Kris czuł się bardzo zraniony, kiedy dowiedział się, że Emma zostawiła go dla innego. Przez wiele dni nie wychodził z domu, zamknięty w sobie, próbując zrozumieć, co się stało i jak poradzić sobie z bólem. Przez cały ten czas myśli krążyły mu tylko wokół Emmy - o jej uśmiechu, o wspólnych chwilach, które spędzili razem, o tym, jak bardzo ją kochał.
Jednak z czasem Kris zaczął sobie uświadamiać, że musi dać sobie szansę na nowe życie. Przecież Emma go zostawiła, nie zasługiwał na to, by czekać na nią w nieskończoność. Zaczął wychodzić z domu, spotykać się z przyjaciółmi, rozwijać swoje zainteresowania. Nie było to łatwe, ale stopniowo odkrywał, że życie może być piękne nawet bez Emmy.
Mijały tygodnie, a potem miesiące. Kris zaczął spotykać nowe osoby, poznawać ciekawe miejsca i realizować swoje marzenia. W końcu zrozumiał, że życie daje mu nowe szanse, że warto patrzeć w przyszłość z nadzieją i optymizmem. Mimo to, wciąż w sercu nosił miłość do Emmy i czasem zastanawiał się, co by było, gdyby zdecydowali się na powrót.
Minęło kilka lat, a Kris spotkał kogoś, kto odmienił jego życie. Poznał Karolinę która okazała się być zupełnie inną osobą niż ta, którą pamiętał. Zrozumiał wtedy, że czasem warto pozwolić sobie na nowe miłości, a przeszłość zostawić za sobą. Teraz, kiedy był szczęśliwy z nową partnerką, wiedział, że jego miłość do Karoliny była ważnym etapem w jego życiu, ale teraz był gotów na nowe wyzwania i przygody lecz nie był gotowy na związek bo zranieniu przez Emmę .
Kriss stworzył konto na portalu randkowym myślał że chociasz z kimś popisze,Następnego dnia Kriss zalogował się na swoje konto na portalu randkowym i zobaczył, że otrzymał odpowiedź na swoją wiadomość. Był to mężczyzna o imieniu Kacper, który odpisał mu w bardzo przyjaznym tonie. Zaczęli rozmawiać i okazało się, że mają wiele wspólnych zainteresowań.
Kriss czuł się coraz bardziej zrelaksowany w trakcie rozmów z Kacprem, który okazał się bardzo sympatyczną osobą. Postanowili się spotkać w lokalnej kawiarni, aby lepiej się poznać. Kriss był podekscytowany tym spotkaniem, ale też trochę nerwowy. Nie wiedział, jak się zachować, ponieważ to był jego pierwszy randka z mężczyzną.
Gdy spotkali się w kawiarni, Kriss od razu poczuł się swobodniej. Kacper był bardzo miły i uśmiechnięty, co pomogło mu rozluźnić się. Rozmawiali o swoich zainteresowaniach, hobby i pracy. Okazało się, że mają wiele wspólnych tematów do dyskusji.
Po kilku godzinach rozmowy Kriss i Kacper zdecydowali, że chcą się ponownie spotkać. Umówili się na kolejną randkę, tym razem w kinie. Kriss czuł się coraz bardziej komfortowo w towarzystwie Kacpra i zaczął powoli ujawniać swoje uczucia.
Po kilku miesiącach randkowania Kriss i Kacper postanowili, że chcą ze sobą być. Byli szczęśliwi razem i cieszyli się każdą chwilą spędzoną w swoim towarzystwie. Kriss poczuł, że znalazł swoją drugą połówkę i był bardzo wdzięczny za to, że założył konto na portalu randkowym i napisał do niego gej.
Kriss od samego początku nie czuł nic mocnego do kobiet, lecz gdy poznał Kacpra jego Świat miłosny się zmienił o 360 stopni