2

6 3 0
                                    

söförü arabayı hazırlaması için haber verdim ve ece ile aşağı indik arabaya bindik ve rastgele bir müzik çalmaya başladı şu şarkı çalıyordu..

Emindim zaten geleceğinden..
🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶
Gördün beni sen merceğinden..
🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶
Bense kaçtım gerçeğimden..
🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶
kayboldun...

ve araba yavaşladı yavaşladı ve durdu.
kafamı hafifçe kaldırıp camdan dışarı baktım.
tabelada şöyle yazıyordu " ÖZEL İSTANBUL KOLEJİ" (ismi salladım)
kapıyı açıp Ece ile birlikte okula yürüdük erken geldiğimiz için az kişi vardı ama çoğu bize bakıyordu.
Gözümü okulda gezdirdim çok şahşalı bir binaydı ama güzeldi gözüm hemen binanın yanındaki basketbol sahasını buldu.
Ece ile aynı anda birbirimize bakıp oraya doğru yürümeye başladık. çok az kişi geldiği için sadece enes ve berk vardı. bizde durumdan istifade edip yanlarına gittik.

Ece;
kanka sınıfın yerini bahane ederek konuşsana (fısıldar)

defne; of ece of burdan bi çıkalım göstereceğim bn sanada neyse. Ben ve ece, berk ve enesin yanına gitmeye başladık ve ben Enesin yanına gidip "selam"dedim. Enes yakından dahada yakışıklıymış diye geçirdim içimden.

Enes'te bana soğuk bir şekilde "selam" dedi

" biz yeni geldikte 11/B nerde acaba?"

o sırada berk hemen lafa atladı " tü tü tüh maşallah sonunda sınıfımıza güzel gacılar geliyor " ve zıplamaya başladı
enes o sırada dirseğini berkin karnına geçirdi kendimi gülmemek için zor tutuyorum.

tam ben konusacakken Ece lafa atladı
" ayğ teşekkürler ceneme gerçekten güzelim biliom eyvallah." dedi

tam berk konusacakken Enes berkin lafını kesti.
Berk alttan alttan Enese ölümcül bakışlar atıyordu
Enes konuşmaya başladı "3. katta merdivenin yanında." Enese gülümseyerek teşekkür ettim.
oda bana gülümsedi
aagagagagagagagagagagagaag çıldıracağım Enes bana gülümsedi tam arkamı döndüm ve..






D E V A M E D E C E K ....

BİZ BÖYLEYİZ || TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin