3.Kapitola

2.7K 38 5
                                    

Ráno som sa prebudila na strašnú bolesť hlavy.
'' Pane bože, už nikdy nebudem piť. '' povedala som si v duchu.
Zostala som zmätená pretože som nevedela kde som. V tom niekto zaklopal. V momente ako do izby vstúpil on, spomenula som si.

'' Dobré ránko, princezná. Priniesol som ti niečo pod zub. '' povedal Matteo.

'' Dobré ráno. Ďakujem, nemusel si, zoberiem si svoje veci a pôjdem .'' odvetila som, no v momente ako som sa pokúsila postaviť sa na nohy sa mi zatočila hlava.

'' Ľahni si prosím ťa. Nikam ťa nepustím v takomto stave. Bolí ťa hlava, však? ''

'' Kurva moc. '' zavzlykala som.

'' Nooo princezná, nepi, keď to nevieš.'' povedal a šibalsky sa pritom usmial.

'' Uuu, pán dokonalý. Lebo ty si nikdy nemal opicu, všakže.'' odpovedala som mu ironicky.

''Princezná je drzá. Asi by som ju mal potrestať. Na, zjedz to.'' povedal a podal mi misku s bielym jogurtom, medom, cereáliami a nakrájaným ovocím.

'' Och, mňam ''

'' To 'och' si šetri na iné veci'' povedal, postavil sa a odišiel z izby.

Pomaly som do seba natlačila celú misku. Potom som ju položila na nočný stolík vedľa mňa. Ľahla som si naspäť do postele, a do izby opäť prišiel Matteo.

''Chutilo? ''

'' Och, áno. Milujem takéto healthy veci. '' odpovedala som a pri slovíčku healthy som sa zasmiala.

'' To som rád. A povedal som ti, že prestaň používať slovíčko och v mojej prítomnosti bez toho, aby som ti dal na to dôvod. ''

'' Prečo by som nemohla? Čo som nesvojprávna? A neboj sa v tvojej prítomnosti už nebudem dlho. Hneď ako ma prestane bolieť hlava, odchádzam. A už ma neuvidíš. Budeš mať odo mňa pokoj. '' povedala som a sama som sa čudovala ako to zo mňa všetko vyšlo. Asi som to trošku prehnala.

Matteo podišiel ku mne, sadol si na kraj postele a prehovoril.

'' Ale, ale princezná. Čo si drzá? A nepotrebujem od teba pokoj. A k tomu že už dlho nebudeš v mojej prítomnosti a že ťa už neuvidím ... Tomu ver, že uvidím. A budeš ma ešte prosiť aby... ''

Počas toho ako rozprával som si sadla na posteľ a skočila som mu do reči.

'' Hej, hej... Už dosť takýchto rečí. Kde tu máš prosím ťa wc? ''

Matteo stíchol, pozrel sa mi hlboko do očí, pousmial sa a pocítila som jeho ruku na mojom stehne. Pomaly ju začal presúvať vyššie a vyššie až prešiel ku lemu nohavičiek, keďže som mala na sebe šaty, ktoré som si večer pred spaním nevyzliekla.
Nechápala som, čo robí.
Už som chcela protestovať a navrieskať na neho keď v tom do mňa, ani neviem ako, strčil dva prsty.
'' Ooch'' vyšlo zo mňa.
Následne ich vytiahol a opäť strčil dnu. Hlboko. Zopakoval to ešte 3 krát a potom prsty vytiahol a ešte ma pohladil po stehne.
''Kúpeľňa je hneď oproti tejto izby. '' povedal, šibalsky sa usmial a odišiel.

Hi guys!
Po dlhšom čase je tu nová časť.
Ak sa vám páči, tak dávajte ❤️ a 💬.

Emizna

DaddyWhere stories live. Discover now