Tatlı günahlar, pembe yalanlar ve karşı konulmaz arzular. Arsız hayallerin gerçeklikle buluştuğu noktada, büyük bir ihtiyaçla birbirine dolanmış, kıvranan iki vücut.
Her şey çok yanlıştı, olaylar çığırından çıkmıştı bile. Açıkçası, bu ikisinin de umru dışıydı. İkisi de günahın eşiğinde olmaktan, bu sürükleyici yanlıştan doyasıya zevk alıyorlardı. Belki de, bu duruma haz katan şey de onun yanlış olmasıydı.
Yanlış olduğunun farkındaydı fakat Seungkwan uzun süredir bunu istiyordu. Onun dokunuşlarını istiyordu.
İstediğini almışken, bir yanlış uğruna bundan vazgeçemezdi. Zira, bu adamın her şeyi unutacağından emindi. En çok canını yakan da buydu aslında.
Tenindeki dokunuşlar, dudaklarına işlemiş dudaklar ona bu acıyı kolayca unutturabilirdi. Ona yeni bir acı tattırabilirdi.
Bu acının bedeninde oluşturduğu haz dalgası tüm uzuvlarına nüfuz ediyor gibiydi. Titrek nefesler eşliğinde yükselen melodik ince sesi, istekle titreyen vücudunu ele veriyordu.
Teninde dolaşan dudaklar dokundukları yerleri yakıp geçerken, Seungkwan'ın tek yapabildiği onun adını defalarca ve onu sona kadar tahrik edecek bir tonda söylemekti.
Hansol'un yakıcı dokunuşları altında parçalara ayrılıyordu. Uzun zamandır varlığından bihaber adamla gece boyunca bakışmıştı. Daha doğrusu, Hansol'un bakışları hep üzerindeydi. Ona olan bakışları bile arzularını yeterince vurgulayacak kadar keskindi.
Hatırlamıyordu, o bile hatırlamıyordu kendini bu adamın kollarında bulmadan önce neler yaşandığını. Rüya gibiydi, Hansol'un fısıltıları, koca bir yanlışlık ve buna tezat yaşadığı büyük zevk ona bunun rüya olmadığını hatırlatıyordu.
Bir anlığına her şey unutulmuştu, artık duvarlar ikilinin tenlerinin çıkardığı seslere itaat ediyordu. Geceyi süsleyen şey ikilinin ahenk içinde nefes alış verişleriydi.
Seungkwan o gecenin hiç bitmemesini istedi, içinde hisettiği doluluk hissinin onda böyle tarifsiz anılar bırakacağını bilmiyordu.
Aynı şekilde, ismini dudaklarından duyduğu bu adam ona cenneti yaşatmıştı ve eskiden uzaktan izlemekle yetinebilecek durumdayken, şimdi ise her daim teninin istediği bu dokunuşlar ondan uzaklaşmayı zorlaştırıyordu.
Çünkü Hansol'a bu kadar bağlı ve tutkuluyken onu kadınlarla eğlenirken görmeye hazır değildi Seungkwan.
"Kwan."
Ve Kwan'ın gecesi sona yaklaşırken bir daha süslenmişti bu adam tarafından.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tonight
FanfictionBiliyorum, bu gece karın için eve gidiyorsun. Peki, bebeğim, bu gece benimle olmaya ne dersin? 20.03.23