"ANNABELLE" skrek Jake med full hals, eg løp bort te han for se hva det var han pekt mot et tre der Mira hang fra hode og løp bort eg hørte at hun forsett puset og eg skrek "JAKE,ADAM HUN LEVER ENDÅ KOM Å HJELP MEGGG PLIS PLE DERE BORT DÅÅÅÅÅ " de løp bort å hjalp henne ned de tok å prøvde å gjennlive hun, de fikk live i hun så vi lufte hun inn i bil å kjørte te sykehuset. Når vi kom frem såå løp eg bort te damen bake kassen å så vi har jente med oss om har prøvde å henge seg selv men vi trenger hjelp siden hun lever endå, kasse damen ringt på lege så kom å hjalp meg ... når vi satt å ventet på mer info så ringte mamma eg tok mobil " ANNABELLE HVOR ER DU ? har du hørt at mira er forsvunnet,eller har du hørt noe fra henne? " -Mamma "JA vi fant henne i skogen hengene fra et tre og vi er på sykehuset nå,å venter på mer svar fra legene" -Meg "omg sååå bra dåå men hvor var du i natt? "-mamma " eg var hos jake håper det gikk fint "- me " nei det går ikke fint du må lære deg å gi mer repekt te reglen eg gir deg"-mamma "MAMMA eg må gå legen har mer info"- sa eg mens eg la på.
Legen fortalte til meg ,Jake og Adam at hun kommer til å bli helt fin igjen men det kan ta en liten stund siden hun har fått en del skader på nakken så hun må ligge på sykehuset en stund før hun blir helt frisk igjen. Eg spurte om eg kunne få se henne og da sa legen at kun familie medlem kunne få se nå med det første...Adam kjørt meg og Jake hjem.. Når jeg gikk inn dør så kom mamma løpene mot meg og ga meg en klem og spurte om det gikk bra. Jeg svarte nei egentlig ikke men tror eg skal overleve og hun sa hun hadde lage favoritt middagen min som var pannekaker med mye sukker på. Eg sendt melding til Adam og Jake, og spurte om det gikk fint med det og om de hadde kommet hjem. Jeg fikk kun svar for Adam og alt gikk fint hos han ... Eg ringet til Jake for høre om det gikk fint og om han hadde kommet hjem endå ... Men fikk ikke kontakt med han... Så eg spurte mamma om hun kunne kjøre meg bort til han ... Hun sa ja men hun henter meg kl 23.00. det går fint svarte eg ...
Mamma kjørt meg bort til han, han bodde minst en halv time unna men siden det var mamma som kjørte så brukere hun 45 min arrrrr... Når vi kom frem så sa eg at hun måtte vente til eg hadde gått inn i huset... Eg jogget bort til døren hans og ringte på , det var broren som åpnet døren og sa nei men har du sett det e jo damen til Jake og ropte på Jake ... Eg så Jake gikk sakt ned trappen og så sykt skuffet ut... Og gikk bort til meg å klemte meg og løftet meg litt opp fra bakken. Han visket inne øre mitt "eg e så glad du er her siden eg har noe eg må fortell deg"
Vi gikk opp rommet hans, eg satt meg på sengen kanten hans, han sto foran meg. eg spurte han hva var det hadde skulle fortelle meg, og hvorfor han ikke svarte når eg ringt han. Han satt seg ned for siden av meg og sa at fant ikke mobilen sin og han tror han miste den i skogen. Jeg tok hånden hans og sa det går fint,eg ble bare litt bekymrete, men hva var du skulle fortelle meg. Han sukket og begynte med å si at moren hans hadde fått kontakt med faren hans og vet hvor han bor, begynte å tårer i øyene og jeg spurte hva er? går det bra ? og så på meg og sa at moren hans hadde tenkt at de skulle flytte tilbake til faren hans siden hun mener det var bedre for de der. Eg spurte han hvor faren bodde, han så bare på meg å begynte å grine, eg tok han inn til meg å sa det går så fint så, vi finner ut en måte, vi gjør alltid det . De eneste tankene eg hadde i hode mitt var "han får ikke lov å fortalte meg han å, det var nokk med pappa og nesten Mira." Han sa til meg at faren bodde 4 timer unna men kunne komme her i helgene vist han fikk lov.eg begynte å hyl grine og fikk ikke puste, han løfte meg opp fanget sitt og sa dette betyr ikke at vi slår opp, dette går så fint så vennen min, Eg elsker deg mer en du kan tror. Eg bare satt på fanget hans i flere minutter og så helt random sa han kom vi skal se på stjernene før eg reiser. Eg holdt på begynne å gråte igjen da han sa det,men eg klarte å holde det inne.
Han kunne ikke komme skole hele neste uke siden han måtte pakke så eg fikk ikke sett han før han reiste og det knuste meg i fillebiter. Noen dager etter han hadde reist så fikk eg veldig rar melding fra et ukjent nr. Der det sto "Eg har gjort noe veldig dumt og veldig usikker på hvordan eg fortelle deg dette ,men innerst inne håper du tilgir meg uansett hva som har skjedd"....
YOU ARE READING
Heartbroken
Short StoryHei eg e 17 år gammel jente som prøver å leve et normalt liv men det går ikke sånn som eg vil. Moren min hater meg og faren min bare flyttet vekk i fra meg . Vg 1 er snart ferdig og då kommer sommeren og vil ikke den skal komme siden då flytter det...