De ajuns

1 0 0
                                    

Am reușit să iubesc doar odată,                                                                                                                                      Și pot spune că,mi-e de ajuns.                                                                                                                                        De atunci,din mine s-a rupt tot deodată                                                                                                                      Iar tot ce a fost frumos,s-a dus.

Ai reușit să sfâși bucăți din mine,                                                                                                                                  Ai rupt tot ce a fost mai bun.                                                                                                                                            Și zici că ți-e dor de mine,                                                                                                                                                    Când tu m-ai făcut scrum?

Ai plecat când de tine aveam nevoie,                                                                                                                            Am venit când m-ai chemat.                                                                                                                                              M-ai împins când te-ai săturat de mine,                                                                                                                        De neschimbata ,,nebună",ce stătea pe-al tău cap.

Eu te iubesc și pentru ceea ce nu ești,                                                                                                                            Vreau să fii tu bine!                                                                                                                                                                Mă rog la Dumnezeu,creionez povești,                                                                                                                        Despre o viață simplă-n doi,doar eu cu tine!

Îți iubesc toate calitățile,venerez și defectele,                                                                                                            Fac mereu pact cu Iuda,doar pentru a te înțelege.                                                                                                  Copilă miloasă eram,îți credeam cuvintele oarbe,                                                                                                  Mă transformam în înger,să-ți fiu alături,mereu aproape.

                                                                                                                                                

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 27, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubirea exprimată în rânduriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum