on iki ~ sevgilim

54 9 4
                                    

Jooyeon Seungmin'in kolunu bırakıp elini tutmaya başladı. Onun elini tutmak çok ayrı bir histi. "Bundan sonra sana sadece sevgilim diyeceğim." Seungmin buna gülümserken onun elini daha sıkı tuttu. Jooyeon'dan bu kelimeyi duymak kalp atışını nasıl böyle hızlandırabiliyordu?

"Benim sana nasıl seslenmemi istersin?" Seungmin'in samimi bir şekilde sorduğu soruya Jooyeon ne diyeceğini kesinlikle biliyordu. Bir sevgilisi olduğunda ona hep bu şekilde seslenmesini isterdi. "Bebeğim.."

Seungmin ona dönüp gözlerine baktığında Jooyeon'un istekle ona baktığını farketti. Bunun neye işaret olduğunu tam olarak anlamamıştı ama önce etrafına bakındı kimsenin olmadığını gördüğünde  Jooyeon'un yanağına minik bir öpücük kondurdu. "Seni seviyorum, bebeğim."

Jooyeon bu ani öpücük ve itirafın ardından şoka girmişti sanki. Sokağın ortasında öylece kalmış elini yanağına koymuştu. Beyninde ise Seungmin'in 'bebeğim' diye seslenişi yankılanıyordu. Bu kelimeyi ondan, sevgilisinden duymak çok güzeldi, hem de çok.

Seungmin onun tepkisiz şekilde orada kaldığını görünce tuttuğu elini çekip onu kendine getirdi. Jooyeon sırıtarak yanına geldiğinde birlikte yürümeye devam ettiler.

Avm ye geldiklerinde Seungmin Jooyeon'un onu yönlendirmesine izin verdi. Bugün o ne isterse yapacaktı.

Jooyeon elini tuttuğu sevgilisini sinema bölümüne çekiştirdi. Her halükarda güzel bir film olur diye düşünüyordu. Özellikle romantik bir film izlemek istiyordu. Birlikte çok film izlemişlerdi ama hiç bu tarz değildi. Bugün işler biraz farklıydı ve koltukları da arka taraftan almayı planlıyordu. Onlar artık sevgiliydi ve böyle bir anı onunla paylaşmayacaksa kiminle paylaşacaktı ki?

Birlikte afişlere bakarlarken Jooyeon çaktırmadan Seungmin'i izledi. Hangi filmi seçeceğini merak ediyordu. Seungmin ise sadece göz gezdirmiş, seçimi Jooyeon'a bırakmıştı. "Hangisine girelim?" Jooyeon Seungmin'in ona bakıp sorduğu soruya karşı parmağıyla bir afişi işaret etti. Seungmin merakla dönüp baktığında bunun romantik bir film olduğu anlaşılıyordu. Jooyeon'un neden bu filmi seçtiğini biraz anlamıştı ve bu hoşuna gitmişti. İçinden 'Umarım arka koltuklardan alırız.' diye düşündü.

Jooyeon Seungmin'in gülüşünü gördüğünde onu gişeye doğru çekti ve iki tane bilet aldı. Filmin saati yakın olduğundan patlamış mısır alıp sinema salonuna geçtiler. Biletler arka taraftan alınmıştı ve ikisi de bu duruma seviniyordu ama belli etmediler. Birlikte koltuklarına geçip oturduklarında film başlamak üzereydi.

Film ilerledikçe ateşli sahneler geliyor ikisi de ister istemez yükseliyordu. Jooyeon elini sevgilisinin bacağına atıp okşamaya başladığında Seungmin ona döndü. Jooyeon ona öylesine yakındı ki nefesi dudaklarına vuruyordu. Seungmin anın etkisiyle Jooyeon'un dudaklarına daha çok yaklaştı ve başta yumuşak sonra tutkulu bir öpücük bahşetti. İçerisi kalabalık değildi ve olanların da onlara dikkat etmediği belliydi.

Jooyeon Seungmin'in öpücüğüne karşılık verirken ona daha çok yaklaştı. Sevgilisi öyle bir öpüyordu ki onu, sanki alıp başka dünyalara götürüyordu. Etrafındaki insanların hiçbirini önemsemiyordu o an ikisi de. Aralarındaki koltuğun kolundan rahatsız olmuş gibi dudaklarını ayırdı Jooyeon. Eli hala Seungmin'in bacağındaydı. İkisi de derin bir nefes aldığında Seungmin Jooyeon'un kucağına çıktığını hissetti. İçerisi oldukça karanlıktı ama Jooyeon'un parlayan gözleri Seungmin'i heyecanlandırmıştı. Kucağına daha rahat yerleşebilmesi için koltukta ileri kaydı.

Zzz.. ~ joodeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin