Eg våkent før han som eg alltid gjorde... Gikk ned i stuen der satt broren hans å game COD... Kl var sånn halv ni og hadde helt glemt å si til mamma at eg var hos Jake men eg bry meg ikke heller... Moren til Jake kom inn og sa "nok spilling for en stund,vi må se på litt nyhetene og " eg orket ikke å hører på det så eg gikk for å finne mat til meg og Jake mens eg tok opp to skiver fra skuffen så hørte eg i bakgrunn at en dame på nyhetene sa at jente var forsvunnet , eg gikk nærmer for å se hvem denne jenten var. Eg så på bilde en stund før det gikk for meg at det var et bilde av Mira. Eg løp trappen og inn på Jake sitt rom å skrek ut "MIRA ER FORSVUNNET, PEL DEG UT AV SENGEN Å KLE PÅ DEG.... NÅÅÅÅ HELLO DIN FOBANNA APE" - Anna/meg " wut ka e du babler om ? " - Jake " eg hørte det på nyhetene og det var bilde av henne!!! kom deg ut av sengen nååå vi må gå å finne henne" Hylte eg til mens eg tok på meg skoene og jakken min å løp ned igjen. "JADA EG KOMMER ...." sa han høyt sånn eg skulle høre det mens eg løp ned... Eg løp mot kjøkkenet for finne oss noe mat vi kunne få i oss på vei " HEI HEI hvorfor stresser du sånn vennen" sa Jake's mor til meg " Sorry men meg å Jake må løp siden eg glemt vi skulle møte noen venner av oss kl 10 til en skole oppgave" eg følte meg så dårlig fordi eg lyg til moren hans " APE KOM IGJEN VI MÅÅÅÅ GÅ NÅÅÅ " hylte eg opp " JADA ANNA EG KOMMER MÅ TA PÅ SKO" eg gikk ut for å finn sykkelen hans i garasjen. Han kom ut å satt seg på sykkelen, vi syklet mot Adam siden vi vet han kjørte henne hjem i går. Når vi kom frem så vi Adam var på vei inn i bilen sin vi rakk akkurat han før han satt seg inn. "Hva gjør dere her" - Adam "har ikke du hørt det Mira , hun er forsvunnet" - Sa vi i kor. " HÆÆÆÆÆ nå kan ikke dere være dønn, men eg tror vet hvor hun er" - Adam " ja kom igjen vi dra ditt nååå" sa eg mens eg hoppet opp å ned.
YOU ARE READING
Heartbroken
Short StoryHei eg e 17 år gammel jente som prøver å leve et normalt liv men det går ikke sånn som eg vil. Moren min hater meg og faren min bare flyttet vekk i fra meg . Vg 1 er snart ferdig og då kommer sommeren og vil ikke den skal komme siden då flytter det...