Akşam olmuştu, Seungmin her yerde köpeğini aramıştı ama yoktu.
Pes etmişti sokağa geri dönüp bank'a oturup ağlamaya başlamıştı.
Yanına biri oturmuştu.Bu Christopher Chan değildi
ama Seungmin onun Christopher Chan olduğunu sanıp ona sarılmıştı."Seungmin?"Ses başkasına ait'ti.Bu Jisung'tu şu tatlı çocuk.
"Ah kusura bakma ben seni Christopher Chan sanmıştım da"Jisung Seungmin'in bu dediğine kısa ve sessiz bir gülücük bırakmıştı.
"Ah anladım, neyin var?"Seungmin birşey dememişti.
"Anladım gidiyim o zaman ben"Jisung gitmişti.
Seungmin yine yalnız kalmıştı."Nerdesin,nereye kaçtın?"Köpeğini düşündükçe ağlaması daha çok artmıştı.
"Seungmin,ne oldu?"işte bu Christopher Chan'dı.
Ona sıkıca sarıldı, Christopher Chan bunu beklemiyordu."Köpeğim kayboldu,hiç bir yerde yok"Christopher Chan gülümsemiş.Seungmin'e bakabilmek için ondan ayrılmıştı.
"Dur, ağlama sil o göz yaşlarını.."Seungmin gözlerini silmişti.
"Sakın bir daha ağlama,sana hiç yakışmıyor. Bekle beni burda ama geçen sefer ki gibi gitme" Christopher Chan ayağa kalkıp kendi evine gitmişti.
Kapı açılıp kapanmıştı,bir köpek sesi duymuştu.
Seungmin hemen ayağa kalkıp ons doğru koşan köpeğini görmüştü."kızım,ah gittin sandım"Seungmin köpeğinin başını öpmüştü.
"Annenin işi varmış bize bırakmış, şimdi ağlamana deydi mi?"Seungmin Christopher Chan'a bakıp;
"Değdi tabiki salak,o benim biricik yavrum tamam mı?"Christopher Chan güldü.
"Berry ile iyi arkadaş oldular"Seungmin'in kaşları çatılmıştı.
"Berry benim köpeğim, köpeğin bile bize alıştı be bi sen alışamadın Seungmin"Christopher Chan lafı atarak evine geri döndü.
Ve arkasında ona üzgün ama bir o kadarda mutlu bakan Bir Seungmin bıraktı.
-Kısa bir bölüm oldu kusura bakmayın.🩷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fall in love|seungchan•
FanfictionEski zamanlarda yaşanmış tatlı bir aşk Hikayesi... "Beni hep sevicek misin,sevgilim?" "Dünya hayatından sonraki hayatımda bile sevicem,sevgilim" seungchan,Hyunlix, minsung,jeongbin 🩷