bordo peruk'

112 17 14
                                    

11.bolum

"jimin kıpraşıp durma!" sana'nın jimine bağırmasıyla jimin kısacık olan eteğini çekiştirmeyi bırakmış ve karşısındaki aynadan sana ile jungkook'u izlemeye başlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"jimin kıpraşıp durma!"
sana'nın jimine bağırmasıyla jimin kısacık olan eteğini çekiştirmeyi bırakmış ve karşısındaki aynadan sana ile jungkook'u izlemeye başlamıştı.

uzun bir sure sakince oturduğu esnada (ki bu onun için oldukça zordu) sana ve jungkook'un haraketlerine dikkatle bakiyor arada da namjoonla sarkiyi degistirmesi icin bagirisiyorlardi. sana, jimin'in sol gözüne siyah tonlarında far sürerken, jungkook da aynısını sağ gözüne yapıyordu. namjoon da hepsindem bağımsız elindeki cips pakediyle arkada yatakta yatarken arada bir şarkıyı değiştiriyor ve bağırarak şarkıya eşlik ediyordu. (sana'nın kendisinden bir şey istemediği zamanlar tabi ki)

"namjoon acil yeni fırca!" namjoonla hızla eline bir fırça kapmış ve sana'ya vermişti. namjoon, jimin'in yanında dikildiği sırada jimini süzmüş ve şaşırarak, bağırdığı esnada, (buna engel olamıyordu belli ki) konuşmaya başlamıştı "AYNI SELENANIN 2016 ZAMANLARI OLMUŞSUN!" jimin namjoon'a sorar gibi bakmış ve sormuştu " bu iyi bişey mi aşko?" namjoon hızla kafasını sallamış ve ywnındakinin üzerini düzeltmişti. tam yatağa döneceği esnada hızla kafasını sanaya çevirmiş ve tekrar bağırmaya başlamıştı ama bu seferki sinirleydi "BİR DAHA BENİ ÇAĞIRMA! ŞU AN HAİLEY VS SELENA GRUBUNDA ÖYLE BİR ATIŞIYORUZ Kİ ANALARINI SİKİYORUM ANALARINI!" jungkook namjoon'un bu dediğine kahkağa atmış ve jimin'in makyajını yapmaya devam etmişti.

jimin biraz daha kendisini inceledikten sonra heyecanla sormuştu.
"yoongi beni asla tanımaz değil mi ?"  sana jimine şöyle bir aşağıdan yukarı baktıktan sonra hınzırca gülümsemiş ve bacağına hızla şaplak atmıştı. "benden daha çok karıya benziyon şu an jimin o dangalak asla anlamaz inan bana" jungkook sananın dediği şeyle koca bir kahkaha atmış ve eklemişti "hem adın benjimindeğilimbenaslı olduğu için asla anlamaz bence benim fikrim sonuçta" sana jungkook'un dediği şeye göz devirmiş ve jiminin makyajını yapmaya dönmüştü. jimin gülümseyerek jungkook'a bakmış ve konuşmuştu "evet kanka çok zeki olabiliyorsun bazen zekana hayranım"

jimin biraz daha heyecanla oturmuş ardından dayanamayıp hızla ayağa kalmıştı. "bu kadar yeterli acil kendime bakıp çıkmam lazım" aglamaklı söylediklerinden sonra ayakta kendini baştan aşağı süzmeye başlamıştı. kafasındaki koyu kızıl renk neredeyse göğüsüne gelen perukla ve sananın dolabından seçtiği mini etekli kombiniyle oldukça bir kızı andırıyordu gerçekten ona gore yoonginin onun erkek olduğunu anlaması imkansızdı. yoongi maldı bir kere.

yüzüne bakmayı bitirdikten hemen sonra hızla arkasına dönmüş sanayı ve jungkook'u kaptığı gibi yanaklarını kıpkırmızı rujuyla öpmeye başlamıştı. ikisi de,bağırarak, kurtulmak için kaçtığında, jimin bu sefer de namjoon'un üstüne atlamış ve onu öpmeye başlamıştı." iyi ki varsınız kaşarlar siz olmasanız ne yapardım ben?" ağlamaklı söylediği şeyden sonra glossunu dudağına tekrar sürmüş ve içerdekilere göz kırptıktan sonra komidinin üzerinde duran küçük çantasını kaptığı gibi odadaki kapıya yönelmişti. "bana şans dileyiiin!!!" hınzırca söylemiş ve hızla odadan çıkıp evden ayrılmıştı.

hayday! / taekook [texting🤟] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin