" Cikk! Berapa eh tambang nak balik cheras?" Cheras? Kuala Lumpur tu? Jauh betul dik, mahal juga pakcik ambik tambang nya..
Aduhh..kesal ku mendengar jawapan pakcik teksi ni..
Aku sekarang berada di pekan gerik,bersama isteri tercinta ku,fesya nama diberi..
kereta yang kami sewa dari kl untuk bawak jalan2 betong,thailand boleh pulak breakdown semasa dalam perjalanan pulang ke kl.
nasib baik rosak kat dalam malaysia, kalau kat thailand lagi pishang...aduhai hahahaha..
balik kepada pak cik tadi tu..dia mintak aku rm400 dari gerik ke kl..siot betul..memang jauh lebih mahal dari tambang grab..
aku cuba cari driver grab dekat satu jam masih tak jumpa- jumpa..mungkin jarak perjalanan terlalu jauh jadi dorang tak nak accept ride kot..
pakcik teksi yang umur 50 an ni pulak asik pandang bini aku yang pakai tak cukup kain ni atas bawah..dah macam nak makan bini aku pulak kalau tengok gaya dia..
Dengan pilihan yang hampir langsung tak ada, aku pun terima jela offer pakcik ni..duit dalam tangan memang ngam2 je rm400..habis kering pak cik ni pau aku..
kitorang pun naik la teksi pakcik ni dari pekan gerik tu menghala selatan sampai ke toll kuala kangsar tu..kitorang suami isteri duduk kerusi belakang..
aku perasan je setiap minit mesti pakcik ni tengok cermin bahagian tengah tu..
cermin tu pulak betul2 fokus kat dada bini aku yang separuh terdedah ni hahahaha...siot pakcik dapat free show kau..
dah la jalan gerik - kuala kangsar ni berlubang macam bulan..melanton lanton teksi ni..sekali ngan tetek bini aku macam nak tersembul keluar dah..
konfem pakcik ni keras habis tengok bini aku hahaha...nafas dia pun dah bunyi kuda aku dengar..
fesya ni pulak perasan je acik ni dok ngendap dia tapi langsung tak cover oit dada dia..selamber je dia belanja gunung berkembar kat pakcik ni..suami kat sebelah kot haha..
sampai je kat rnr sg perak pakcik ni berhenti jap untuk beli rokok & pegi tandas
fesya pun pegi tandas gak..aku just dok dlm kereta..nak rehat la dari pagi stress kereta rosak kot..nasib baik owner kereta sewa tu suruh tinggal kat bengkel member dia kat gerik tu..nanti pandai2 la dia nak bawak balik haha..
dalam aku tido2 ayam tu...aku pun nampak samar2 yang acik ni dah masuk kereta..sambil nyala rokok sebatang..
tiba2 bini aku yang comel ni pegi masuk & duduk dekat kerusi sebelah pakcik teksi ni..
YOU ARE READING
isteriku fesya
AdventureKisah isteriku fesya yang bersikap nakal dengan jantan2 hidung belang