Yine huzurlu bir güne başlamıştımki kapıyı hızlı hızlı vuruyordu biri. Sonra kapıyı açtığımda ise Lili yi gördüm.ve bana şunları söyledi.
Lili:Efendim çok acil olmasa gelmezdim.
Ben:Tamam biraz sakin ol ne oldu.
Lili:Efendim kardeşiniz Aishanın kocası Austin gelmiş.sizi bekliyor.
Ben:nee onun burda ne işi var kim içeri sokmuş.
Lili: Bilmiyorum efendim yerleri süpürürken gördüm.
Ben:Tamam sen git askerlere güvenlik arttırılsın ve Austinin yaptığı şeylere çok dikkat edilsin.
Lili:peki efendim siz nasıl istersiniz.
Üstümü giydim tam çıkordumki kapıda kardeşlerimi gördüm onlarda beni bekliyordu sanırım.tam bişey diyecektim ama anabel daha önce davrandı.
Anabel:Abla neden gelmiş soysuz.
Adela:Bana kalsa tek hamlede onu öldürürüm.
Ben:Tamam sakin olun neymiş derdi.buraya geldiğine göre hazırlıklıdır kesin çok dikkat edin.
Konuşmamız bittiğinde dışarı çıktık ve o kötü kahrolmuş lanetli yüzünü gördük.ve ilk konuşmaya başlayan o oldu.
Austin:Bakın şu işe ne kadarda yüzsüzsünüz.
Anabel:Sen istersen o sesini kes yoksa dinozorlara kocaman bir yem olursun.
Ben:Tamam ne diyeceksen açık açık söyle.
Austin:ızatmadan diyeceğim.siz ne hakla benim sarayımınım komutanını esir tutarsın.
İlk başta oyun yaptığını sanmıştık ama bir oyun deyilmiş.Biri bizi çok fena kandırmış.
Adela:Saçmala biz senin çelimsiz komutanını alalım.
Austin:Tamam almadınız peki nerde.sizden başka düşmanımız yok.
Ben: peki komutanının ismi ne.
Austin:Adı Ares.
İnanılmaz bir şok yaşamıştık.komutan diye aldığımız kişi düşmanımızın komutanı çıkmıştı.cevap vermeden Aresi çağırmalarını istedim.
Austin:Bakın şu işe benmi saçmalıyorum.
Ares geldiğin Austin i görünce çok kormuştu neden korktuğu belliydi çünkü yalan söylemişti.
Ben ve kardeşlerim:Bize bir açıklama yapmak istermisiniz.
Ares:Tamam yalan söyledim ama zorundaydım.çünkü karım çocuklarım onlara bakamıyorum çok az altın alıyorum işimden memnun deyilim ve zorundaydım.isterseniz beni kovun razıyım.
Konuşması bitince Austin konuşmaya başladı.
Austin:Madem böyle bir sorunun vardı neden söylemedin.Anlıyorum ama geri dön sana ihtiyacımız var ve daha fazla altın verilecek sana itiraz etmenizi istemiyorum ve gitmek istiyorum bu iğrenç yerden.
Konuşması bitince son sözleri zoruna gitmişti adelanın ve şunları dedi.
Adela:APTAL VARLIK İSTERSEN SENİ TEK ÇIRPIDA YATALAK EDERİM VE O APTAL KILICINI BİRDAHA KULLANAMASSIN. ŞİMDİ BURDAN DEFOL.
sözleri biten kardeşim içeri gitmişti ve Austin de Aresi alıp hızlıca gitti.bu kötü günün ardından anabel e şöyle dedim.
Ben:Sendemi benim düşündüğümü düşünüyorsun.
Anabel:Evett çok açız Lili bişey hazırlamıştır hadi gidelim.
Sonra mutfak a gittik orda kardeşim bizi bekliyor su sonra yemek yemeye başlık.yedikten sonra günlük işlerimizin başına geçtik.
Arkadaşlar lütfen oylayınız.💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK ÖLÜM
Rastgeledavet edildiği hiç bilmediği bir saraya gider. saraya varınca dönen tuhaflıkların normal olmadığını görür. bunun normal olmadığını anlayan flora saraydan gitmek ister. ama gitmek bukadar kolay olmyacaktır. çünkü bu saray lanetliydi. yetişkin içerik...