Dimineata se aternea usor peste taramul in care tanara fata a ajuns, iar aceasta inca dormea, fiind istovita de toata intamplarea din ziua anterioara. Incetul cu uncetul, razele soarelui ce patrundeau prin rsmurile dese ale copacilor, vantul domol ce facea ca frunzele sa se miste incet de colo colo si lumina zilei o trezisera pe fata, care inca era pe buna seama inca confuza. Se ridicase usor din culcusul pe care aceasta si-l pregatise pentru noapte si cu un bat mic a inceput sa invarta lemnele arse din foc, ramand doar jarul stins. Dupa se uitase la rana de la picior, se pare ca nu era mai bine, inca nu se vindecase si trebuia sa o lege mai bine, findca bucata de pantalon slabise. Oftand, se puse in fund langa butoi, gandindu-se la ce avea sa se faca. Stia ca proviziile ii sunt putine si probabil sunt afectate de apa, nu stia in ce loc se afla, iar pericolul putea pandii oriunde, dupa fiecare tufis sau scorbora de copac, nu avea haine sau unelte, era intr-o situatie de-a dreptul stresanta. Usor se ghemui imbratisandu-si genunchii si incepuse sa planga, se pare ca situatia aeasta era mult prea mult de suportat pentru tanara fata, care acum era cuprinsa de dejnadejde...
Langa micul ei loc de campare, aceasta vazuse cum ceva se misca intr-un tufis mare. Putin speriata, isi sterse lacrimile usor, si se ridica incet. Luase batul cu care invartea jarul de la foc, ca o masura de precautie la disperare, si incet se indreptase spre acel tufis. Se uita atenta, insa nu vedea nimic periculos, sau ceva care sa se miste inauntrul lui. Cu pasi prevazatori aceasta se apropie usor, si cu o mana dase la o parte cateva ramuri ale tufei, moment in care din tufis zburasera speriate multe pasari mici. Fata se speriase si cazuse incet pe spate, insa vazuse cu coada ochiului ceva ascuns de dupa tufis, un loc deschis, aceasta se ridica rapid si intrase prin tufis, iar odata ajunsa pe partea opusa, pentru un moment toate griile pe care aceasta le avea, disparusera. Locul pe care il vazuse, era unul paradiziac, iar drumul pe care acel tufis il oferise, era plin de speranta. Un copac inalt si gros, mai mare decat toti copacii din jur statea ferm in mijlocul poenitei, iar frin desimea de crengi si frunze de nenumarat razele soarelui luminau umbrit toata poenita, evidentand micile insecte si polenul din aer ce se lasa dus de colo colo. Iarba poenitei era mica insa raspandita, de un verde deschis placut la vedere, iar aceasta avia calm, intr-un dans linistitor care parca incerca sa te asigure ca totul va fi bine. Langa copacul cel mare, se putea vedea o mica carare de nisip, ce se peirdea in padurea din fata, desi tanara fata nu isi putea da seama daca era un petic de nisip adus de vantul jucaus de pe insula sau daca era intradevar o carare, iar pe langa toata poienita, erau mici pomi fructiferi, cu un tip de fructe interesante, pe care aceasta nu le mai intalnise niciodata. Usor facuse primi pasi in poienita frumoasa, apoi miscata de frumusetea peisajului in care se afla, incepuse sa rasufle linistita si sa zambeasca in timp ce atingea varful ierbii. Ajunsa la pomii fructiferi, aceasta se uita nedumerita la fructele pe care acestia le aveau, unul din pomi se pare ca avea un fruct ce seamana ca marul, insa ceva era clar diferit la el deoarece avea pete mov si era alb, iar alt pom avea fructe ce semanau cu rodia, insa erau foarte mari, cam cat de marimea unui pepene galben, intradevar, toate acestea erau lucruri pe care ea, ca exploratoare, nu le mai intalnise niciodata, si doar gandul ca avea o oarecare mica sansa se le studieze o incata, uitand complet fapul ca acum cateva momente se simtea neajutorata. Un sentiment de incredere o invalui deodata, gandindu-se ca ceea ce s-a intamplat nu avea cum sa fie aleatoriu, faptul ca ea a ajuns aici era cu un motiv, ceva maret era implicat la mijloc, pe langa asta, se afla pe o insula imensa, plina de hrana din abundenta si un ecosistem nemaintalnit de nimeni ce astepta sa fie studiat si inteles. Cu incredere in ochi tanara fata, incepuse sa faca un plan de supravietuire, si dupa cateva momente de meditare aceasta si incepuse munca. Isi mutase cu greu toate proviziile langa copacul cel mare intre doua radacini ce o protejau ca un gard mare, apoi facuse un loc pentru foc inconjurat de multe pietre, isi puse butoiul in care dormise si il proptise si pe acesta cu multe pietre pe toate laturile inafara de intrare, iar langa el tinea capacul pentru al inchide noaptea cand se culca pentru a fi cat de cat in siguranta. Langa radacnile mari ale copacului isis puse lazile cu orz si cele cateva legume pe care le mai avea, dupa care incepuse sa aduca cateva fructe din acei pomi fructiferi si sa le puna intr-o lada goala. Incepuse sa se faca seara si tanara fata incepuse sa fie obosita de la tot acest efort, asa ca ca si un ultim lucru, se duse pana la plaja sa isi spele rana de la picior, apoi o lega mai strans cu bucata de pantalon, sperand ca pe maine avea sa se vindece. Obosita se intoarse la noul ei loc de campare care era mult mai sigur, fiind inconjurata da radacinile mari ale copacului, unde adormise rapid in micul ei butoi...
CITEȘTI
Lumea Block Story
AventurePoveste bazata pe jocul Block Story, actiunea are loc in universul jocului. Exploratoarea Janna ajunge fara sa stie in lumea Block Story unde intampina multe adventuri misterioase si periculoase, prietenii adevarate, emotii si cu totul o alta lume...