#6

359 21 6
                                    

"Bir dakika ne?"

"Evet benim eski eşim"

"Siz daha önce evlendiniz mi?"

"Evet kook, evlendim"

"Peki neden? Daha yeni 23 yaşındasınız yani daha çok gençsiniz ama neden yaptınız bunu?"

"Ben çok sevdim onu kook"

"Çok mu sevdin tae?"

"Evet kook çok sevdim, o benim her şeyim di"

"Siz onu seviyorsunuz peki o sizi seviyor mu?"

"Beni başlarda sadece arkadaşı olarak görüyordu, ama sonradan onda beni sevdi kook"

"Peki neden ayrıldınız ondan?"

"Aldattı kook aldattı "

"Kiminle aldattı?"

"Abim ile aldattı"

"Anlayamıyorum neden abin?"

"Ben ailemde sevilen biriydim aram ailem ile iyiydi abim ise tam tersi ailemle arası kötüydü. Hep kıskanmıştı beni, istemiyordu ailede sevilmemi kendisi sevilmek istiyordu. O Julie'yi sevmişti ama Julie beni seviyordu bende onu seviyordum ve evlenmeye karar verdik Julie ile evlendiğim zaman ise benden bunun intikamını almak istedi ve Julie'yi bir şeklide kandırmış ve kendisine aşık ettirmişti. Julie ile onun ilişkisini öğrendiğimde Julie ondan 4 aylık hamileydi. Gerçekten aklımı kaçırmama ramak kalmıştı. Julie'den boşandım ve kendimi sanata verdim. Ve o gün bu gündür eve julie'den sonra kimse girmedi. Ta ki sen gelene kadar, gerçekten iyiki geldin kook, uzun süredir hiç böyle şeyler yapmıyor veya kimseyle konuşmuyordum"

Jeongguk donmuştu . Gerçekten çok şaşkındı, böyle bir şey beklemiyordu. Taehyung çok gençti ve evlenmesi ona çok garip geliyordu. İçinde pişmanlık üzüntü ve şaşkınlık karışımı bir his yaşıyordu. Başı dönüyor ve ara ara sızıyordu. Ama yinede taeyi dinliyordu

"Gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum"

"Bir şey söylemene gerek yok kook"

"Peki abinle Julieye ne oldu?"

"Onların artık bir çocuğu var, ben onlarla konuşmuyorum. Ailemlede konuşmayı tamamen olmasada kestim.O günden sonra yıllarca çalışmadım ve sadece sanat ile uğraştım, bu sene ders vermeye başladım. Bu kararı vermemi sağlayan kişi annemdi. Bu işe girmemi istiyordu bende onu kırmadım"

"Başım ağrıyor ahh*

"Uyusan iyi olur kook, çok yorgunsun ve sızıyorsun"

"Hmm"

Jeonggukun gözleri yavaşça kapandı ve uykuya daldı....
Taehyung onu biraz izledi, hafifçe sırıttı ve jeongguku kucağına alıp yatağına götürdü. Odaya gitti ve düşündü. Jeongguka çok yakın davranıyordu? Neden yapıyordu bunu? Bu sorulara cevap veremiyince bunları boş verip o da uyumaya gitti...



Evett ben geldim. Gece gece yazıyorum bu bölümü. Kısa ama anlamlı oldu 👁️👄👁️
Nasıl bir bölüm olmuş?
Taehyung çok şaşırttı bu bölümde
Şimdi uyuyacam iyi geceler bebitolar ❤️🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💘💝💖💗💞💕💌💟♥️❣️

my teacher | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin