İlk başta işe yaramayacak zannediyordu...
Steve'nin etrafında mor dalgacıklar oluşmaya başlamıştı, bir kaç saniye boyunca'da devam etmişti. Sonunda mor dalgalar kendini nether'in eşsiz manzarasına bırakmıştı. Steve buraya daha önce bir kere daha gelmişti. İkizini yenmek için...
Son gelişinden sonra bir daha buraya adım atmayacağına dair sözler vermişti kendine ve çokta kararlı idi. Taki bu güne kadar... Steve ağzını aralamış ve söylenmişti kendi kendine.
"Ah be Steve ne diye bu kadar büyük konuşursun ki? Al işte yine bu aptal yere gelmek zorunda kaldım."
Artık yola koyulması gerekiyordu kaybedecek zamanı yoktu o manyak her an Alex'e bir şey yapabilirdi, hatta belkide geç kalmış bile olabilirdi.
Adımlarını hızlandırmış ve eski sarayı aramaya koyulmuştu. Hatırladığı kadarıyla biraz uzağındaki dönmeci dönmesi gerekiyordu. Steve koşarak oraya ulaşmıştı. Durup biraz soluklandıktan sonra köşeyi dönmüş, dönmesi ile tekrar geri dönmesi bir olmuştu. Kahretsin lanet iskelet'lerden vardı. "Neyseki bir tane" dedi sesizce ve hemen ok ve yayını eline almış, oku yaya sokup iyice germişti. Derin bir nefes alıp yendiniz hızla yere atmış takla atarak dizlerinin üzerinde durmuştu.
İsteleti nişan aldığı gibi oku bırakmış, ok iskeletin tam kafasına denk gelmiş ve iskeleti öldürmüştü. Rahatladı Steve her ne kadar bir iskelet olsada ister istemez korkuyordu. Tam bitti sanarken öldürdüğü iskeletin tarafındn bir ordu istelet gelmeye başlamıştı. Hepsi Steve'yi görünce duraksamıştı.
Steve korku ile yutkunmuştu. Hızla koşmaya başlamış ve buda otomatikman iskeletletin ona saldırmasını sağlamıştı.
Hepsi ile birden savaşamazdı onları tuzağa düşürmenin bir yolunu bulmalıydı ama nasıl yapacaktı?... Koşarken aynı zamanda onları nasıl yenebileceğini düşünüyordu. Ama fazla geç kalmıştı iskeletler onu çoktan bir uçurum kenarına sıkıştırmışlardı bile. Şuan yapabileceğini tek şey savaşmaktı.
Hızla iskelet'lerin arasına dalmış ve kılıcı ile saldırıya geçmişti. Bir iskeletin okuldan kaçmak için eğildiğinde ok başka bir iskelete saplanmış ve öldürmüştü "tch salaklar" demişti sesizce ona doğru gelen başka bir iskeleti işte anı bir manevra yaparak kafasını koparmış aynı zamanda arkasından ona nişan almıl başka bir iskelete Alex'in mızrağını fırlatıp tam göüsüne denk getirmişti.
Tekrar iskelet'lerin arasına dalmıştı ama bu sefer kafası'nın üzerinde dönüyordu, ayakları ilede Alex'in mızrağını tutuyordu. Steve döndükçe mızrakta dönüyor yanın a yaklaşan iskeletleri öldürüyordu. Bir süre sonra ayağa kalkmış ve tekrar saldırıya geçmişti takı yan tarafından koluna bir ok yiyene kadar.
Acı ile dizlerinin üstüne düşmüştü. Yanına bir iskelet yaklaşmış ve ayağınile onu ittirmişti. Steve yerde yuvarlanarak uçuruma daha çok yaklaşık zorunda kalmıştı. Aklına bir fikir gelmişti bile işe yararmıydı bilmiyordu ama denemekten başka çağreside yoktu. Hızla kendini toparlamaya çalıştı. Zorlansada ayağa kalkmayı başarmıştı hemen arkasındaki uçuruma baktı atlasa kesin ölürdü. Ama iskeletler ile de dursa yine ölecekti.
Kollarını açtı, kaşlarını kaldırdı gözleri kaydı ve kendini boşluğa bıraktı....
----------------
Kısa bir bölum oldu idare edin zaten okuyan yok sıkıldığım için yazıyorum ve bu arada insta veya wq de minecraft gurubu kurmak istiyorum katılmak isteyenler bana ulaşsın pls