ben sanirim asik oldum'

91 14 20
                                    


14.bolum

sana, jiminin son kez peruğunu düzelttikten sonra jimin'e şöyle bir bakmış ve sırıtarak konuşmuştu "tamam şimdi çıkabiliriz evden anca yetişiriz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


sana, jiminin son kez peruğunu düzelttikten sonra jimin'e şöyle bir bakmış ve sırıtarak konuşmuştu "tamam şimdi çıkabiliriz evden anca yetişiriz."

jimin, jungkookla kolkala girdiği esnada sokakta yürüyorlar ve her gördükleri yakışıklı çocuğa bakıp aralarında puanlama yapıyorlardı. onların sağında da namjoon ve sana yürüdükleri esnada namjoon'un anlattığı şeye gülmekteydiler.

jimin buluşacakları kafenin önüne geldiklerinde hızla sana ve jungkook'a makyajını gösterip heyecanla sormuştu "makyajım iyi değil mi, akmamış?" sana jimine bakmış ve onaylarcasına mırıldanmıştı.

namjoon, kafenin kapısını actığı anda kapının üstünde bulunan çan çınlamış ve dörtlü yavaşça içeriye doğru adımlamışlardı.

jimin yer bulmak amacıyla etrafına baktığı sırada en arka tarafta gördüğü büyük iki tane koltuğu olan masayı görünce jungkook'u hemen o tarafa çekiştirmişti. hepsi hızla o masaya yönelmişler ve sol tarafı yoongiler için boş bırakmaya karar verip, sağ taraftaki büyükçe koltuğa adeta kendilerini atmışlardı.

ettikleri sohbetten dolayı güldükleri esnada kapı açıldığında çıkan çan sesiyle jumgkook bakışlarını kapıya yöneltmiş ve kapıdan giren dörtlüye baktığında gözleri arkada duran çocukta odaklı kalmıştı.

izlediği çocuğun kumral saçları dağınık bir şekilde toplanmış ve sol kaşındaki çizikle onu sert göstermeye yetmişti. üzerindeki gömleği oldukça serbest bir şekilde giymiş, altına da geniş bir pantolon geçirmişti. kumral çocuk, sol bileğine taktığı saati düzelttiği esnada bir yandan da yanındaki arkadaşıyla konuşuyordu. çocuğun kahverengi gözlerindeki hafif hınzırca gülümsemesi ve yanındaki kızıl saçlıyla konuşması jungkook'un gözlerini kumral çocuktan alıp kızıl saçlıya bakmasına sebep olmuştu.

kızıl saçlı cocuk, üzerine siyah basit bir tişört giymiş onun üzerine de kot ceket almıştı altında da rahatına oldukça düşkün olmalıydı ki gri esofman( 🤤🤤) vardı.

yoongi, jimini görüp masaya gelmeden önce jungkook, yanında oturan kızın kulağına hızla eğilmiş ve heyecandan ayarlayamadığı sesiyle adeta bağırarak konuşmuştu. " bu ruyamda çocuğun aynısı!"

yoongi jiminleri bulduğu gibi masanın önüne gelmiş ve gri saçlarını düzeltirken konuşmuştu. "aslı sen benim tarafıma gelsene" jimin duyduğu şeyle gülümemiş, soldaki koltuğun başına oturmuştu. yoongi de onun yanına geçmiş ve jimine hemen sarılmıştı.

herkes kendisini tanıttıktan sonra muhabbet koyulaşmış ve söyledikleri içecekleri içtiği sırada herkes bir şeyler konuşmaktaydı.

namjoon, hoseok ve jin'e geçen gün başına gelen şeyleri anlattığı esnada, sana da yoonmin çiftiyle konuşmaktaydı.

hayday! / taekook [texting🤟] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin