Rozdział 1 Tajemniczy Kriss

4 0 0
                                    

Pewnego spokojnego ranka Kriss chciał znaleźć spokojna uroczą Dziewczynę ,  miał 24 lata był chudy zamożny, dobrze zbudowany
Ciemne oczy oraz włosy.
Nic nie pokazywało na to że Kriss będzie miał pecha w życiu i jego losy potoczą się zupełnie w innym kierunku

Kriss wyruszył na spacer do parku, gdzie często chodził w poszukiwaniu spokoju i wytchnienia od codziennych spraw. Tam, wśród drzew i kwiatów, zobaczył piękną dziewczynę siedzącą na ławce. Była szczupła i miała długie, jasne włosy, a jej uśmiech sprawił, że Kriss poczuł się jak w niebie.

Zbliżył się do niej i zaczął rozmawiać. Okazało się, że nazywa się Kasia i studiuje medycynę. Kriss poczuł, że ma z nią wiele wspólnego i zaczął się bardziej interesować jej życiem. Spotykali się coraz częściej, a ich rozmowy stawały się coraz bardziej osobiste.

Jednakże, po kilku tygodniach, Kriss zaczął zauważać, że Kasia ma dziwne zachowania. Często spóźniała się na spotkania, a czasami nawet nie odbierała telefonów. Kriss nie wiedział, co się dzieje, ale począł się martwić.

Pewnego dnia Kasia powiedziała mu prawdę. Okazało się, że jest w ciężkim związku z innym chłopakiem, ale nie potrafi go zostawić. Kriss był zrozpaczony, ale zrozumiał, że nie może jej zmusić do czegoś, czego nie chce.

Opuścił ją i zaczął sam szukać sposobu na to, by poradzić sobie z tym uczuciem. Przez długi czas nie mógł przestać myśleć o Kasi, ale w końcu udało mu się znaleźć spokój. Poznał wiele innych ludzi i ostatecznie znalazł swoją prawdziwą miłość, która okazała się być znacznie lepszą dla niego niż Kasia.
Była to Emma.
Kriss zaczął spotykać się z Emmą, która była wspaniałą i mądrą dziewczyną o podobnych zainteresowaniach. Z czasem ich związek stawał się coraz silniejszy, a Kriss zdał sobie sprawę, że to właśnie z Emmą chce spędzić resztę swojego życia.

Wkrótce po tym, jak Kriss i Emma zostali parą, Kriss oświadczył się jej, a ona przyjęła jego propozycję. Ich ślub był jednym z najpiękniejszych dni w życiu Krissa, który poczuł się szczęśliwy, że znalazł swoją prawdziwą miłość.

Kriss i Emma zaczęli wspólnie budować swoje życie, podróżując i rozwijając się zarówno jako para, jak i indywidualnie.

Kriss był szczęśliwy, że znalazł Emmę, która okazała się być dla niego znacznie lepszą niż Kasia, z którą początkowo chciał być. Zrozumiał, że życie nie zawsze układa się tak, jak planujemy, ale to właśnie wtedy możemy odkryć coś jeszcze lepszego niż nasze pierwotne cele i marzenia.

Kriss i Emma żyli długo i szczęśliwie, ciesząc się swoim życiem razem i doceniając każdy dzień, który mieli ze sobą. Ich historia była dowodem na to, że czasami trzeba przegonić marzenia i otworzyć się na nowe możliwości, by znaleźć swoją prawdziwą miłość i szczęście.

Zawisła Miłość Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz