1}ℍ𝕖𝕣𝕠𝔻𝕖𝕜𝕦_𝕀𝕫𝕦𝕜𝕦 𝕙𝕒𝕤 𝕛𝕠𝕚𝕟𝕖𝕕 𝕌𝔸 𝕀𝕟𝕤𝕥𝕒!

155 3 0
                                    

ℍ𝕖𝕣𝕠𝔻𝕖𝕜𝕦_𝕀𝕫𝕦𝕜𝕦 𝕙𝕒𝕤 𝕡𝕠𝕤𝕥𝕖𝕕 𝕒𝕟 𝕚𝕞𝕒𝕘𝕖!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ℍ𝕖𝕣𝕠𝔻𝕖𝕜𝕦_𝕀𝕫𝕦𝕜𝕦 𝕙𝕒𝕤 𝕡𝕠𝕤𝕥𝕖𝕕 𝕒𝕟 𝕚𝕞𝕒𝕘𝕖!

ℂ𝕒𝕡𝕥𝕚𝕠𝕟:
@𝕌𝕣𝕒𝕧𝕚𝕥𝕪_𝕆𝕔𝕙𝕒𝕔𝕠 told me to post this bc it looked aesthetic? I named the butterfly Dexter. Thanks for taking the photo of me Uraraka-san!!!!

1𝕂 𝕧𝕚𝕖𝕨𝕤
𝕆𝕧𝕖𝕣 100𝕂 𝕔𝕠𝕞𝕞𝕖𝕟𝕥𝕤
342 𝕃𝕚𝕜𝕖𝕤
✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰

𝕌𝕣𝕒𝕧𝕚𝕥𝕪_𝕆𝕔𝕙𝕒𝕔𝕠: Deku-kun! I'm so glad that u finally made an account!!! Ur welcome for the picture, but ur just so photogenic!!!!

𝔸𝕝𝕝𝕄𝕚𝕘𝕙𝕥_𝕐𝕒𝕘𝕚💪: YOUNG MIDORIYA! I AM HERE! TO TELL YOU THAT YOU LOOK ADORABLE!

ℍ𝕖𝕣𝕠𝔻𝕖𝕜𝕦_𝕀𝕫𝕦𝕜𝕦: I LOVE YOU TOO ALL MIGHT! YOU'RE THE BEST THANKS! THANKS FOR COMMENTING!!! OMG ALL MIGHT YOU ACTUALLY COMMENTED ON MY POST??!!! AHHH!!!! ❤️❤️❤️😁😍🤩🥰☺️❤️❤️✨✨🌟🌟💖💖

𝕀𝕔𝕖'ℕ𝔽𝕚𝕣𝕖_𝕊𝕙𝕠𝕥𝕠: You look lovely Midoriya. So does the butterfly.

𝕀𝕟𝕘𝕖𝕟𝕦𝕚𝕞_𝕋𝕖𝕟𝕪𝕒: Midoriya-kun. A very nice photo indeed. The Monarch butterfly, danaus plexippus, is indeed beautiful. Dexter seems to really like you, as monarchs only stay with those they deem worthy.

ℍ𝕖𝕣𝕠𝔻𝕖𝕜𝕦_𝕀𝕫𝕦𝕜𝕦: @Ingenium_Tenya Wow Iida-kun! I didn't know that! (⁠・⁠o⁠・⁠)

𝔻𝕪𝕟𝕒𝕞𝕚𝕘𝕙𝕥_𝕂𝕒𝕥𝕤𝕦𝕜𝕚: HA! THE DAMN NERD CAN'T EVEN MAKE A GOOD NAME!

𝔽𝕣𝕠𝕡𝕡𝕪_𝕋𝕤𝕦: I love the picture Midoriya-chan. Where did u take the picture? I wanna do a mini photoshoot with Frogelina.

ℍ𝕖𝕣𝕠𝔻𝕖𝕜𝕦_𝕀𝕫𝕦𝕜𝕦: I can't exactly remember but Uraraka-san might know! @Froppy_Tsu

ℂ𝕙𝕒𝕣𝕘𝕖𝕓𝕠𝕝𝕥_𝔻𝕖𝕟𝕜𝕚: Lookin pretty cute Mido!

ℝ𝕖𝕕ℝ𝕚𝕠𝕥_𝔼𝕚𝕛𝕚𝕣𝕚𝕠: Welcome to UA Insta MidoBro! Dexter seems super Manly!

𝕀𝕟𝕧𝕚𝕤𝕒𝔾𝕚𝕣𝕝_𝕋𝕠𝕠𝕣𝕦: Ur outfit looks so Kawaii!!! 😍

ℂ𝕣𝕖𝕒𝕥𝕚_𝕐𝕒𝕠𝕞𝕠𝕞𝕠: Nice photo Midoriya-chan.

ℙ𝕚𝕟𝕜𝕪_𝔸𝕤𝕙𝕚𝕕𝕠: Midoriya!!! Your face is so freaking cute!!! I just wanna squish ur cheeks and keep u forever!!!

ℂ𝕖𝕝𝕝𝕠𝕡𝕙𝕒𝕟𝕖_ℍ𝕒𝕟𝕥𝕒: Dexter seems like a nice dude.

𝕋𝕒𝕚𝕝𝕄𝕒𝕟_𝕆𝕛𝕚𝕣𝕠: Super cute pic Midoriya

𝔼𝕒𝕣𝕡𝕙𝕠𝕟𝕖𝕁𝕒𝕔𝕜: Nice ig

𝕊𝕦𝕘𝕒𝕣𝕄𝕒𝕟_ℝ𝕚𝕜𝕚𝕕𝕠𝕦: I wonder if I should make butterfly lollies...

𝔸𝕟𝕚𝕞𝕒_𝕂𝕠𝕦𝕛𝕚: Me and my bunnies like ur picture ꒰⁠⑅⁠ᵕ⁠༚⁠ᵕ⁠꒱⁠˖⁠♡

ℝ𝕚𝕧𝕖𝕝𝕣𝕪𝕀𝕟𝕋𝕙𝕖𝔻𝕒𝕣𝕜_𝔽𝕦𝕞𝕚𝕜𝕒𝕘𝕖: too bright- too soft- too pure for this world!-

𝕋𝕖𝕟𝕥𝕒𝕔𝕠𝕝𝕖_𝕄𝕖𝕫𝕠𝕦: Tokoyami, just say you think he's cute. Btw nice photo Midoriya.

𝕊𝕖𝕖 𝕞𝕠𝕣𝕖?...
✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦

𝐇𝐢𝐲𝐚 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫𝐬! 𝐋𝐢𝐤𝐞 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝, 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐟𝐮𝐧. 𝐍𝐨𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐫𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐲𝐞𝐭. 𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐚𝐢𝐭 𝐮𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐥𝐦𝐚𝐨! 𝐀𝐥𝐬𝐨, 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐫𝐭 𝐢𝐬𝐧'𝐭 𝐦𝐢𝐧𝐞. 𝐋𝐢𝐤𝐞, 𝐧𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐢𝐭 𝐢𝐬. 𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐦𝐚𝐢𝐧𝐥𝐲 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐢𝐦𝐚𝐠𝐞𝐬 𝐨𝐧 𝐩𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐞𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐚𝐫𝐞 𝐫𝐞𝐥𝐞𝐯𝐞𝐧𝐭 (𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐟𝐜 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐚𝐲 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐫𝐞𝐩𝐨𝐬𝐭.).

𝐀𝐧𝐲𝐠𝐚𝐲𝐬. 𝐓𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐢𝐩𝐬 𝐦𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫<3 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐧𝐞𝐰 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐞𝐫𝐬𝐬𝐬𝐬𝐬 𝐡𝐞𝐡𝐞𝐡𝐞𝐡𝐞𝐡𝐡𝐞𝐡𝐞𝐞𝐞𝐞

𝐇𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐠𝐫𝐞𝐚𝐭 𝐝𝐚𝐲/𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭! 𝐌𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐯𝐨𝐭𝐞, 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰 𝐦𝐞 𝐢𝐟 𝐮𝐝 𝐥𝐢𝐤𝐞?

Love ur insomniac author,

Amnesia (⁠*⁠^⁠3⁠^⁠)⁠/⁠~⁠♡

•UA Insta!• (BNHA/MHA)Where stories live. Discover now