4.Bölüm

3 2 0
                                    

Bilmiyorum ama benmi çok iyiyim yoksa onlarmı çok kötü.yaptıklarım onlar içinken onlar yaptıklarımı kötü algılıyorlar.hiç tahmin bile etmezdim kardeşlerimin beni bırakacaklarını.yalanmış hepsi.....

Bilmem yalnız kalınca ne yapar hiç böyle bişey yaşamamıştım ama sonunda buda oldu........

Yine güzel bir güne başlamıştık kapım hızlıca vuruluyordu Kimin geldiğini gerçekten merak ediyordum yine bir kaosun içinde miydik.

Meğerse o kaos benmişim. Her şeyden habersiz kapıyı açtım kapının önünde Lili vardı. Ne olduğunu anlamaya çalışıyordum bunu yaşananlar bitmemiş miydi ya da başka bir şey mi yapmıştık.

Lili nefesi  kesik şekilde bana şunları söyledi.

Lili: Efendim kardeşlerinizle aranızda ne oldu bilmiyorum ama şu an iki kardeşiniz de valizlerini doldurup gideceklerini söylediler onu size söylemek istedim önemli olabilir.

Lili'nin sesleri beynimde yankılanıyordu ne olduğunu tam anlamadım çünkü bunun en fazla bir yalan olduğunu düşündüm ama gerçekten yalan değilmiş çünkü hayatımda hiçbir dostumdan ya da kardeşimden kazık yememiştim meğerse ben çok iyi davranmışım onlara.

Kaderşlerim Aishanın yanına gidiyormuş. Yıllardır onları anneleri gibi baktım onları hatta Baba bile oldum ama onlar beni asla hak etmiyormuş yıllardır casusluk ediyorlarmış ikisi de aynı kardeş değil miyiz bilinmez ama çok yalnızım.

Lili: efendim iyi misiniz size Su getirmemi ister misiniz efendim efendim lütfen cevap verin.

Bir an kendimi kaybetmiştim sonunda kendime Bir Uzay olsun toparlayabildim ve cevap verdim.

Ben: Lili hala hazırlanıyorlar mı ikisi.

Lili: evet efendim ben gizlice onları gördüm aralarında bir şey konuşuyorlardı ama çok duyamadım size söylemek istedim belki önemli olabilir diye valizin içine sanırım küçük bir şey koydular ama ne olduğunu tam göremedim efendim.

Ben: ne koyduklarını bilemem ama çabuk askerlere onların odasına gönderin direk gitsinler hatta istediklerini yapabilirler askerler istediği kadar tekme atabilirler istediği kadar onları sürükleyebilirler ama yeter ki çabuk onlar çıksın burada.

Konuştuktan sonra lila hızlıca gidip askerlere haber verdi. Demek ki kardeşim aisha yıllardır kardeşlerim ile bana bir tuzak hazırlıyorlarmış. Demek oluyor ki komutan aresi onlar buraya bilerek aldı.

Lili gittikten sonra bir yere oturdum çünkü artık tek kalmıştım hiçbir dostum yoktu sadece saraydaki insanlar ve ben vardım tek almanın ne demek olduğunu biliyordum ama bu sefer gerçekten tek kalmıştım kardeşlerim bu ihanetin ne demek olduğunu çok iyi biri vardı ama neden yaptıklarını hiç bilmiyorum onlara anne babalık yaptım ama meğerse hak etmiyorlarmış

Oturduktan sonra lili geldi ve bana bunları söyledi.

Lili: Efendim askerlere haber verdim gizlice kardeşlerimizin odasına gittim askerler onları o kadar sert davranıyorlardı ki bence hak ettiklerini aldılar hızlıca eşyalarını alırken şu küçük taşa benzer bu şeyi düşürdüler ben de gizlice gittikten sonra hemen aldım önemli olabilir size göstermek istedim.

Lili belki de önemli bir şey bulmuş olabilirdi sonra Lili elindeki şeyi bana verdi küçük bir taşa benzerdi ama taş kadar da sertti içinde bir şey yanıp sönüyordu bunun bir ışık olduğunu zannettim başta ama meğerse içinde zehir varmış.

İlk başta zehir olduğunu anlayınca beynimde kan durdu yani beni mi zehirleyeceklerdi bu kadar da bir insan öz ablasını zehirlemezdi ama yanlış anlamıştım.

Planları bunlarmış: ilk başta çok güvendiğim kişileri zehirleyeceklermiş sonra ise yavaş yavaş halkın yemeklerine koyacaklarmış. Aslında belki planları bulmayabilir ama ben böyle anladım çünkü bu zehirden daha fazla olduğunu biliyorum. Anlamıyorum yıllarca dostum gibi gözüktüler anladım belki düşmanları olabilirim ama zavallı halkından ne istiyorlardı artık bir yanlışın ortasından dönmen lazımdı onlara ne kadar iyi davransam da onlar asla değişmez.

Lili gittikten sonra kafamı toparladım kendime gelmem lazımdı çünkü artık yanlışın neresinden dönersem o kadar kar. Aklımda şu vardı kardeşlerim birlik oldular ve kötülük yapması için komutan aresi aldılar. Ama eğer hepsi birlik olsaydılar neden Austin komutan aresi  almaya gelirdi.

Demek ki birine daha oyun oynuyorlardı ve o kişi de austindi. Eğer hepsi Birlik olsalardı ares'i almaya gelmezdi Austin.

Kafamdaki her şeyi sildim sonra ise hızlıca üstümü giyindim ve bir şeyler yemem gerekiyordu. Benden önce davranıp kahvaltıyı hazırlamıştı zaten yemeğimi yedikten sonra halkın ne durumda olduğunu merak ettim ve aşağı indim çok şaşkın bir şekilde bana bakıyorlardı onlara bir açıklama yapmam gerekiyordu.

Ne kadar ben de şaşkın olsam da onları sakinleştirmem gerekiyordu eğer durumumuz hala böyle olursa çok fazla düşeriz.

Askerlerden bir mikrofon istedim ya da sesimi duyacak bir şey istedim ve konuşmaya başladım.

: Sevgili halkım şu an ne kadar telaşlı olduğunuzu biliyorum ama bunun üstesinden de kalkabiliriz tek olabiliriz ama güçsüz olduğumuz anlamına gelmez. Kardeşlerim bizi bırakabilir ama biz onlarsız da yapabiliriz eğer kendimizi daha güçlü yaparsak asla bizi yenemezler ve sizlerin de çaba göstermesini istiyorum artık kadın erkek demeden herkese savaşmayı öğretecek daha fazla asker daha fazla koruma altında olacağız ve bunu kendiniz için yapacaksınız aileniz için yapacaksın umarım gayret gösterirsiniz bunu sizden bekliyorum ben gittikten sonra askerler sizlere çalışmanız için kılıçlar verecek Bir arzunuz varsa yanıma gelin sizi geri çevirmeyeceğim.

Konuşmam bitince halkından istediğim şeylerin zor olduğunu biliyorum ama bunu hem kendileri için hem de aileleri için yapması gerekiyordu bunun ne kadar kötü olduğunu biliyordum ben de boş durmayacağım kardeşlerimin güçleri de var benim de var ve bana bir ek puan kazandırır.

Artık durmak yok.gözümüzü kırpmadan çalışacağız.daha yeni başlıyoruz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 31, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SOĞUK ÖLÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin