Dekat 1jam aku tunggu bini aku & pakcik kat dalam kereta,sampai naik kebas bontot aku pun masih tak nampak lagi batang hidung dorang.
Lama betul kena lanyak la bini aku ni huhu..
Aku pun keluar jap dari kereta, nak ambil angin & stretching sikit badan aku ni..sengal- sengal dah pasal lama sangat duduk..
Sambil aku rilek rilek tu aku nyala dulu sebatang..Aku hisap dekat satu pondok dekat situ jugak..kat situ ada beberapa budak2 moto tengah lepak sambil layan rokok jugak..
Tiba2 aku terdengar dua mamat ni berborak..
1-Padu siol awek tadi..aku sempat satu round je,pastu yang lain rebut2 nak pakai..
2-kau untung la dapat jugak rasa..aku ni sempat raba je,pastu acik2 drebar lori tu semua terus angkut cikaro tu pegi mana ntah..
1- Tula pasal, siot je dorang..pakai sama2 takleh ke siak..bende la..
Aku pun tertarik dengan perbualan dorang tu..pastu aku pun nyampuk la..
aku- Main cikaro mana tu bro?
2- Eh takde bang..tadi ade awek masuk tandas laki..kat dalam cubikel tandas tu kitorang jumpa dia..baru lepas kena main dengan sorang pakcik ni..kitorang rasa bohsia kot bang..
1- pastu pakcik tu offer kat kitorang..nak main tak..satu round dia offer rm50 je..awek tu gila punya cun..mesti la kitorang nak kan..
2- Baru je 2 orang balun awek tu..tiba2 ada la 2 org geng2 pilot darat tu offer kat pakcik tu..nak bawak balik awek tu..dia offer rm500 lumpsump.
1- pastu camtu jela..saya nak toron awek tu pun tak sempat..dorang terus bawak awek tu cau..
2- tapi betul punya cun awek tu bang..saya ingat milik orang awek tu pasal jari manis dah ada cincin..hahaha
aku tergamam seketika dengar cerita dorang tu..
habis je rokok aku terus cari balik teksi tadi..acik driver tu dah masuk dalam..tengah main phone aku tengok..
Aku masuk je dalam terus dia tanya aku...
acik- bini adik mana? lama dah acik tunggu..
Aku baru nak tanya dia mana bini aku dia tanya aku dulu pulak..siot betul org tua ni..
Tiba2 aku dapat mesej wasap dari bini aku.
Gambar dia dalam lori sambil kiri kanan kena himpit dengan jantan entah siapa pun ku tak tahu..
YOU ARE READING
isteriku fesya
AdventureKisah isteriku fesya yang bersikap nakal dengan jantan2 hidung belang