Bölüm 3

51 8 1
                                    


Canişkolarım sizden birşey isteyebilir miyim?
Ya benim biricik kuzenim mükemmel ötesi bir kitap yazıyor.En azından bir göz atabilir misiniz? Bakanlara şimdiden teşekkür ederim bebeqlerim. RojdaErgn

2 gündür uyuyamamamı bıraktım hayatım boyunca ilk defa bu kadar tasasız ve güzel bir uyku uyduğumu hatırlıyorum.Ayağa kalktım ve etrafta 1 tane bavul gördüm.İçini açtığımda kıyafet ve eşyalarımı gördüm.
Evet,sadece 1 bavul çünkü az eşyam var.5-6 tane tişört,9 pantolon ve 2 eteğim vardı.Alışveriş etmek pek benlik değil çünkü ben paramı kıyafet yerine erzağa verirdim ne zaman param arta kalırsa.
Etrafa baktım ve odada bulunan makyaj masasının üstünde bir sürü makyaj vardı ama ben hayatımda hiç makyaj yapmadım.Gözüme çarpan şeyle çığlık attım.Wattpad kızlarının olmazssa olmazı nedir sizce?

Evet doğru bildiniz.

Masada kirazlı lipbalm var ve ben bunu almayı hep istemiş ama boşa para israfı diye kendimi dizginlemiştim.Eğer bir kere alsam bunun sonu gelmezdi.

Ateş yukarı geldi.

Ateş: Ne oldu birşey mi oldu?
Peri: Ya kirazlı lipbalm almışsın.Ayy ben hep istemiştim ama para israfı diye almamıştım.Çok mutluyum artık Wattpad kızlarından bir farkın kalmayacak.Onlara çok özeniyordum.Tek fark onlar çok güzel.

Ateş: Emin ol sen daha güzelsin.

Peri:Saçmalama onların güzelliği ile kıyaslanamam bile.

Ateş: Doğru kıyaslanma yapılsa onlara haksızlık olur çünkü senin yanında sönük kalıyorlar.

Ateş Bey bu cümleyi gözümün içine bakarak söylemişti ama Wattpad kızı olamayacağımı anladım çünkü yanaklarım kızarmadı ya da kalbim hızlı atmadı.Karnımda da sadece açlık kelebekleri baş gösterdi.Sanırım Ateş karnımdan çok az (!) çıkan sesi duydu ve kahvaltıya inmeye teklif etti.Aşağı indik.
İkizler masadaki yerini çoktan almıştı.

Peri: Günaydın meleklerim.

Sena:Günaydın Peri ablacığım.

Sema:Ş-şey merhaba.

Peri:Merhaba Sema.Biz seninle tanissmadık.Ben Peri.

Sema:Bende Sema.Tanıştığımıza memnun oldum.

Peri:Bende memnun oldum.Hadi hadi kahvaltı yapalım mı artık bebeğim.O minik göbüşünüzün doyma vakti
dedim ve ikizlerin tabağına peynir, zeytin ve ve reçelli ekmek yaptım.Brn de masaya oturdum ve masaya bir göz gezdirdim.Ateşte çoktan masaya oturmuş yiyordu ama bir şey eksikti o yüzden ayağa kalktım ve mutfağa gittim.
Buzdolabından süt çıkardım ve dolaptan
cezve çıkardım.2 bardak sütü cezveye koydum.Süt ısınınca çocukların mor kulaklı bardaklarına sütü sıcak doldurdum içine bal koydum ve karıştırdım.Çocukların sütünü ıssıtıktan sonra buzdolabından soğuk coffe'den 2 tane çıkardı.1 soğuk coffe'yi pembe gökkuşaklı bardağa koydum ve  içine buzluktan buz çıkardım.Ateş bey'in bardağına da aynı şeyleri yaptıktan sonra içecekleri tepsiye koydum ve aklıma gelen şeyle ben ve Ateş bey'in bardağına özel tarifimi kattım.Ne koyduğumu sormayın.Adı üstünde özel.

Adı üstünde özel

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
YAKALANDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin