Kap.1

23 1 0
                                    

Hey... Mitt navn e Annabelle men alle kaller meg Anna , eg e 17 år og bor i Bergen. For ikke så lenge siden så flytte faren min ut og hele verden eksploderte og moren min holder på "å drep meg" som vanlig. eg må bo med henne siden pappa bor i USA og eg fikk ikke lov å være med siden han måtte liksom jobbe. DE SKILLER SEG ( verden går under) JAJA livet får vel bare gå videre....


(Det var alt om meg sier vi )



Eg løp ned trapp for åpen døren men det var til mamma så eg skrek ut "PLE DEN STYGGE RUMPEN DIN UT HER, DET ER NOEN SOM VIL SNAKKE MED DEG" Eg hørte bare klikk klikk bort over .... hun gikk så inn for helvete treig bort over...

Det første hun sa var "Kan ikke du lære deg å snakke litt sniler og ikke kle deg som en forbanna punk ting hele tiden" Ja hun mente å gå i svart hullet buske og en hvit singlett var punk og det lyse rosa håret opp i en massy bun... " Unnskyld meg men det var ikke mening å disse den svære rumpa de" eg løp opp trappen igjen... Når eg kom inn på rommet mitt så eg det satt en rar ting i treet uten for vinduet mitt... Eg gikk nærmere for å se og den rar tingen som satt i treet var ofc apen min (Jake /typen min ) Eg åpent vinduet sånn han kunne hoppe inn... ( vi har kjent hverandre siden vi var liten) "Hey med på kino med Hanne, Mira og Adam" - Jake "Mamma e forbanna på meg men okay kommer må bare hente vesken min og en jakke" - Anna ( det er ikke første gange eg sniker meg ut med de... vi gjør det veldig ofte og ja) Vi satt oss inn i bilen til Adam siden han e den enste av oss som kan kjøre bil. Vi var fremme med kinoen .... vi måtte finne ut hvilken film vi ville se , eg stemt for Annabell og Jake,Adam og Hanne mer enig med meg men Mira ville ikke men hun gikk med på det til slutt. Etter filmen gikk eg hjem til Jake mens de andre gikk hjem.


Hos Jake:

Vi prøvde å gå opp rommet hans men vi ble stoppet av moren hans. "Hei, hvor har dere tenkt dere? " - Jake's mor "opp på rommet mamma" - Jake " Hei fru Hansen" - Anna( meg ) "Ikke finn på noe tull og hei Annabelle " - Jake's mor.


Vi løp opp trappene, han har rom helt på lufte... Vi gikk inn på rommet.

-Ska vi sette oss på takterasse -Jake

- Ja why not, eg tar med teppet hehe - Anna

- Eg kan høre med mamma om hun kunne ha laget kakao til oss -Jake

Eg nikket og så på han. Han tok frem mobilen å sendt en text til moren ... hun svarte "ja, ikke fyrs i hel".. Eg gikk ned for hent de og når eg kom ned så møte eg på broren hans og så på opp og ned flere ganger. "hei hvem er denne søtnosen vi har der" - Broren til Jake "Hei eg er damen til jake og har vært det i 2 år nååå " - Anna/me " WOOOOW Jake forteller meg ikke alt lenger" - bror til jake. eg tok med koppene og gikk opp igjen. (Broren hans er 19 og heter Mario)

"Oi det tok sin tide" - Jake "Ja, sorry møtte på broren din som forsatt kaller meg søtnos hver gang eg møter han " - Anna/me " Ikke bry deg om han siden han holder forsatt på med dop og sånt tror eg" - Jake

Eg satt ned koppene i mellom oss . vi satt oss inntil vinduet/døren og eg lente meg på skulder hans.. sånn satt vi nesten hele natten før vi gikk å la oss til sove.





HeartbrokenWhere stories live. Discover now