*זה פרק מיוחד כי אני חלק מהאנשים האלה*
-כל אמרה שתאמר בפרק מתאימה באותה מידה בדיוק לשאר דומיהם-
סוויפטיז או בשמם השני Obsesialliyterlyaperson הם קבוצה ענקית. היחוס לרוב ניתן כניחוס מדרגה שנייה. כלומר, הילד הוא _ וגם סוויפטי.
סוויפטיז, אוהבים מאוד את הזמרת האמריקאית "טיילור סוויפט" או בשמה המוכר יותר, ט-סוויזל.
הם מביאים את אהבתם בכך שהם שמים אותה בתמונת הפרופיל שלהם, מגנים עליה מכל מעריץ קנייה קיים, ותומכים בטיילאוור ורזיאון שלה.אחד סימני ההכר הגדולים ביותר בין כל הפאנדומים האלה, זוהי התמונה הבאה:
התמונה האייקונית ביותר זו, נוצרה על ידי הפאנדום של לנה דל ריי, לא ידוע הבן אדם.
במהלך השנים אותה תמונה שומשה כתמונת הפרופיל במגוון חשבונות בכל רחבי העולם, ולאחר שהתפשטה מספיק, פאנדומים נוספים התחילו לגנוב את היצירה.
בין הראשונים לעשות את זה היו הסוויפטיז, מאחר שהם בין הפאנדומים הגדולים ביותר, זה לא מפתיע במיוחד. מהר מאוד התמונה הזאת הפכה לאחד סמלי הפאנדום הגדולים ביותר שקיימים.סוויפטיז ודומיהם לא יפסיקו לדבר על הבן אנוש שהם מעריצים, וידאגו שתדעו טוב מאוד מה השירים האהובים עליהם מכל אלבום, מזה אוורמור, ולמה צועקים you forgive you forget but you never let it go.
הכימיה בין הפאנדומיפ לבין עצמם משתנה מאוד בין פאנדום לפאנדום, אבל לפי הסימנים, פאנדום יהיה יציב יותר ככל שהוא גדול יותר ויש לו יותר משפיענים גדולים. למה? סבורים שזה קןרה מאחר שאותם משפיענים מציבים את הגבול (שהוא לרוב דעתם) בנוגע למה כדי לעשות ומה לא.
דוגמא לכך יכולה להיות מקרה המרג'ורי שקרה בתור האחרון של טיילור, המקרה מדבר על כך שמעריצים החזיקו תמונות של סבתה המתה, בזמן ששרה שיר עליה. מהר מאוד האינטרנט התעצבן והציב גבולות.כדי לזהןת מעריץ חשוב להסתכל על הלבוש, כי לרוב אותם אנשים פשוט שולחים אנרגיה של "אני אובססיבית להארי סטיילס" ודיי קל לזהות אותם.