Önceki bölüm
Zeki🧠çevrimdışı
Lix çevrimdışı
Pide çevrimdışı
____________________________________
MinhoXHan
KOLUEMİ VER
Sümüklü minho:
YOOOOK.Canım arkadaşım minho 🌹
Benim uğurlu kolyem bir haftadır
sende
Verir misin canom
ŞÇİNDE BEBEKLİK FOTOGRSFIM VSR
GORUCEKSİN DİYE ÖDÜM KOPYEI|
ALLAJTAN MALSIN DA O MEKANİZMWGI
ACAMAZSIN|Sümüklü minho:
Neden verecekmişimCYNKU O BENİM
BENFE DURMALISümüklü minho:
sen de topumu geri verAMA KALECİ OLUP YAKANTOPTA
HERKESİ VURUYORUM ONLA
BASKET TOPU
SEPSERTT
iyi be
Yarın getir bende getireyim
Görüldü 19:34***
"Jisung aynı anda."
Minhoya elindeki topu uzattı mavi saçlı.
"Versene!"
"Başını alırsın." Lee Minho hep böyle yapardı,diğer insanlar umurunda değildi. Tek önemli olan kendisiydi,zaten en sevdiği huyu da buydu.
"Lee Minho!Aptal herif.Aynı sınıftayız ve yarın sen bittin."Gidenin arkasından seslendi Jisung.
"Aynen."
Gözden kaybolana kadar onu izledi.Ortaokulun başından beri onunla uğraşmak zorunda kalmıştı ve ondan nefret ediyordu.
"Bu da kim?"
"O Minho artık o da arkadaş grubumuza dahil."
"Ama onu tanımıyorum bile."
"Jisung Minho iyi biri sen de seversin.
"Daha ilk gün!Nasıl onu tanıyabilirsiniz ki?"
Aklına dolan anılar ile kaşlarını çattı mavi saçlı.
"Bana bak Lee Minho!Seni arkadaşlarımın yanında görmeyeyim."
"Hah Jisung.Sana birsey olsa kendini koruyamazsın,bana mı birşey yapacaksın?
Sonucunda Minho haklı çıkmıştı.Ortaokulda çeşitli zorbalıklara maruz kalmıştı ve sonucunda arkadaşları olmadığı zamanlarda Minho onu korumuştu.Bu olaylardan sonra Minho'ya karşı ufak bir sevgi beslemişti fakat lisede yaptığı gıcıklıklardan sonra kesinlikle ondan nefret ediyordu.
Evine doğru yürüdü.Kapının önünde Minho ve Jisung'un annesi konuşuyorlardı.
"Annem şu çocuğu neden seviyor anlamıyorum!"
Hızlı adımlarla parka doğru yürüdü.Minho gidene kadar bekleyecekti.Salıncağa oturup uzaktan Minho ve annesini izlemeye koyuldu.Minho eve girdiğinde Jisung'un büyük morali yerle bir oldu.Daha fazla beklemenin bir manası olmadığı için o da eve doğru yürüdü.
Kapıyı çaldı.
"Benim oğluşum mu gelmiş?"
"Anne!"
"Bak Minho da içeride."Jihyo kek tabağını Jisung'un eline tutuştururken konuştu.
"Anne bu ne için?"
"Al götür bunu masanda yeyin tamam mı?"
"Peki."İç çekerek odasına doğru yürüdü.Kapıyı isteksizce açarken aklına kolyeyi Minho'dan alabileceği geldi ve bir anda yüzüne bir gülüş yerleşti.
"Hoşgeldin Minhocuğum!"
"Hoşbuldum Jisungcuğ-"Jisung'un boynuna atlamasıyla sözü yarım kaldı.
Jisung hızlıca kolyeyi Minho'nun boynundan çıkarmayı planlamıştı fakat Minho'nun ona sarılıp onu döndüreceğini düşünmemişti.Kolyeyi almasını zorlaştırıyordu.
"Napıyorsun Minho!"Jisungu aniden ittirdi Minho.
"Aptal!"Keklere atılan Minhoya bağırdı.
"Senin hakkını da ben yiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Calm Down(minsung) //DÜZENLENDİ
FanfictionSümüklü Minho: Jisung Kolyeyi sana vereceğim Ama bir şartım var SÖYLE CABUUUUKKK Sümüklü Minho: B...