ילדי "סנטר"

119 8 33
                                    

ילדי הסנטר, או בשמם המדעי AinsamimalHagag חיים באיזור "דיזינגוף סנטר", אחד איזורים המסוכנים ביותר בארצנו. (אולי יהיה ספר נפרד על איזורים). למרות קשיי ההתמצאות במקום, ילדי ה"סנטר" מכירים את המקום כמו כף ידם. הם יודעים בול איפה ממותה ואיפה החנות קריסטלים, למרות שהם לא קונים מהן הרבה.

כמו שתראו בפרקים הבאים, הרבה ממחלקת "הסנטר" מבלים רב זמן מזמנם בגשר המחבר בין שתי הבניינים. וכדי לדעת את זה, כדי להמנע מהמקום כמה שאפשר.

למרות זאת, ילדי הסנטר זוהי החולייה החלשה ביותר במחלקת הסנטר. הם נפוצים מאוד, אך לבושם עדיין בגבול הטעם ה"מאע".
שיער בצבעי הקשת (כמו נטייתם המינית), עגילים במגוון מקומות, גקטים, לרוב בצבעים שחורים ושל להקות, כובעי ארנב/כובעי צפרדע, ותכשיטים מסדרות אנימציה.
מחוץ לסנטר, ילדי הסנטר עדיין נראים. בבית ספר, תיכונים, וקניונים (שהם אינם הסנטר) ילדי הסנטר כן יופיעו, אך בכמויות קטנות בהרבה.
במקומות אלה הם במצב חולשה עצום בגלל כמות ה-כל-סוג-שלא-ממחלקת-הסנטר-בעיקר-ערסים שמסתובבים במקומות אלה. כך שאם אתם הסנטר בסיטואציה, כדי לכם להשאר בדיזינגוף.
התנהגותם של ילדי הסנטר מחוץ לסנטר (כי מי ירצה להכנס לסנטר) מאוד שקטה/מאוד רועשת, ועדיף שקט. ההתנהגות הרועשת אצל ילדי הסנטר גורמת לכך שישימו לב אליהם, דבר שאף אחד לא רוצה שיקרה. הם ישתפו את דעותיהם והתאוריות המאוד מטומטמות וקיצוניות שלהם, (לדוגמא: כל המורים הבנים הומואים, פסיפימייבל, להיות סטרייט זה דיי גיי), דברים שמאוד לא נעים לשמוע. הסוג השקט לעומת זאת, לרוב מאובחן עם החשיבה הכללית "שהם שווים יותר" ושכולם בייסיק, דבר שאם שמים לב אליו גורם לעצבים רבים.

יכולתם החברתיות של ילדי הסנטר נמצאות בפח. עמוק. עמוק. בפח. אם אין להם ילדי סנטר בכיתתם, הם הרבה פעמים יפלו להתנהגות השקטה, או ישתנו, בגלל חוסר יכולתם לנהל יחסים חברתיים במצבם עם ילדים שהם לא בני מינם. אבל אם כן יש עוד ילדי סנטר בכיתתם, הם יצרחו וישמיעו את קולם. ובאסה. (אותו דבר יקרה גם בסביבתם הטבעית הסנטר)
(אם תתנו לילדי הסנטר הזדמנות לפעמים תמצאו אנשים אמיתיים, אם תשקיעו מספיק)

ועכשיו בואו נעבור לקטגוריות.
נפוצות: 9/10
פנייה: 7/10
חוסר נוחות: 6/10
הימנעות: 5/10
סכנה: 2/10
התעלמות: 3/10

מאוד קל לשכוח מנוכחות ילדי הסנטר, בדיזנגוף עצמו, והם לא באמת מהווים שום סכנה אליכם, אלה אם כן בטעות נשאבתם לתיאוריות שלהם. הימנעות מהם היא מומלצת אך לא קריטית, וחוסר נוחות יהיה קיים. הם הולכים לפנות אליכם בסנטר עצמו, בדומה להרבה מהקבוצות.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
מילון הילדים הגדולWhere stories live. Discover now