_𝘾𝙤𝙣𝙩𝙚𝙭𝙩:𝘼𝙪𝙩𝙝𝙤𝙧/𝘿𝙚𝙭 𝙩𝙧𝙮𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙛𝙞𝙜𝙪𝙧𝙚 𝙤𝙪𝙩 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙩𝙤 𝙬𝙧𝙞𝙩𝙚.
(Exams r tomorrow but curse that, we had like limited time studying-)
[_𝙉𝙤𝙣-𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜𝙨. ]•𝘼𝙙𝙖𝙢 𝙥𝙧𝙤𝙗𝙖𝙗𝙡𝙮 𝙙𝙤𝙚𝙨𝙣'𝙩 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙙𝙚𝙖𝙩𝙝 𝙚𝙭𝙞𝙨𝙩𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙠𝙞𝙣𝙙𝙖 𝙜𝙤𝙚𝙨:"𝘿𝙚𝙖𝙩𝙝? 𝙋𝙛𝙛𝙩, 𝙬𝙝𝙤 𝙞𝙨 𝙨𝙝𝙚?"
•𝘾𝙝𝙞𝙡𝙙! 𝙈𝙖𝙧𝙠 𝙥𝙧𝙤𝙗𝙖𝙗𝙡𝙮 𝙙𝙞𝙙𝙣'𝙩 𝙨𝙡𝙚𝙚𝙥 𝙖𝙩 𝙖𝙡𝙡 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙝𝙚 𝙨𝙖𝙬 𝙩𝙝𝙚 𝙄𝙣𝙩𝙧𝙪𝙙𝙚𝙧.
•𝘿𝙤𝙚𝙨 𝙈𝙖𝙧𝙠 𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙨𝙩𝙖𝙧𝙚 𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙧𝙖𝙣𝙙𝙤𝙢 𝙜𝙪𝙣 𝙝𝙚 𝙝𝙖𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙜𝙤:"𝙄 𝙬𝙤𝙣𝙙𝙚𝙧 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙄 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙪𝙨𝙚 𝙞𝙩."
•𝙂𝙖𝙗𝙧𝙞𝙚𝙡 𝙥𝙧𝙤𝙗𝙖𝙗𝙡𝙮 𝙎𝙣𝙚𝙖𝙠𝙨 𝙪𝙥 𝙤𝙣 𝙥𝙚𝙤𝙥𝙡𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙖𝙡𝙢𝙤𝙨𝙩 𝙙𝙤𝙚𝙨𝙣'𝙩 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙖 𝙨𝙞𝙣𝙜𝙪𝙡𝙖𝙧 𝙛𝙚𝙖𝙧 𝙖𝙣𝙙 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙨𝙩𝙧𝙖𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙪𝙥 𝙩𝙤𝙧𝙢𝙚𝙣𝙩𝙨 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙩𝙞𝙢𝙚.
_𝘿𝙤𝙣'𝙩 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙖 𝙝𝙘 𝙛𝙤𝙧 𝙅𝙤𝙣𝙖𝙝, 𝙨𝙧𝙧𝙮:(_
_𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜𝙨
•𝘾𝙚𝙨𝙖𝙧 𝙥𝙧𝙤𝙗𝙨 𝙙𝙤𝙚𝙨 𝙢𝙤𝙨𝙩 𝙡𝙞𝙠𝙚𝙡𝙮 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙚𝙨𝙨 𝙗𝙡𝙤𝙤𝙙𝙞𝙚𝙨𝙩 𝙚𝙡𝙞𝙢𝙞𝙣𝙖𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 𝙢𝙚𝙩𝙝𝙤𝙙 𝙤𝙪𝙩 𝙤𝙛 𝙖𝙡𝙡 𝙩𝙝𝙚 𝙥𝙚𝙤𝙥𝙡𝙚 𝙝𝙚𝙧𝙚. 𝙃𝙚'𝙨 𝙨𝙩𝙞𝙡𝙡 𝙨𝙩𝙖𝙗𝙡𝙚- 𝙝𝙚 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙𝙣'𝙩 𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙠 𝙤𝙛 𝙨𝙝𝙧𝙚𝙙𝙙𝙞𝙣𝙜 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙤𝙣𝙚 𝙞𝙣𝙩𝙤 𝙖 𝙚𝙡𝙚𝙘𝙩𝙧𝙞𝙘 𝙛𝙖𝙣.
•𝙈𝙖𝙧𝙠 𝙥𝙧𝙤𝙗𝙨 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙩𝙞𝙢𝙚𝙨 𝙨𝙩𝙖𝙧𝙚𝙨 𝙖𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙜𝙤:"𝙈𝙖𝙣.. 𝙃𝙤𝙬 𝙙𝙞𝙙 𝙄 𝙢𝙖𝙣𝙖𝙜𝙚 𝙩𝙤 𝙨𝙩𝙚𝙖𝙡 𝙢𝙮𝙨𝙚𝙡𝙛 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙖𝙬𝙚𝙨𝙤𝙢𝙚 𝙤𝙛 𝙖 𝙥𝙚𝙧𝙨𝙤𝙣?.."
•𝙅𝙤𝙣𝙖𝙝 𝙧𝙖𝙣𝙙𝙤𝙢𝙡𝙮 𝙜𝙤𝙚𝙨 𝙪𝙥 𝙩𝙤 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙨𝙩𝙖𝙧𝙚𝙨 𝙖𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙧𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙚𝙮𝙚, 𝙣𝙤 𝙩𝙖𝙡𝙠𝙞𝙣𝙜- 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙖 𝙙𝙚𝙖𝙙-𝙚𝙮𝙚 𝙨𝙩𝙖𝙧𝙚.
•𝘼𝙙𝙖𝙢 𝙥𝙧𝙤𝙗𝙖𝙗𝙡𝙮 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙧𝙖𝙣𝙙𝙤𝙢𝙡𝙮 𝙝𝙖𝙣𝙙𝙨 𝙮𝙤𝙪 𝙝𝙞𝙨 𝙝𝙤𝙤𝙙𝙞𝙚.
_𝙍𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙘𝙝𝙖𝙥𝙩𝙚𝙧 𝙃𝘾'𝙨(𝙞𝙛 𝙪 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙧𝙚𝙖𝙩𝙞𝙫𝙞𝙩𝙮 𝙩𝙤 𝙘𝙧𝙚𝙖𝙩𝙚 𝙪𝙧 𝙤𝙬𝙣 𝙥𝙚𝙧𝙨𝙤𝙣𝙖)
•𝘽𝙋𝙎! 𝙍𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧 𝙞𝙨 𝙖𝙗𝙨𝙤𝙡𝙪𝙩𝙚𝙡𝙮 𝘿𝙖𝙣𝙜𝙚𝙧-𝙥𝙧𝙤𝙣𝙚, 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙩𝙝𝙚𝙞𝙧 𝙬𝙝𝙤𝙡𝙚 𝙡𝙞𝙛𝙚 𝙞𝙨 𝙗𝙪𝙞𝙡𝙩 𝙤𝙣 𝙪𝙣𝙨𝙩𝙖𝙗𝙡𝙚 𝙧𝙤𝙘𝙠𝙨.
•𝘼𝙡𝙩! 𝙍𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧 𝙠𝙞𝙣𝙙 𝙤𝙛 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙛𝙡𝙤𝙖𝙩𝙨 𝙖𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙗𝙧𝙚𝙖𝙠𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙖𝙬𝙨 𝙤𝙛 𝙥𝙝𝙮𝙨𝙞𝙘𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙜𝙧𝙖𝙫𝙞𝙩𝙮 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙛𝙤𝙧 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙧𝙚𝙖𝙨𝙤𝙣𝙞𝙣𝙜.
•𝙎3𝙘𝙪𝙧1𝙩𝙮! 𝙍𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧 𝙞𝙨 𝙤𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙫𝙚𝙧𝙜𝙚 𝙤𝙛 𝙞𝙣𝙨𝙖𝙣𝙞𝙩𝙮 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙖𝙘𝙠 𝙤𝙛 𝙨𝙡𝙚𝙚𝙥, 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙬𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙜𝙤𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙖𝙛𝙛𝙚𝙞𝙣𝙚 𝙤𝙗𝙨𝙚𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙛𝙧𝙤𝙢.
•𝘿𝙚𝙩𝙚𝙘𝙩𝙞𝙫𝙚! 𝙍𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙤𝙣𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝘿𝙖𝙫𝙞𝙨 𝙥𝙧𝙤𝙗𝙖𝙗𝙡𝙮 𝙨𝙚𝙣𝙙𝙨 𝙞𝙣 𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙃𝙖𝙧𝙙 𝙘𝙧𝙞𝙢𝙚 𝙨𝙘𝙚𝙣𝙚𝙨 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙣𝙤𝙩 𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙖 𝙨𝙢𝙖𝙧𝙩 𝙥𝙚𝙧𝙨𝙤𝙣 𝙘𝙖𝙣 𝙨𝙤𝙡𝙫𝙚.
•𝙒0𝙍𝙎𝙃1𝙋! 𝙧𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧 𝙥𝙧𝙤𝙗𝙖𝙗𝙡𝙮 𝙝𝙖𝙨 𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙬𝙚𝙞𝙧𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙛𝙪𝙣𝙣𝙞 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙞𝙣' 𝙬𝙞𝙣𝙜𝙨, 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙖𝙡𝙨𝙤 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙖 𝙬𝙚𝙞𝙧𝙙 𝙝𝙖𝙗𝙞𝙩 𝙤𝙛 𝙛𝙧𝙖𝙣𝙩𝙞𝙘𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙒𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙡𝙤𝙪𝙙𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙘𝙤𝙣𝙨𝙩𝙖𝙣𝙩𝙡𝙮 𝙘𝙝𝙚𝙘𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙪𝙥 𝙤𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙥𝙚𝙤𝙥𝙡𝙚 𝙩𝙝𝙚𝙮'𝙧𝙚 𝙀𝙮𝙚𝙞𝙣𝙜.
•𝙈𝙔 𝙏1𝙈3! 𝙧𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙩𝙞𝙢𝙚𝙨 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙨𝙩𝙖𝙧𝙚𝙨 𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝘼𝙡𝙩! 𝘾𝙚𝙨𝙖𝙧 𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙚𝙣𝙙 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚𝙞𝙧 𝙗𝙚𝙙 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙨𝙥𝙚𝙖𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙣𝙤𝙣𝙨𝙚𝙣𝙨𝙚, 𝙩𝙤 𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙧𝙚𝙜𝙪𝙡𝙖𝙧 𝙥𝙚𝙤𝙥𝙡𝙚 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙝𝙚𝙖𝙧 𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙘𝙡𝙚𝙖𝙧 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚𝙧𝙚'𝙨 𝙍𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧 𝙬𝙝𝙤 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙝𝙚𝙖𝙧𝙨 𝙧𝙖𝙣𝙙𝙤𝙢 𝙣𝙤𝙣𝙨𝙚𝙣𝙨𝙚.
•0𝙁𝙁 𝙒1𝙏𝙃 𝙏𝙃31𝙍 𝙃3𝘼𝘿𝙎! 𝙍𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧 𝙝𝙖𝙨 𝙖 𝙤𝙙𝙙 𝙘𝙤𝙡𝙡𝙚𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣 𝙤𝙛 𝙡𝙞𝙜𝙝𝙩𝙚𝙧𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙩𝙞𝙢𝙚𝙨 𝙟𝙤𝙠𝙚 𝙖𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙤𝙛 𝙘𝙤𝙢𝙢𝙞𝙩𝙩𝙞𝙣𝙜 𝘼𝙧𝙨𝙤𝙣, 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙥𝙧𝙤𝙗𝙖𝙗𝙡𝙮 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙗𝙪𝙩 𝙬𝙝𝙤 𝙠𝙣𝙤𝙬𝙨?
•𝘾0𝘿3 𝘽𝙍3𝘼𝙆𝘿0𝙒𝙉! 𝙧𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧 𝙘𝙖𝙣 𝙣𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙗𝙚 𝙨𝙚𝙚𝙣 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙚𝙞𝙧 𝙥𝙝𝙤𝙣𝙚, 𝙣𝙤 𝙟𝙤𝙠𝙚.. 𝙏𝙃𝙀𝙔 𝘼𝙇𝙒𝘼𝙔𝙎 𝙃𝙊𝙇𝘿 𝙄𝙏 𝙀𝙑𝙀𝙍𝙔𝙒𝙃𝙀𝙍𝙀-
(Y'all want me to add other characters orrr?..)
YOU ARE READING
"OPEN THE DOOR." {Y!MANDELA CATALOGUE}
Romance_"Ø₱ɇ₦ ₮ⱨɇ đøøɽ, Ł ₱ɽø₥ł₴ɇ Ł ₩ø₦'₮ ⱨʉɽ₮ ɏøʉ. Ø₱Ɇ₦ ₮ⱧɆ ĐØØⱤ!" Achievements: 1k-✅ 2k-✅ 3k-✅ 4k-✅ 5k-✅ 6k-✅ 7k-✅ 8k-✅ 9k-✅ 10k-✅ 11k-✅ 12k-✅ 13k-✅ 14k-✅ 15k-✅ 16k-✅ 17k-✅ 18k-✅ 19k-✅ 20k-✅ 21k-✅ 22k-✅ 23k-✅ 24k-✅ _tysm, this wouldn't be possible witho...