Canişkolarım bölüm atacaktım ama aldığım bir haberle dünyam başıma yıkıldı.Şu an daha iyiyim ve bu hafta almayı umduğum güzel haberle daha iyi olacağım.Neyse neyse yine çok konuştu.
Ben yeni bölüm planları yaparken sizde bu bölümü okuyun ve beklemede kalın daha güzel bölümler için.Yemek yedikten sonra sofrayı topladım, çocukları uyuttum ve şimdi odamda oturmuş televizyondan Gumball izliyorum.Bugün Ateş getirtti televizyou yani önceden odamda yoktu.Artık ona içimden Ateş diyecem bey demeyecem.
Ben bunları düşünürken düşüncelerimi bölen bir ses geldi.Korkmayın korkmayın silah sesi falan değil.Wattpad ki bura arkadaşım silah sesi gelsin? (Biri bana buranın Wattpad olduğunu hatırlatsın jfjdjdjj kendimi anlamıyorum bazen bfndndnn) Yağmur sesi geldi.Yağmur...Ya da çok kötü birşey olduğunda nadirde olsa iyi birşey olduğunda yağdı hep benim hayatımda.Hayatımda iyi bir şey olmuyor aslında.O yüzden iyi şeyler dediğime bakmayın.En iyi olan şey babamın bizi dövünce yorulması oldu mesela.O zamanlar yağmur yağınca ben yağmura çıkar ve saatlerce ıslanıp derdimi yağmura anlatırdım.Bazen yağmur yüzümü ıslatır diye şikayet eden insanlara sövmek istedim ama saatlerce düşündükten sonra yağmurun sadece benim sıradışım olduğunu anlardım.
Mutlu olurdum çünkü tek arkadaşımın benden başka kişileri dinlemesi bir daha
benimle konuşmaz korkusu doğururdu içimde.Şimdi ise gecenin 02:09 (şu anki saat hfbdnndn aslında sadece 02:00 falan yazacaktım sonra 9 dakika için kendimi mi kıracam dedim ndndnn) ve saati umursamadan dışarı çıktım.Tabi telefonumu da unutmadım çünkü yağmurla en iyi giden şey ne?Tabi kiiiiiiiiii şarkı.
Güzel bir şarkı açtım.En sevdiğim kısıma gelince dayanamadım ve sesli söylemeye başladım demek isterdim ama gaza geldiğim için bildiğin bağırdım.
Bu dünya bomboş, hiçbi' şeye üzülme değmez
Ne yaparsan yap kalbin değişmez
O da hepten sana özel, göremesin onu kimseler
Bana zaten ulaşamaz, anca bok atıp seyrederDoğru söylüyor bu dünya boş ve neye üzülsem üzüldüğüm için pişman oluyorum.Ben salak mıyım ya bunun için üzülmüşüm diyorum.
Gel güzelim bana gelsen
Doğruyu yanlışı bulsam
Ya da gönlüne asker gönderip
Barbar devletler kursamNakarat kısmına gelince belimde bir el ve benimle beraber bağırarak yağmurun altında şarkı söyleyen bir adet sarhoş Ateş bey beni şaşırttı aslında.Haksızda sayılmam.Birden Ateş bey ayyy yani Ateş beni kendine daha çok çekti.Elimi alıp omzuna koydu ve elimi avucuyla tuttu.
Sanki dünya ikimiz içince durmuştu.
Kimse yoktu ve şarkıya onun hızlanan kalbi ve benim kızaran yanaklarım eşlik ediyorsa.Yanlış anlamayın ondan hoşlanmıyorsunuz şuan sinirden yanaklarım kızardı.Biri görse ne düşünür.Dışarıdan hiç öyle iyi göründüğünüzü de düşünmüyorum.NOT: Canişkolarım şuan gerçekten sinirden yanakları kızardı Peri'nin ama ileride ne olacağını bilemeyiz.Ben ve şuan yaptığım piç slime ifadem size selam söylüyoruz canişkolarım.
Peri:Ateş bey hasta olacaksınız.
Ateş:Sabah hiçbirsey hatirlamayacam.
Bırak böyle kalalım biraz daha.Ama ben hatırlayacam vijdansızın oğlu.
Ateş:Sen de bana hatırlatırsın o zaman.
Ne hayır ben onu içimden söylemiştim ama.Off off büyük rezillik.
Peri:Hasta olacaksınız hadi içeri geçelim.
Ateş:Geçelim başımın belası... geçelim.
Ateş ile içeri geçtik.Ayılması için kahve yaptım ama ne kadar içimişse 3 fincan bile atılmasına yetmedi.
Ateş:Bugün yıllardır öldü bildiğim annem geldi yanıma.Bağırıp çağırmak istedim ama sadece neden böyle bişey yaptın neden yıllarca olmuş gibi yaptın dedim ve aldığım tek cevap sizden sıkıldım oldu Ya bizden sıkılmış düşünebiliyor musun bizden sıkılmış?
Oyun sanki ya.Sanki evcilik.Gerçi oyun oynayınca o yaştaki çocuklar bile çocuklarını sever ve ilgi gösterir ama o bize annelik nedir hiç anlamamıza,
bilmemize, yasamamıza izin vermedi.Bizi soluksuz bıraktıp gitti.Nefes
alamadım.Bir de neden gelmiş biliyor musun? Sema ve Sena'yı almak için.
Evcilik oyuna devam etmek için sanırım istiyor onları.Bu oyunun sonunda onları bile öldü gösterse şaşırmam.Ne diyeceğimi bilmiyordum bu yüzden tek yaptığım Ateş'i dizime uzanırmak ve saçını okşamak oldu.Yavaş yavaş Ateş'te narin parmaklarıma dayanamadı ve uykuya daldı.
Bölümü nasıl buldunuz?
Ateş hakkında ne düşünüyorsunuz?
Ateş sen bundan sonra hem üzümlü hem de hüzünlü kekimsin bebeğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKALANDIM
Teen FictionPeki Bakırcı... Annesinin eczane parası için hırsızlık yapan bir hırsız düşünün.Adım adım Ateşe yaklaştığını fark etmeyen bir kız... Bir gün yakalanır ve hiç birşey eskisi gibi olmaz... Ateş Altan... Yeraltının korkulan ismi ve magazinin teknoloji v...