1.Neverný klamár

1 0 0
                                    

  Dosť ma irituje to ako sa niektorý chlapi správajú k ženám. Sú veci o ktorých sa ani nehovorí, čo sa týka vzťahov. To, že ju najprv chcel a potom , už ju ani nechce . Až nato , že nikdy ju nechcel , z jeho strany to bola len hra, hral na všetky strany .Tajil mnoho veci . Robil si z toho srandu. Bral to ako zábavu. Pre teba to bola hra. Zranil si dobrého človeka. Pritom ti hľadela do očí a ty si vždy klamal. Klamal si jej... Aj keď jej klamal a vysmieval sa jej rovno do očí. Lenže ona vedela pravdu a trpela všetký tie úražky od druhých, trpela teba. Musela byť s tebou v jednej triede , to bolo pre ňu ťažké, bolo to peklo. Trpela každý deň, to ako si sa k nej správal.  Nechcela s tebou nič mať.  Ty si ju chcel, ked mal niekto iní o ňu zaujem . Lenže ona nebola ani tvoja a nebola, ani nikoho. Preratal si sa. Klam len dalej klam. Ona aj keby ti verila.. Otázka je, že dokedy ti to bude veriť? Sklamali ju mnohí. Povie toľko vecí . A koľko z tých rečí bola pravda? Len klamať si vedel a nič iné.Pritom ti hľadela do očí a ty si vždy klamal. Aj keď jej klamal a vysmieval sa jej rovno do očí. Všetky tie slová, všetko, čo si jej povedal, bola to lož. Ani tvoja láska nebola ozajstná. Klamal jej aj v liste , že ju miluje. Miluje? Teraz sa natom smejem. Nemiloval. Len sa hral. Spal s mojou akože kamoškou. Ani kamoška nebola. Bránila som ju. Ale ani kamoška nie je . To, že on podviedol mňa, sa mu to vypomstilo . Podviedla ho ona, tá, čo s ňou bol pocelý čas. Nie je naivná , vieš , čo to je... Ona je len dobrý človek a to sa jej vypomstilo. Zaslúži si byť šťastná . Fakt. Nekecam. Nech si o nej hovoria, čo chcú , ona sama vie aká je pravda . Ostatní ju ani nezaujímajú. Ona nerieši konflikty a nepravdivé reči a ani klebety. A urážať ju je úbohé, lebo sami neviete , čo so svojím životom. Asi je nudný . A ničiť jej šťastie alebo jej úsmev. Čo je zlé, keď sa usmieva..., Čo je zlé natom, že s vami nekomunikuje, že bola šedou myškou. To, že chce byť sama je pochopiteľné. Žije pre seba a nie pre vás. Nemusí spĺňať to, čo majú iné ženy, neznamená, že to nemá. Nemusíte ju mať radi, úprimne ani ona vás nemá rada. To, že o nej povieš, že je škaredá , tak to z teba dobrého človeka neurobí. Je jej jedno ,čo si o nej myslíte. Lebo ona, žije vlastný život. Bez toho drama. Tie tvoje sladké reči na ktoré neverí.Keď ju videl , radšej sa jej vyhol. A to počula celý jeho rozhovor s kamošmi.Stála hned za rohom.  Nie tak celkom. Najprv stála bližšie než si myslíš. To stála dosť blízko , ale daleko od neho. Povedal kamošom, že ju ani nechce a nikdy nechcel. Lenže , keď ju zbadal ušiel preč, vedel, že to počula, zľakol sa. Ona akurát šla dole a on hore  , no otočil sa na pol ceste a šiel znova dole schodmi.Ona bola na poschodoch a on na prízemi. Pripomína mi to ten príbeh o Romeovi a Júlii, stým rozdielom, že ty nie si Romeo a ja nie som Júlia . Nie som ani tvoja a nikdy som ,ani tvoja som nikdy nebola. Keby som bola Julia , ja by som ani nepredstierala smrť , lebo viem, že tvoja láska je podvrh, tak falošná . Ani by som Ty miluješ jej pozornosť . Ty vieš zraňovať ako ten jed. Lenže ona nie je Julia , nie je ako každá , čo chcela byť princezná ,je princezna , ale ona je skôr Snehulienka. Potom sa jej spýtal , ako sa ma? Odpovedala, že fajn. Viem, že klamala. , Čo by si urobil­/ a ty , keby si niečo , také počul ? Lenže ona ho znášala ďalej a tvárila sa, že nič, akoby sa nič nestalo. Znášala nenávisť od jeho spolužiakov len pretože s ním nešla na jeho stužkovú. Počuli ten príbeh z jeho strany. Vedeli o jeho bývalej s ktorou to neskončil , keď si so mnou začínal. Chcel vyzerať vždy dobre. Klamal. Preto jeho kamarát sa ma zastal aj keď mal vzťah , bolo to dobré gesto. Nebavilo ho pozerať sa nato ako mi všetci ubližujú. Ona je moc hodná. Lenže odvtedy povedala, že sklameš že raz ju sklameš a skončil si u nej. Ne , nechcela nikoho, no nechce. To je otázne. , Co ak chce niekoho? To je polezimujúce.Toľko báb má pri sebe a stále je rovnaký klamár. Možno ti ukáže miesta na ktorých si ešte nebola . Lenže načo ten luxus? Len sa zabaviť. Jednorazovo. Načo to všetko, ked môžeš byť pri chlapovi , ktorí ťa miluje takú aká si. To je ten pocit, čo by som chcela zažiť... Byť niekým milovaná . To chce každý. Nevrav, že nie. Nehovor, že to, tak nie je. Nechceš si to pripustiť , lebo sa bojíš, že by ťa nechcel.Nie je to tak. Záleží mu na tebe a má ťa veľmi rád. Tolerujem, to aký je. Tolerujem ho. Mám dôvod. Nebolo to preto, lebo som sa do neho zamilovala. Mám ho rada a záleží mi na ňom. Mám k nemu city. Len som opatrná .  Lebo viem aké je byť sklamaná. Lenže byť zlomená  a byť opatrná neznamená, že ho nechceš.  Lenže okrem tých tvojích citoch , vás niečo spája. Ty si cítila aké to je , len máš obavy.  Bola to láska? Vieš , čo ťa robí šťastnou a vieš , čo si cítila. Lenže držíš sa dalej . Aj ked to necíti . Vždy si na teba spomenie . Nechcel si písať , ale teraz je to iné. Skusila by si to , ale chceš aby bol šťastný.  Možno nemá frajera . To neznamená to vaše, že ju nikto nechce. Ona sa tak rozhodla. Pretože neverí v lásku. Má svoje dôvody. To neznamená to, že nemiluje...





Nepovedané storyWhere stories live. Discover now