2.poglavlje

15 0 0
                                    

Kerry je klečala ispod prozora čekajući početak igre.Znala je gdje su svi iz njezinog tima.Nervozno je stiskala luk i gledala da ne bi nešto primijetila vani.Blackie je sjedila na svom prijestolju gledajući kroz prozore gdje može vidjeti sve što se događa.Dragala je svog demonskog psa Rexa.

"Idemo.Vrijeme je."-reče Rexu te se ustane.

Iza nje je veliko zvono kao u crkvi.Kada je bila dovoljno blizu ispruži ruke kao da prima nešto prozirno.Crna magla se stvori i formira veliki malj baš u Blackine ruke.Zazvoni tako da se čuje u cijelom The Lostu.To je označilo početak igre.Tišina je zavladala gradom dok su se svi igrači skrivali u mraku,koji je bio sve veći jer je padala noć,kao divlje zvijeri koje jedva čekaju da njihov plijen im priđe da ih ubije.Tišinu je prekinuo glasan zvuk padanja ruševina.Kerry pogleda na zgradu nedaleko od nje od koje se zvuk čuo,vidi kako se prašina diže u zrak iz nje.

"E,nećeš."-provokatno će Drake.

Bio je nasuprot Jenny,oni se uvijek međusobno bore.Vole izazvati jedno drugog.Jenny izvuče svoj bič,koji je napokon našla u Drakeovoj sobi kad se ušuljala u nju,primi po drugi put ogromni kamen i baci na njega.On se uzmakne,čučeći na stranu.Drake ima tanak i lagan spremnik na leđima koji nosi tijekom cijelog Bema.U spremniku ima vode jer je on Aquak,tanke cijevi se provlače uzduđ njegovih ruki.Na jagodicama i dlanovima ima male krugove, na kojima kad putuje iz spremnika do krugova voda,formira lopta čiste vode koja ostaje lebdjeti iznad ruke zbog magnetskog polja na krugovima.Drake ispruži ruku i baci loptu vode na Jenny.Jenny nije uspjela izbječi napad,pa je ostala mokra po licu.Napravi zgroženu facu pošto Heateri ne vole vodu.

"Grrrrrr.Platit ćeš zbog ovoga."-reče nasmiješeno Jenny.

"Hahahah,vidjet' ćemo."-naceri se Drake.

Opet baci sa svojim bičem u zrak ogroman kamen,ali krhk,takvog je odabrala namjerno,zapali bič jednim pritiskom na držač te svojom snagom udari po kamenu baš kad je bio iznad Drakeove glave.Komadići kamena su se  rasprštili točno gdje je Drake bio.On ih vješto izbjegne.

"Netko je vježbao."-primjeti Jenny.

"Naravno."

"Kaj se bojiš da nisi dovoljno snažan da me pobjediš,pa si morao postati bolji.Ha znam."

"Samo se ti nadaj."-dok je to izgovarao potajice ruke raširi i brzo sklopi.

Na to veliki val se dignuo iznad zgrade iza Jenny i preklopio na nju.Na njezin dodir s vodom nastaje para.Drke se cijelo vrijeme smijao dok nije skužio da Jenny nije ovdje kad se para razišla.Odjednom se okrene samo da ga snažni udarac noge odozgo dočeka ravno u lice.Kerry se okrenula natrag prozoru,čim je vidjela da se ništa ne približava od te zgrade.Uoči tragove kočenja nedaleko od nje koji tu nisu bili prije.Još čvršće zategne luk i udalji se od prozora da ne bude laka meta.Odjednom Builder izađe iz prolaza desno od Kerry.Ona se cimne,Builder je ide šakom udariti,ali se ona izmakne,udarac je bio toliko snažan da je ostavio udubinu na podu.Kerry izađe kroz prozor,Builder je prati.Nagne se,te pogledava gdje je.Taman kad pogleda gore vidi nju na krovu.Ispali jednu strelicu,okrzne ga po licu,točno ispod oka.Ode natrag u zgradu.Kerry ga strpljivo čeka da opet proviri.Osjeti vibraciju pod nogama.Počne se pojavljivati izbočine na zidu kako se penju točno iznad nje.Nije stigla reagirati,kada su izbočine došle do nje,ogromna je rupa nastala koja je bacila Kerry na drugi kraj krova.Rupa je bila uzrokovana Builderom koj se penjao gore tako da je ruke zabijao u zid.Odmah skoči na nju tok je još na kraju krova,primi je za ramena te pokušava je preko baciti dolje.Kerry se otimala,ali je on bio snažniji.

"E ,nečeš."-reče Kerry.

Primi mu glavu nogama koje su bile slobodne,baci ga na pod,uzme brzo luk i strijelu nacilja točno ispod njegove noge.Čuje Builder bipanje kao kod  bombe te odjednom strijelica eksplodira i Buildera preko baci ravno na podnožje zgrade.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 08, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The LostWhere stories live. Discover now