Jeongguk yola çıkmıştı. Sokağı döndü ve önüne çıkan ilk markette girdi.
Ne alsam diye düşündü bir süre. Sonra muzlu sütleri gördü, ve hızlıca almaya gitti. İki tane muzlu süt, üç tane limonlu,çilekli,kirazlı lolipop,birde gözüne takılan yeni bir kurabiye aldı. Hesabı ödedi ve çıktı.Yolda yürürken birisi ona çarptı, yüzü atkiyla sarılıydı. Özür diledi ve yoluna devam etti. Sonra aniden durdu, ve jeongguka adıyla seslendi.
Jeongguk arkasına döndü ama kimse yoktu. Bir an yanlış duydu zanetti ve yoluna devam etti.Sonra birisi bileğini tutu. Jeongguk korkmuş ve irkilmişti. Hızlıca döndü arkasına. Evet bu Taehyungtu, şaşırmıştı jeongguk, bu gece vakti dışarda ne işi vardı ki? Belki kafa dağıtmaya gelmişti ama jeongguk yurda dönmeliydi. Zaten gizlice çıkmıştı yurttan. Yakalanırsa hiç iyi olmazdı.
"Hey kook burda ne işin var?"
"Markette gelmiştim hocam"
"Bu saate mi? Nerede kalıyorsun?"
"Bir yurt buldum orda kalıyorum"
"Yurtlar çoktan kapanmış olmalı, nasıl çıktın oradan?"
"Şşşt gizlice çıktım 🤫"
"Ahhh kook, çok komiksin,biraz yürüyelim mi?"
"evet, ama geç olmadan yurda gitmeliyim "
"Lolipop sever misiniz hocam?"
"Hmhm kook severim"
"Neli seversiniz?"
"Ben çilekli alayım"
"Buyrun"
"Çok teşekkürler kook, bir sonrakine ben alırım sana"
"Kabul o zaman"
Bir süre sessizce lolipop yiyip yürüdüler,Ay çok güzeldi. Jeongguk baka baka doyamıyordu, aynı taehyunga baktığında olduğu gibi
"Ay çok güzel değil mi?"
"Evet kook, çok güzel"
En son bir tepeye ulaştılar, uzun süredir yürüyorlardı, tae ve jeongguk şekerini bitirmişti bile. Jeongguk saate baktı; saat 05.02'ydi
"Gündoğumunu seyredelim mi kook?"
"Hmhm evet lütfen"
"Hadi otur buraya"
Taehyung çimenlere oturdu. Jeongguka da yanını işaret ederek oturmasını söyledi.
Oturdular, jeonggukun kalbi hızlı atıyordu yine, jeongguk konuşmuyordu ama sanki tae onun gözlerini okuyor gibiydi.
"Heycanlımısın kook? Neden heyecanlısın?"
"Bu ilk biriyle günbatımını seyretmem, galiba o yüzden"
"Desene bir ilkinde benimle oldu"
Jeongguk diyemedi tüm ilklerim seninle olsun istiyorum, demeyi çok isterdi ama yapamadı işte.
Artık gitmeliydi, gitmek istemiyordu ama mecburdu buna.
"Artık gitme vakti geldi, gitmem gerek"
"Bir dahaki sefere yine gelelim buraya"
"Olur geliriz"
" Hadi gel gidelim"
Elini uzattı jeongguku yerden kaldırmak için, jeongguk elini tutu. Çok yumuşaktı, bırakmak istemedi o güzel ellerini .
*
Yurda az kalmıştı, Taehyung onu yurda kadar bırakacaktı.
Taehyung konuşmaya başladı;"Biliyormusun kook, şimdiye kadar en yakın olduğum öğrencim sensin"
"Nasıl bir yakınlık?"
"Samimi olarak diyorum, arkadaş gibiyiz"
"Ha evet,evet"
Jeonggukkun kalbi sızlar gibi oldu. Ama yapacak bir şey yoktu, mecbur böyle dedi.
Yurda kadar konuşmadılar bundan başka.
*
Yurda geldiler, jeongguk teşekkür edip içeri girdi. Taehyung el sallayıp, okula doğru yola çıktı....
Evet bebitolarımm 💕💝 ben geldim, yeni bölümle ✌🏻✌🏻
Nasıl olmuş? Umarım beğendiniz.
En yakın zamanda yeni bölüm atarım. Görüşmek üzere 🍓🍰Maviş kookumuz 💙
Markete giderkenki kombin ✌🏻✌🏻💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my teacher | taekook
Random"hocam şurayı çizmedim yardım eder misiniz?" "bekle jeongguk geliyorum"