2.

1 0 0
                                    

1. Prečo si  nepovedala celý príbeh, čo bolo na tých dňoch pekné a zle? Prečo sa tam spomínajú schody? A prečo to pripomína Romea a Juliu? 

Odpoved: Pretože , viem, že by mohol byť zaujímavý  príbeh a hlavne dlhý , ale pre mňa to bolo ťažké obdobie. Ostatní ma moc riešili. Riešili mňa baby z iných tried tiež. Proste rozoberali mňa a jeho, ale nič medzi nami nebolo. Riešili to ako sa s ním vyspali.  Boli zakerné tie baby.Pozerali na mňa všetci tak, že uverili tým klamstvám o mne.  Lenže ja som  si myslela svoje a bola na dvecou, mala vlastní svet a neriešila ostatních.  Nikdy som neplavala s prudom, ked niekomu ubližovali, aj preto som bola samotárka. Proste bola som smutná .  Ten chalan chcel, aby som s ním trávila deň , ale nechcela som mu vyhovieť. Pretože sme sa rozišli. A nechcela som byť s ním , potom ked ma videl , povedal zlé veci. Ale ked som mala tie biele šaty , tak som budila väčšiu pozornosť.  Ale zas bolo niečo natom pozitívne, že som odišla v bielich šatách . Mala som krásne šaty na stužkovej. No potom som si vybrala modré a krátke, čierne , neboli tak ok, už, vtedy ešte hej , ked sa točila a nevyzerali šedne , nemala som modriny.  Aj ked som v nich urobila maturu, ale na slávnostný a posledný deň to boli tie biele krátke šaty, bol to dobrý krok.  Pretože som sa dozvedela, že chlap , ktorý mal frajerku , ma neprestal mať nikdy rád, leboo sme spolu trávili viac času.  A bol to bratranec mojho spolužiaka , ktorý sa stal znova mojím spolužiakom. Zlé boli aj tie reči od chalana, ktorí sa dobre bozkával. Chcel mi tým ublížiť. Pretože to robili chlapi pred nim. Chcel ma. Lenže mať vzťah o ktorom nikto nič nevie nie je pre mňa, ked na druhý deň má inú ale to je iný príbeh .  Pekné bolo byť vonku a čítať si Všetko alebo nič.  Asi to, že mi zavideli zadok. Lenže nebol veľký. Mala som triky. Akože bol normálny, len som cvičievala viac. Behavala som a byciklovala, skakala cez švihadlo a mala radosť. To nebolo posilkou.  Proste  použila som trik na zväčenie zadku.  Nechcela som pretiecť, mala som silné krámi a silné krče. Aj tak som vždy cvičila , skoro vždy.  Aj vtedy ked som mohla byť tehotná. To, že to vylučila doktorka a testy, neznamená, že tehotná nebola. Len použila lieky proti tehotenstvu. K tomu som napísala príbeh o znasilneniu.  Hrala basket a prehla som sa a spustila sa krv. Aj pri obsluhovaní sa mi spustila krv. A potom som ochorela na tri týždne. Chodila chorá do školy.  Nespavala som . Vtedy som zvládala veľa. Teraz by som to nedala.  Davala som vtedy do toho všetko.  Od vtedy sa bojím chlapov. Zlé bolo to jeho chovanie . Nedalo sa to vydržať, to som rýchlo odišla a naburala do chalana , ktorého som mala rada.  Bolo mi neprijemne , že ma videl pri prezliekaní. Proste nebolo mi to jedno .  Mali sme takú šaťňu do ktorej sa nedostaneš , ked sa zavreš, alebo ked ju baby zavreli. Klopala som zbytočne. Tak som šla cez chalansku . Lenže bola , už hodina, čo bolo zle pred učiteľom. Každá bola v ubore. Len ja nie. Potom, už cvičili v tom  v  čom došli.  Prijemné bolo pre mňa  chystanie jedla na maturanský večierok.  No neprijemne bolo vidieť jeho . Lebo mal hodinu.  Prijemne bolo byťr s učiteľom, ktorý ju mal rád. Nebol jediný. Asi trapas bol , ked na nácviku sa mi pokazilo jedlo. Prvýkrát som ho dokázala zdvihnuť. Ale druhý krat sa mi to vyšmiklo. To je to, ked niekto to chce od teba nasilu a podtlakom. Ty vieš , že to pokazíš. To ako mi nadavali za zničené jedlo. Pekné bolo ochutnať poľskú kuchyňu a hodnotiť to. To bolo pekné od triedneho.  Jeho dcéra sa vola, tak ako ja. Oni robili školu a schodiská .  Proste nesmieli sme chodiť po  tej strane .  Chodili sme len jedným schodiskom a jedým smerom. Ale proste vždy sa nejaké veci odohravali na schodisku. To bolo centrum diania, tam vždy bolo veľa ľudí. Nikdy nič sa neutajilo. Každý vedel o všetkom a všetko. Bol tam aj balkon , ale patril len riaditelke.  Romeo o Julia , skôr ide o ten tragický príbeh. Lenže tam šlo o pravú lásku.  Niektoré veci v živote nie sú len o tom peknom ale aj o tom nepeknom.  Každý príbeh má dve strany. A každý má svoju pravdu. Lenže nemám dôvod klamať v tom . Stalo sa to. Ovplyvnilo ma to....Zmenilo ma to. 

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 29, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Nepovedané storyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz