetci sa má začali hneď vypytovať ako a kde som včera skončila a kto bol ten chlap s ktorým som odišla. V skratke som im povedala, že ma zobral k sebe domov ale nechcela som s nimi rozoberať podrobnosti a ani to ako veľmi ma priťahuje a že na neho nemôžem prestať myslieť.  Hovor som ukončila s výhovorkou, že mi je po včerajšej párty zle a potrebujem to všetko dospať čo bola aj pravda.
Nedalo sa mi zaspať tak som si pozrela pár filmov. Večerom sa mi to konečne podarilo a spala som až do rána.
Ráno som sa zobudila a pozrela na mobil koľko je hodín. 2 neprečítané upozornenia na instagrame zo včera večera od niekoho neznámeho. Otvorila som to avšak podľa profilovky v uniforme som nevedela kto to je. Rozklikla som si profil a prezrela fotky. Srdce mi bilo až niekde v krku a obarila ma vlna horúčavy. Bol to Matteo. V tej vojenskej uniforme vyzeral ešte viac neodolateľne ako v civile.

Ahoj bejby.
Kedy sa vidíme?

Prečítala som si správy avšak zabudla som odpísať pretože som slintala nad jeho fotkami.
V tom mi prišla smska.

Matteo: Slečna ma ignoruje?

Rýchlo som odpísala.

Ja: Nie, prepáč, večer som už spala keď si mi písal.
Matteo: Už som sa zľakol, že som sa ti prestal páčiť keď si videla tie fotky na instagrame.
Ja: Kto povedal, že si sa mi vôbec páčil?
Matteo: Videl som to na tebe.

Do riti. To bolo na mne až tak vidno?pomyslela som si.

Ja: Nefandi si vojačik. Prečo si mi inak nepovedal, že si vojak?
Matteo: Je to problém ? Kedy som ti to mal povedať? Či pri predstavovaní? Ahoj ja som Matteo a inak som vojak aby si vedela..
Ja: Nie je to problém... hej presne tak si mi to mal povedať -_-
Matteo: Tak teraz to už vieš tak sa neurážaj ...no a odpovieš mi na moju otázku ?
Ja: Akú ?
Matteo: Kedy sa vidíme?

Najradšej by som ho videla hneď ale to som mu napísať nemohla.

Ja: Keď si pán vojak na mňa nájde čas
Matteo: Pán vojak si na teba nájde čas aj dneska po práci .

Dneska?? Omg! Okej... musím si to dať v hlave do poriadku a prestať sa tak tešiť na neznámeho človeka. To, že je pekný ešte nič neznamená. Navyše som si pred mesiacom povedala, že som s chlapcami už definitívne skončila. Vždy to aj tak končí sklamaním. Samej mi bude najlepšie. Vždy ma to ťahalo k starším a doteraz som vždy chodila s chalanmi ktorí mali okolo 24 rokov. A nikdy to nedopadlo dobre. Buď to bol klamár, kurevník alebo keď už bol aj verný tak to bol psychopat ktorý sa na mňa naviazal až priveľmi a držal ma pod papučou.
Tento je ale oveľa starší a má viac životných skúseností takže by to nemuselo byť až tak zlé. Okej, nemala by som premýšľať nad takymito vecami , aj tak si typek zo mňa určite len robí srandu a ide mu len o jedno...
Ale keď niečo na ňom ma tak strašne k nemu ťahá ...čo keď je iný? Veď ma vzal k sebe na byt opitú a o nič sa nepokúsil. Jedna káva ma nezabije.

Ja: Oki tak môže byť  aj dneska.
Matteo: O 4tej prídem po teba. Teším sa bejby.

A je to tu. Po veľmi dlhej dobe nová časť. Síce kratšia a "slabšia" ale dúfam, že sa vám bude páčiť. Poteší ma, keď mi dáte ❤️ a do 💬 napíšete svoj názor.
Emizna

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 25, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

DaddyWhere stories live. Discover now