"Dudaklarim da soğuktur yibo.."

46 3 2
                                    

Kral duyduğu ismi bir yerlerden hatırlar gibiydi.
-Peki wang yibo, nesin sen in misin cin misin?
Yibo gülümsedi..
-yibo demeniz yeterli kralım..
Başıyla selam vererek sözüne devam etti.
-Ne in ne cinim kendimce bir kahinim kralım.
Kral şaşkınlığını gizleyerek yiboyu baştan aşağı süzdü boyu yaklaşık 1 85 civarında eli yüzü düzgün görünürde tek bir yara izi yoktu içinden gecirdi kral "çok hoşsun yibo" Başını iki yana sallayip düşüncelerini toparladi.
-demek kahinsin yibo buna nasıl kanaat getirdin dinlemek isterim doğrusu. Fakat şuan çok zamanım yok eğer gelmek istersen seni sarayıma beklerim.
Kralın sözleri meydandaki herkesi ozelliklde de veziri şaşırtmiştı.

-Ama kralım böylesine ne olduğunu bilmediğimiz bir adamı nasıl sarayına davet edersiniz.
Vezir başını eğip rahatsızlığını dile getirdi. Sözlerine devam edicekti ki

kral
-sen karışma.
Diyerek susturdu vezirini.
Yibo ortamın gerginliğini farkedip
-kralimiz çağırdiysa nasıl gelmem bu benim için bir zevktir.
Kral yibonun dediklerini dinledikten sonra
-gidiyoruz.
Vezir her ne kadar hoşnut olmasada krala karşı gelemezdi yiboya kendi atını gösterip.
-gel buna binecegiz ikimiz.
Yibo önce dudaklarını büzüştürdü tam konuşacaktı ki..
-Gerek yok benim arkama binecek.
Vezir kralın bu sözleri karşısında ne denir bilemedi daha yeni tanıştığı birine neden bu kadar hoşgörülü ve ilgiliydi kral genelde umursamaz bir yapıya sahipti, yıllardır yanında olduğu kralı tanıyamıyordu..

-Kralim bu nasıl olu-
Kralın tek bir parmak hareketiyle vezirin sesi kesildi.
-Yeter gidelim.
Vezir başını eğip askerlere gidiyoruz anlamında işaret verdi.

Yibo kraldan gördüğü muameleden oldukça hoşnuttu. Tek hamlede kralın olduğu ata bindi, kral önde o arkada tek bir at üzerinde ilerliyorlardi. Yibo her ne kadar durumdan rahatsız olmasada sonuçta o bir kraldi ve dikkatli olmalıydı ,yol uzundu düşünmeden edemedi kralın temastan hoşlanmadığı ve çirkin olduğu dillerde dolaşan dedikodulardandi. Yüzünü de tam görmemişti aslında, çirkin olabilirmiydi veya yüzünde büyük bir yara izi bir kral yüzünü neden saklardi ki diye geçirdi içinden. "Ama gözleri çok güzel" diye mırıldandı.
-Ne oldu yibo ?
Kral mirildanmayj duymuş olmalı ki sordu. Hafif telaş yaptı yibo ama cevapladı..
-sey kralım..
Dedi çekingen bir ses tonuyla, kral onu desteklercesine devam etmesini söyledi,
-yüzünüz kralım ,daha önce hiç kimse görmemiş.

Kralın bu soruyla rahatsız olacağını düşünürken kral derin bir nefes verdi, yibo yinede durumu toparlamak istedi
-affedin kralım be-
Kral atını şaha kaldirmisti yibo düşecek gibiydi anlık bir refleks ile kralın beline sarıldı ,kral kızdığı için mi böyle yapıyordu yibo ne olduğunu anlayamamış korkuyla krala sarilmis, gözleri kapalı bir şekilde duruyordu. Ellerinin üstünde buz gibi bir el hissedince kendine geldi.
-yibo demek yüzümü merak ediyorsun
Yibo elini çekmek istemisti fakat ellerinin üstünde ki o soğukluk buna izin vermemişti. Konuşmak için ağzını açtığı sırada

-Yüzümü görebilirsin yibo..
Hafif gülümsedi arkasi dönük olsada yibo bunu hissetmişti.
Kral gözlerini yoldan ayırıp belinde sarılı olan ellere baktı,
-Ellerin oldukça sıcak yibo..
Yibonun vücudunun kasıldığını hissetmisti belliki rahatsızdı fakat devam etti, ellerini onun ellerinden çekmeden konuş yibo söylemek istediklerini söyleyebilirsin.
-Fakat sizin elleriniz oldukça soğuk kralim..
Yibo kelimelerinin cüretkarliginin farkındaydı ,her an başı vücudundan uçabilirdi.

Bunun üzerine kral yüzünde ki gülümsemeyi sildi boğazını temizledi, bir kaç kez etrafına baktı ve;

-Dudaklarımda bir o kadar soğuktur yibo.. ısıtmak istemez misin?...

 ısıtmak istemez misin?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kral&KahinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin