0,7

5 0 0
                                    

Murat her şeyi dinledikten sonra çok mutlu görünüyordu. "Keşke eniştem olsa ya anlattığın kadarıyla çok sevdim!" dedi heyecanla.

"Murat sen eniştem olmasın diye bana her gün ağlayan Murat mısın?" diye sordum.

"Iı aslındaa" dedi biraz utanarak "ben sana yenge getireceğim , sen izin verirsen bende enişteme izin veririm." onun iznini önemsemek? Hemde çok önemsiyordum.

"Kimm yoksaaaaaa" diyip tam ismi söyleyecekken Deniz geldi: "abla ben çok sıkıldım bunlar hep telefonuna bakıyorlar hadi gidelim" dedi bana çocuk gibi şikayet ederken.

Murat'ın sevgilsini Deniz'in bilmemesi gerekiyordu. En azından bunu benim Deniz'e söylemem uygun değildi. Fakat öyle merak etmiştimki bir şekilde ifade etmeye karar verdim." Pişt" Murat bana döndü "hı?" sonra onu bir kez kısa cimcikleyip ikincide uzun cimcikledim.

"hıhı o" dedi. Eda olmasına şaşmamak gerekirdi! Otobüs durağına geldiğimizde her zamanki gibi Murat'ın akbili yoktu...

****

Murat ile Deniz Mehmet'in odasında playstation oynuyorlardı. Mehmet annesinin rahatsızlığından dolayı birkaç haftadir ortalıkta yoktu, shiftingten sonra görememiştim yüzünü. Ailesi İzmir 'deydi ve annesine dün kanser teşhisi konuldu. Bana artık ailesiyle kalacağını söyledi. Fakat şuanki konu o değildi. Konu Eren ve Elif'in evden ayrılmak istemesiydi. Normalde benim için fark etmez ama kirayı bölüşüyorduk.

"Neden ayrılmak istiyorsunuz ki?" diye sordum şaşkınca.
"Biz..." Elif başını öne eydi
"biz ayrı eve çıkmak istiyoruz Aden...Sözleneceğiz."

Şaşırmıştım. Sevgililerdi ama böyle büyük bir adımı beklemiyordum.

"Ohaa!" diye girdi odaya Deniz.

"Tebrikler" dedim heyecanlı gibi görünmeye çalışarak. Aslında tercihleri pek umrumda değildi.

Odama gittim ve uzandım. Elime telefonumu aldım.

Siz: Nabeeeeeer
Siz: hı
Siz: baksana lan

iki dakika geçince tekrar yazdım

Siz: o atmadığın görüldüyü götüne sokarım
Siz: :D

Örümcek: Lan....
Örümcek: ...sıçmaya gitmiştim orda bile rahat yok!
Örümcek: İyi, sen nasılsın?

Siz: Abi noktalama işaretleri cok gözume bati

Örümcek: 🤣.

Siz: RANDOM DEĞİL EMOJI ATIO VE EMOJIDEN SONRA NOKTA KOYUYOR BU HALIS Mİ
Siz: Ne dicem
Siz: bugün shifting yapak mı?

Örümcek: Olur.

Siz: mmm bir kişi daha gelecek bilgine

Örümcek: Kayınçom mu?

Siz: senin kayınçonada  sanadaa
Siz: hayr o değil
Siz: bi arkadas

Örümcek: Tamamdır.

Siz: Hadi bb

Örümcek: Akşam görüşmek üzere.
Örümcek👋🏻.

"Muratt" diye bağırdım monitörün başında olan Murat'a

"Ya abla kulağım patladı." zehirli sırıtışımı gördü "ne oldu?"

"Bu akşam shifting yapıyorsun"

"AAAA! Mert'le tanışmaya mı??? Ya çok heyecanlandım abla şimdiii ne yapacağım ne giyicem?!"

"Sakin sakin! Normal , pijamayla gitsen bile olur."

"Emin misin?"

"Evet. Kız mı isteyeceğiz sanki?"

"İstemeyecek miyiz?" diye sordu göz kırparak.

"Üff Murat!"

"Tamam tamam bir şey demedim!"

****

Bölüm sonu.

.....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Evren ŞansıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin