Çok heyecanlıyım uzun zamandır hayalini kurduğumuz tatile sonunda gidiyoruz en yakın arkadasım sema ve ben. Uçagımız sabah 05:00 de kalkıcak gece 01:00 gibi de orda olucaz.
Herseyim hazırdi son olarak 3 e alarmımı kurduktan sonra uyumaya geçtim.Saat 3 de uyandım üstümü giyindim hafif bir makyaj yaptım ve valizimi alıp semaların evinin yolunu tuttum
Evlerimizin arası 15 dakikaydı hızlıca gittim gittiğimde zile bastım sema da balkondan kafasını uzattı
"Geldin miii?""Gelmemiş gibi mi duruyorum sema?"
"Yoo gelmişsin. Bekle hemen iniyorum."
Ay , ay bu kız öldürcek beni karakterlerimiz tam tersi o cıvıl cıvıl ben biraz daha sert gözüküyorum aslında bende gayet eğlenceli biriyim.
Sema assa inene kadar taksiyi aradım
Sema indiginde taksi de gelmişti. Bindik ve havaalanına doğru gitmeye basladık.
Saat 04:19 du oraya gitmemiz yaklaşık yarım saat sürcekti yani yüksek ihtimal yetisiyoduk.
Havaalanına geldik çok vakit kaybetmeden uçağa bindik cam kenarı benimdi. İnene kadar kafamı camdan kaldırmaya niyetim yoktu."Ayy çok heycanlıyım. Sende hiç heycan yok gibi"
"Bende heycanlıyım sema ama bı okadar da yorgunum"
"Acaba odamız nasıl olcak? ya da kimlerle arkadaslık yapıcaz? vee asıl önemlisi tatil aşkımız olucak mı??""Ben biraz dinleniyim sonra seni yine dinlerim olur mu semacım?"
"Çok kırıcısın Melis."
Bu arada ben Melis tek basıma yasıyorum. Annem ve babam ben 17 yasındayken ayrıldı 1 yıl babamla yasadım. Sonra ikisi de beni istemeyince 18 yaşıma girer girmez kendi evime çıktım. Hayatımdan memnunum.
Saatler geçti taklasik 15 saattir ucaktaydik. Normalde uçak yolculukları bu kadar uzun sürmez ama biz ülkeden çok uzakta bir adaya gidiyoruz haliyle çok uzun suruyo.
Muhtemelen bu uçaktaki herkes o adaya tatile gidiyo.
Sema kadar heycanlı değilim ama bende merak ediyorum neler yaşıycaz acaba."Melis uyanmıssın"
"Uyumadım ki gözümü dinlendiriyodum."
"He he 7 saattir gözünü dinlendiriyosun."
"Sen boşver beni ne kadar kaldı acaba?"
"Biraz önce hostes geldi az kaldıgını birazdan inicegimizi söyledi."
" Oh be sonunda."
"Yavaştan toparlanalım."
"Tamamdır"
Bı yarım saat sonra uçaktan indik.
Hava Cook guzeldi esiyodu ama çok hafif bir esinti.
Sema ucaktan inmiş hayranca etrafa bakıyordu. Bı anda uçaktan inen erkek grubunu gördük hayvan gibi bagirıyorlardı." Bro ben buranın havasına asık oldum bile."
"Sanırım bende buranın kızlarına olucam." Dedi aralarından biri semaya bakarak.
Bizden çok uzak değillerdi haliyle ne dediklerini duyabiliyorduk sema utandı ama belli etmemeye çalışarak yanıma geldi."Duydun mu Melis?"
"Duydum sema"
"Daha iner inmez kısmetim acıldı"
" Senin kısmetin hep acık semacım"
" Öyle mi hihihi"
Yavaş yavaş otele geldik.
Odamız 8. Kattaydı girer girmez ikimiz de çok beğendik ben hemen bulduğum yatağa uzandım sema da hemen lavaboya kendine bakmaya gitti.
Valizleri yerleştirmeye üsendigim için valizi öylece dolaba koydum. Sema çoktan esyalarını dizmisti.
En son işler bitince koltuklara gevik sohbet etmeye baslamıstık ki kapı çaldı.Merhabalar yaklasık 2 yıl sonra uygulamaya tekrar basladım umarım begenirsinuz düsüncelerinizi lütfen yorum olarak belirtinn yeni bölüm kısa sürede gelicek💗